na overleg met mezelf heb ik besloten om een bloudhoundfromhel topic te openen om hem op weg te helpen naar faam en populariteit onder de meiden. dit topic kan natuurlijk ook voor anderen als zeer nuttig worden beschouwd !
ten eerste is het zeer belangrijk dat je in het achterhoofd houdt dat het geen voorwerpen zijn. door topics te openen leer je het kuddegedrag van de meiden misschien kennen, maar elk is een kunstwerk op zich en zit anders in elkaar.
een visuele voorstelling van de meid![]()
vervolgens komt bloudhoundfromhel eraan en die gaat dit kunstwerk analyseren en komt tot de conclusie dat deze heel veel verschillende kenmerken bevat waarop hij vragen gaat stellen waar hij weinig aan heeft want hij speelt er niet op in. daarnaast zijn de antwoorden meestal vrij algemeen en na het einde van een topic dan komen er net zoveel topics weer waar hetzelfde uitgelegd moet worden.
* de eerste les is dus dat je goede vragen moet stellen waarvan je weet dat je erop in kan spelen.een voorbeeld hiervan is vragen of meiden het leuk vinden als een man intelligent is en zichzelf durft te presenteren. als dit zo blijkt te zijn begin je een bloudhoundfromhel website met daarop foto's van jezelf, een beschrijving van je hobby's en nog veel meer van dat soort geweldige dingen.
een voorbeeld van wat ik bedoelhierdoor kan je op internet, waar je vast weleens meisjes wil versieren, doorverwijzen naar je eigen online website met fotos e.d. !
* tip 2 is dus dat je iets op internet moet gaan doen behalve topics openen op fok!gekeken naar je leeftijd die boven de 30 ligt nog enkele tips* tip 3: ga bruin worden deze zomer.
* tip 4: ga eens met de auto ervandoor naar feesten voor 30+ ers.
* tip 5: neem een leuke hobbie en zorg voor een schoon appartement.
* tip 6: lees een boek over zelfverzekerheid en hoe je dat kan vergroten.
* tip 7: schrijf je in bij een datingsite en zorg dat je leuke foto's op je computer hebt van jezelf.
* tip 8: ga je niet afvragen of je met meiden van 18 jaar zou mogen omgaan, hou het wat bij je eigen leeftijd.
* tip 9: ga vrijwilligerswerk doen om in contact te komen met oudere mensen.
* tip 10: doe mee aan buurtactiviteiten.
* tip 11: wees actiever betrokken bij de topics die je opent, want nu zie ik je niet vaak posten in je eigen topics terwijl je dan juist kan vragen.
* tip 12: open minder topics.
* tip 13: zorg dat je wat extra vrienden krijgt die ook vrijgezel zijn (mensen uit de kroeg voldoen daar meestal wel aan).
* tip 14: ik weet niet meer eigenlijk want ik weet het meer van mijn eigen leeftijd (bijna 20) dus daarom laat ik het hier maar bij.
als we nou eens minder gingen discussieren en meer tips gingen geven en gericht op tips gaan reageren (kort en bondig) dan kan bloudhoundfromhel zelf wel bepalen wat voor hem belangrijk is... het gaat hier dus vooral om tips voor mensen van zijn leeftijd om nog een vriendin te krijgen... en denk dat dat een stuk beter werkt dan al die vervolgtopics die ik hier heel vaak zie, zeker als de tips wat goed en duidelijk worden opgesomt waardoor ze in het vervolgtopic goed gekopieerd en geplakt kunnen worden..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 17:18:14 ]