Voor mij zo'n 25 euro voor 3 meter van 2 meter breed. Gekocht bij Leen Bakker en het ligt er nu al 4 jaar zonder problemen en verkleuren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef zjenien85 het volgende:
Waar haal je zo'n kunstgras voor op het balkon? Is dat duur?
Voor en na-foto's please.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Greys het volgende:
Bah, door dit topic moet ik van mezelf ineens ook mijn balkon onder handen gaan nemen
Bedankt he! Want de tuin moet ook nog!
Maar ik ben reuze benieuwd wat je er van gaat maken
Nevermind. Ik zit al op 350 euro in totaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef Seven. het volgende:
Ik zit trouwens nog een beetje te twijfelen over vlondertegels. Iemand ervaring met die van Ikea?
[ afbeelding ]
Wel een dikke 60 euro extra. 20 euro per m2.
Goeie tip wel, ie nachtoele!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef trovey het volgende:
Ik heb jarenlang vlondertegels gehad maar ik ben uiteindelijk overgestapt naar het grastapijt. De tegels zijn een ramp met potgrond als er eens een pot omvalt of je zelf wat slordig bent met plantenpotten vullen. Buiten het feit dan dat het een ideale schuilplek is voor slakken en met name naaktslakken.Het vreemde was ook, alhoewel ik dus op het Zuiden zit dat ze te snel gingen doorrotten, zelfs met 3-dubbele lagen extra beits erop aan beide kanten.
Geef mij maar grastapijt
zachteraan de voeten, beter schoon te houden, mijn huisdieren zijn me dankbaar voor de zachte ondergrond om te liggen en het blijft lang mooi.
Goeie wel. Optimistische nachtoele.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:02 schreef trovey het volgende:
Maar we gaan wel richting de goede maanden...ja, ik heb niet voor niets die tekst hieronder.
OK OK, leuk tafeltje. Fotootje van je balkon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een balkonen ik heb gisteren een tafeltje gekregen, naar zoiets zocht ik al heel lang:
[ afbeelding ]
OK, laat je voorál niet tegenhouden om foto's te posten eh?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ohh, ik heb ook weer helemaal balkon kriebels, vorig jaar begonnen met kruiden plantjes en balkonbakken met bloemen. Vond t zo leuk, nu wil ik meer!
Heb nu al een bak met viooltjes en bollen gepland in mn balkonbakken. Er zijn wat kruiden die de winter hebben overleeft en ik heb radijsjes en rucola gezaaid.
Nu nog even wachten op stabieler weer en een boel potten die ik nog krijg en t word weer een waar paradijsje!
Leukquote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Een oud fotootje van mijn kleine balkonnetje aan een klein bovenhuisje in Lombok in Utrecht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef trovey het volgende:
Vrijdag viooltjes opgehaald (en nog wat andere plantjes o.a. campanula) en het grootste deel staat in de bakken...morgen de rest.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Maar dat rieten hekwerkje daar begint een beetje groen uit te slaan, of is dat gezichtsbedrog?
Het was en is huurquote:Op zondag 27 maart 2011 23:58 schreef Seven. het volgende:
Oh hey Bluezz, huur je of koopwoning? Je zou die muur in een leuk kleurtje kunnen schilderen (is maar suggestie eh).
Oeh, supergoed uitzicht op je balkon. En dan ook nog een tuin. Trut.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaHet slaat groen uit dus
Maar zoals gezegd het is een oude foto, ik woon daar al 6 jaar niet meer
Ons huidige balkon :
[ afbeelding ]
(drive in woning, dus dit is aan de woonkamer, beneden hebben we de tuin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |