abonnement Unibet Coolblue
pi_94408731
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als de opstandelingen geweldloos protesten hadden gevoerd had ik er nog respect voor kunnen opbrengen, nu zij een strijdende partij zijn MAG de met onder de VN vlag geen kant kiezen. (wat nu wel gebeurt) Het gaat hier niet om burgers, maar om zwaar bewapende figuren. Deze moeten dan net zo goed ontwapend worden. En niet geholpen door SAS op de grond en bombardementen onder VN vlag. Dit is totaal in strijd met internationaal recht!
De opstandelingen begonnen geweldloos, maarja als ze dan het vuur op je openen moet je wat.
Je kan naar huis gaan wachten tot ze je uit huis halen of je vecht terug voor je vrijheid.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:20:26 #202
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94408745
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij heeft ze zelfs de kans gegeven voor een vrijgeleide. Nu wordt het juist een bloedbad, doordat nu blijkbaar alle middelen geoorloofd zijn en de strijd op straat moet worden uitgevochten. Khadaffi had Benghazi makkelijk kunnen innemen en de rust was weergekeerd. Met de mislukkingen van Irak en Afghanistan in het achterhoofd had men beter moeten weten en deze idiote resolutie moeten torpederen. Khadaffi had massavernietigingswapens afgezworen en Libi"e was stabiel. Deze stabiliteit was teruggekeerd als men niet had ingegrepen. Nu gaan we richting een vele jaren durende burgeroorlog.
Oh, dus het zou wel een bloedbad worden? Goed dat we dat in ieder geval geconstateerd hebben.
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er valt goed met hem te praten, maar dit wordt niet gedaan door eigen belangen voorop te stellen. Nogmaals men had Khadaffi ook kunnen steunen met het onder controle brengen van zijn land, in plaats van een gevaarlijk machtsvacuüm te creëren door deze door deze illegale oorlog.
Als zo'n beetje elk land in de regio tegen die man is, had je dat inderdaad kunnen doen. Maar dan was de roep dat het hier om 'Westers Imperialisme' ging nog groter geweest en waren de verhoudingen met de rest van de Arabische Wereld enorm verslechterd. Daarentegen als je niks had gedaan had je weer allerlei mensenrechtenorganisaties (als mede de Arabische Liga, Egypte, Tunesië etc.) gehad die de 'Westerse Wereld' weer van egocentrisme en apathie betichten en dat het ons bijvoorbeeld 'toch alleen maar om de olie gaat en mensen doen er niet om'. Ook dat had de relaties aanzienlijk verslechterd.
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Inderdaad over de ruggen van de burgerbevolking die echt niet is gebaat bij deze oorlog!
Ligt er ook weer helemaal aan wie je het vraagt. Ik denk dat zeker de nabestaanden van de slachtoffers van het Libische bewind dat met grof geweld wanhopig vast probeert te houden aan een tanende machtsbasis daar heel anders over denken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 21 maart 2011 @ 08:21:07 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94408751
ahhh ik zie dat we weer verder trollen ;(, hap nou niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 maart 2011 @ 08:23:41 #204
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94408781
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als de opstandelingen geweldloos protesten hadden gevoerd had ik er nog respect voor kunnen opbrengen, nu zij een strijdende partij zijn MAG men onder de VN vlag geen kant kiezen. (wat nu wel gebeurt) Het gaat hier niet om burgers, maar om zwaar bewapende figuren. Deze moeten dan net zo goed ontwapend worden. En niet geholpen door SAS op de grond en bombardementen onder VN vlag. Dit is totaal in strijd met internationaal recht!
Als er een VN mandaat ligt is het per definitie niet in strijd met het internationaal recht. Eerst even je huiswerk doen voordat je zo'n uitspraak doet, graag.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_94408786
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als de opstandelingen geweldloos protesten hadden gevoerd had ik er nog respect voor kunnen opbrengen, nu zij een strijdende partij zijn MAG men onder de VN vlag geen kant kiezen. (wat nu wel gebeurt) Het gaat hier niet om burgers, maar om zwaar bewapende figuren. Deze moeten dan net zo goed ontwapend worden. En niet geholpen door SAS op de grond en bombardementen onder VN vlag. Dit is totaal in strijd met internationaal recht!
Precies, alleen mensen die zich als makke lammetjes laten afmaken worden geholpen.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:23:56 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_94408787
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Je hebt goed naar Khadaffi geluisterd :Y
Mwoah, ik mis de 'het zijn leden van Al Qaida' nog.
Ik geloof trouwens wel dat iemand echt aan de kant van Gaddafi kan staan zonder alleen maar te willen trollen.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:25:13 #207
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94408807
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Marrije het volgende:
Mwoah, ik mis de 'het zijn leden van Al Qaida' nog.
Dat komt nog wel :P
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat iemand echt aan de kant van Gaddafi kan staan zonder alleen maar te willen trollen.
Oh ja hoor. Schapen genoeg.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_94408850
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mwoah, ik mis de 'het zijn leden van Al Qaida' nog.
Ik geloof trouwens wel dat iemand echt aan de kant van Gaddafi kan staan zonder alleen maar te willen trollen.
Ieder zijn mening toch?
Misschien moeten die dan daar maar gaan wonen als ze het zo fijn vinden ik blijf wel hier waar ik alles mag zeggen, maar ieder zijn ding.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:31:32 #209
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94408899
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:21 schreef Re het volgende:
ahhh ik zie dat we weer verder trollen ;(, hap nou niet...
Ach, we zijn wel van een paar van die dingen af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh c_/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 21 maart 2011 @ 08:32:06 #210
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_94408908
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als er een VN mandaat ligt is het per definitie niet in strijd met het internationaal recht. Eerst even je huiswerk doen voordat je zo'n uitspraak doet, graag.
Het VN mandaat wordt ge"interpreteerd in strijd met het internationaal recht gezien de doelen die worden gebombardeerd. Men mag zich verder niet met een burgeroorlog bemoeien. Verder dan een no-fly zone (op zich al dubieus)had men nooit mogen gaat.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_94408911
Nieuwe wave strikes:

quote:
FMCNL FMC the Netherlands
Mission switch, USAF is RTB, French Air Force is coming up, first one is MARC 36, a Stratotanker C-135FR tail nr 497 #Libya #OdysseyDawn
De Fransen lossen de Amerikanen af
pi_94409063
Voor de gene die BFH serieus nemen, er werden in 2005 al topics over hem geopend.
pi_94409161
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef lutser.com het volgende:
Voor de gene die BFH serieus nemen, er werden in 2005 al topics over hem geopend.
thanks for the heads up :P ben nieuw hier ^^
  maandag 21 maart 2011 @ 09:02:46 #214
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_94409351
Is die hond Khadaffi al uit zn holletje gerookt? :D
  maandag 21 maart 2011 @ 09:05:19 #215
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_94409378
http://www.wired.com/dangerroom/2011/03/secret-libya-psyops/

quote:
The U.S. military has dispatched one of its secret propaganda planes to the skies around Libya. And that Commando Solo aircraft is telling Libyan ships to remain in port or risk NATO retaliation.

We know this, not because some Pentagon official said so, but because one Dutch radio geek is monitoring the airwaves for information about Operation Odyssey Dawn and tweeting the surprisingly-detailed results. On Sunday alone, Huub has identified the tail numbers, call signs, and movements of dozens of NATO aircraft: Italian fighter jets, American tankers, British aerial spies, U.S. bombers, and the Commando Solo psyops plane (pictured).
_O_ http://twitter.com/FMCNL
pi_94409482
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:02 schreef Muridae het volgende:
Is die hond Khadaffi al uit zn holletje gerookt? :D
ze zijn niet bezig met een rechtstreekse aanval op khadaffi. ze hanteren alleen een no-fly zone. Ze bombarderen en vallen alleen doelwitten aan die te hebben met communicatie en AA. Frankrijk heeft daarnaast nog een aantal troepen op weg naar Benghazi aangevallen. de VN tot zo ver dus nog "een soort van onpartijdig"
pi_94409571
"After heavy bombardment of Qaddafi's complex, there are reports that his son Khamis Qaddafi has been killed in strikes. Khamis is a commander of the elite Khamis Brigade"

http://www.businessinsider.com/libya-su ... z1HCIgfKKf
pi_94409601
BREAKING: It has been confirmed by a few sources and now also Al Manara, Khamis Gaddafi has died today, as a result of burns #Libya #Feb17

We had been hearing it since the morning, Al Manara have now confirmed this. a result of the kamikaze attack on his residence few days ago
pi_94409623
Anyone remember the kamikaze pilots name? That is a name I do not want to forget. He sacrificed himself and took out a very evil and power hungry man.
pi_94409624
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:11 schreef yowkah het volgende:

[..]

ze zijn niet bezig met een rechtstreekse aanval op khadaffi. ze hanteren alleen een no-fly zone. Ze bombarderen en vallen alleen doelwitten aan die te hebben met communicatie en AA. Frankrijk heeft daarnaast nog een aantal troepen op weg naar Benghazi aangevallen. de VN tot zo ver dus nog "een soort van onpartijdig"
Wat natuurlijk bullshit is, want ze vallen ook het commandacentrum in Tripoli aan. Dit is een rechtstreekse aanval op Khaddafi.
pi_94409629
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 03:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Verschil met Bahrein is dat de Bahreinse luchtmacht niet massaal protestanten bombardeert vanuit de lucht. Daardoor is de crisis in Bahrein beter te vergelijken met die in Egypte en Tunesië. Wel ben ik het ermee eens dat de kritiek op Saudi-Arabië intensiever had gekund, maar de belangen voor de VS zijn gewoon te groot.

Dat is zeker hypocriet, maar de internationale betrekkingen zijn zo hypocriet als het maar zijn kan. Kritiek op China hoor je ook zelden, terwijl dat ook gewoon een schandalig regime is.
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:31 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jij snapt het niet helemaal, geloof ik. :|W
Als iemand een andere mening heeft of loopt te trollen dan ga je daar inhoudelijk op in of je negeert diegene. Irriteert me dat ee aantal figuren hier hun mening opdringen aan anderen en wiens mening afwijkt meteen wordt weggezet als troll.
pi_94409631
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:19 schreef hondjes het volgende:
Anyone remember the kamikaze pilots name? That is a name I do not want to forget. He sacrificed himself and took out a very evil and power hungry man.
Muhammad Mokhtar Osman
pi_94409657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:43 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee hoor, Benghazi stond op het punt om ingenomen te worden en dat zou een massa-slachting onder de bewoners betekenen aangezien dit een rebellen-bolwerk betrof.

Verder stap je even met groot gemak over 2 hele belangrijke zaken heen:

1. De rebellen hebben zelf gevraagd om een no-fly zone en zelfs de Arabische Liga, die al helemaal wars is van buitenlandse inmenging in Arabische landen heeft er zelfs om gevraagd en toestemming aan verleend.

2. Dat bijvoorbeeld Rusland en China hun veto niet hebben gebruikt heeft dan ook voornamelijk er mee te maken dat ze hun grootste olieleveranciers niet tegen de haren in willen strijken.
Rusland en China zijn helemaal geen exportpartners van Libië.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:28:59 #224
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_94409762
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef hondjes het volgende:
BREAKING: It has been confirmed by a few sources and now also Al Manara, Khamis Gaddafi has died today, as a result of burns #Libya #Feb17

We had been hearing it since the morning, Al Manara have now confirmed this. a result of the kamikaze attack on his residence few days ago
Khamis Gadaffi (1978 - 2011)

pi_94409765
Rusland exporteert voor miljarden aan wapens naar Libië per jaar. Bron: Hammelburg op BNR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')