hebbe hebbe hebbequote:Op maandag 21 maart 2011 08:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Tosti kaas met salami of ham met mayo
awwquote:Op maandag 21 maart 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
Ik heb nu kaastosti's met helacurry
Alleen geen Hertog Jan!
Ik denk het wel, maar ik houd er niet zo vanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:38 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
aww, die heb ik lekker wel
ik heb alleen gen hela curry, gewone curry kan toch ook?
Je moet oregano niet in de koelkast bewarenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:57 schreef iewl het volgende:
Ik gooi altijd de hele koelkast erop: ham, kaas, ui, oregano en een zooi curry.
(aanrader)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Darkestrah het volgende:
Bier bij je tosti.Fristi bij je tosti!
Haha dat doe ik met uien ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Je moet oregano niet in de koelkast bewaren
Sinds eergisteren wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dus echt niet he, jij stoere meid.
Ja hoor dat is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 08:37 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
hebbe hebbe hebbe, wil je er een maken
?
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:14 schreef Darkestrah het volgende:
Buhuhuh nu heb ik een bloedneus.Ik word altijd zo zenuwachtig en gespannen als je op m'n posts reageert. En dan krijg je dit.
goed zoquote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Sterkte.
Eergisteren heb ik ontdekt dat ik Hertog Jan lust.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Eergisteren heb ik ontdekt dat ik Hertog Jan lust.
Op dit tijdstip van de dag al aan de Hertog Jan?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:38 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
aww, die heb ik lekker wel
ik heb alleen gen hela curry, gewone curry kan toch ook?
Bier hoort bij tosti, fristi hoort bij josti.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Darkestrah het volgende:
Bier bij je tosti.Fristi bij je tosti!
Auw, die deed pijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bier hoort bij tosti, fristi hoort bij josti.
Mijn nederige excuses daarvoor. Maar wees gerust: iedereen mag zichzelf zijn, josti of niet.quote:
Uitsmijter.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef utopie het volgende:
tosti met een gekookt eitje in plakjes ertussen, 2 plakken kaas, tomaat, rode uitjes, peper en zout
wat teeeh fuuuck moet dat voorstellen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef zovty het volgende:
Ketchup.
Ontwikkdelde beschaafde blanke mensen eten ketchup bij hun tosti. Van Heinz, uiteraard.
Tosti als avondeten...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef JanPiraat het volgende:
hmmmm zal ik ook nog ff een tosti;tje bouwen ?![]()
ik eet wel om 8 uur weer dan
tosti time !
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:23 schreef badtripbob het volgende:
Een zacht wit broodje met cheddarkaas ertussen, goede ham en kruidenboter. Dat in tostiapparaat. Dat wordt platter en groter, en kk lekker!
Met mayo en curry door elkaar gemixed!
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
Er is maar een goede tosti:
-witbrood
-ham
-kaas
-hela curry
Zie ook: Mensen die geen tosti's kunnen maken
Dankje.quote:
Dit kan je toch geen tosti noemen zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Elusive het volgende:
tering wat heb ik nu zin in een tosti![]()
[edit]
even 1tje maken
[edit]
[ afbeelding ]
klacht, ik heb geen wit brood in huis
Ga ik ook eens een keer doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga vaker tosti als ontbijt nemen.
Ja want wij gaan zo samen Tosti's eten toch? Ik heb met jou een afspraakje, om 12:15, in het lokale Dorp.quote:
Bestel brood/kaas, of gewoon een bereidde tosti.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:14 schreef WJE11 het volgende:
We hebben geen witbrood / kaas meerEn kan het niet halen omdat ik alleen ziek thuis zit..
ik ken iemand, en haar twitternaam is ook sharrquote:
Best vervelend, een motorische stoornis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef haatmeneer het volgende:
Vanochtend maakte ik tosti's voor ontbijt, doe ik dat ding open, blijft dat bovenste broodje aan die bovenkant hangen, hele tosti naar de kloten
Touché.. derhalve zat ik dan ook te wachten op plaatjes van vlammetjestosti's:quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef utopie het volgende:
[..]
niet janken. had je kunnen weten bij het zien van de TT
ik ben daar te lomp voor bradaquote:
Wtf, dat ziet er chemisch uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Touché.. derhalve zat ik dan ook te wachten op plaatjes van vlammetjestosti's:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg, water loopt me in de mond
Ik denk dat ik ook maar eens een tosti ga maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo een tosti maken met vegetarische worst (smerig, maar hij moet op) en kaas en helacurry
Sharr is al dik door de tosti alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
sharr gaat dik worden door alle tosti
ZET HET IN SPOILER RANSAAPquote:
Hoe?quote:
Na wat onderzoek gedaan te hebben kan ik je vertellen dat dit totaal ongevaarlijk is, eet smakelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Chowi het volgende:
Ik moet nu tosti eten door dit topic.
Maar ik heb gisteren ook al gehad, is dat heel erg?
Hihi boefje!quote:
ga nu op het terras een tosti hosselen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef Zwappel het volgende:
Ik ben te lui om tosti's te maken.
Heb wel ergens een tostiijzer liggen maar zou begod niet weten waar
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef Arnevld het volgende:
Ik koop altijd van die vlamtosti's met 40 tegelijk bij de makro.
Kun je voor mij ook een keer een doos meenemen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef Arnevld het volgende:
Ik koop altijd van die vlamtosti's met 40 tegelijk bij de makro.
Ik vind het wel een goed teken dat het topic gekicked wordt alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef mc-Piel het volgende:
Waarom wordt dit topic dagelijks gekicked?
Tosti's verdienen geen Topic...
Ze verdienen een bijbel
Eet jij elke dag tosti's?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed teken dat het topic gekicked wordt alles.
Stiekem kick jij elke dag gewoon dit topic.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bijna welIk lust niets op brood en een tosti is inweze gewoon een boterham met kaas.
Heul niet, alleen als het bovenaan staat post ik. Maar dat is geen kickenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem kick jij elke dag gewoon dit topic.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Heul niet, alleen als het bovenaan staat post ik. Maar dat is geen kicken
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Hoe werkt dat?
quote:
het stelt niet zoveel voor hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Hoe? Proberen, proberen, proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
heulemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef dralion13 het volgende:
Das net weer een beetje overkill denk ik
Oh My God..quote:
wow..quote:
ehh.. getverquote:
Moet kunnen dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even een lekker kickje
[ afbeelding ]
Goed ideequote:
Dat gaat verrottenquote:Op donderdag 31 maart 2011 06:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Goed idee
En zondag in de trein naar Groningen neem ik broodjes ei mee
Ik eet ze meteen op hoor!quote:
Dat kan niet want dat rot manquote:Op donderdag 31 maart 2011 06:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Goed idee
En zondag in de trein naar Groningen neem ik broodjes ei mee
In de zon ga je dan ziek worden man van de bacille jeweetz salmiaonellequote:Op donderdag 31 maart 2011 07:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet als je ze zondagochtend bakt
WAAROM BEN JIJ NOOIT MEER IN ONZ RADIOquote:
omdat 80% stom volk is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ NOOIT MEER IN ONZ RADIO
Die heb ikquote:
LAAT DIE STOMMEN EN KOM VOOR DE AARDIGEN DANquote:
Een Club Sandwich is irritant om op te eten.. een tosti kun je zo uit het vuistje verorberen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Beelzebufo het volgende:
Is een 'Club Sandwich' nou een geevolueerde tosti??
Zit je lekker te twitterenquote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Tosti met paprika, champignons, gebakken ei en bier #winning #tigerblood.
Ja man ik ben helemaal hip, trending topics met RT alles RT = RT backquote:
Hoe krijg jij zo'n tosti in een klem/broodroosterquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even een lekker kickje
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |