Afellay rechts...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef BobW het volgende:
Elia-Huntelaar-VanPersie
------------Sneijder-------------
------Vaart------Bommel------
Gewoon zo + 4 verdedigers + keeper
Affelay op rechts is echt niks.. dat heb ik 2 of 3 wedstrijden bij PSV gezien, nee.. links kan wel, maar rechts is niks voor hem.quote:
Affelayquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Affelay op rechts is echt niks.. dat heb ik 2 of 3 wedstrijden bij PSV gezien, nee.. links kan wel, maar rechts is niks voor hem.
Atuba was nodig .. nu hebben ze er Blind voor gehaald.. prioriteiten hequote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wow, mooie goal van Hadouir. Had Ajax ook kunnen hebben.²
Da's gewoon een (hele goede) zaalvoetballer...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
Hadouir is een matige speler, niks voor een topclub.
Hij heeft zijn top gehad. Dat zeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
Hadouir is een matige speler, niks voor een topclub.
Aissati, El Hamdaoui, Boussabon, Chadli, lekker zaalteampje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's gewoon een (hele goede) zaalvoetballer...
voor de rest heb je er weinig aan he op Chadli naquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aissati, El Hamdaoui, Boussabon, Chadli, lekker zaalteampje.²
De echte mannen bij de Spurs zijn in mijn ogen Bale en Modric. Wat een geweldige spelers. Van der Vaart is ook belangrijk natuurlijk en topscoorder.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
" Vd Vaart speelt wel goed.. " Hij is de man bij de Spurs man
nie waar dat is Balequote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
" Vd Vaart speelt wel goed.. " Hij is de man bij de Spurs man
Zouden? Dat heeft Ado gedaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef BobW het volgende:
Zouden ze dit ook doen als ze van PSV wonnen?
Tuurlijk niet. Ado wint 20 x liever van Ajax van van PSV.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef BobW het volgende:
danquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ado wint 20 x liever van Ajax van van PSV.
Dat hebben ze gedaan. 0-1quote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef BobW het volgende:
Ok, ik zal het op een tegeltje zetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Ajacied maar kan toch genieten van de beelden na afloop.
Hans Kraaij Jr. wannabe.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef gnilrednoz het volgende:
beetje een gekke gerrit die arno vermeulen.. hij wil te graag
Hij is de baas van Studio Sport als een gast er niet kan zet ie zichzelf in denk ik.quote:
Hij werd nog pissig ook volgens mij. Toen Henk Ten C. hem op een gegeven moment onderbrak.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker lachen om je eigen 'grappen', Tom![]()
Dat laatste geloof ik nog wel, maar dat zegt weinig imo. Mijn bezwaar is dat hij weinig opzienbarende dingen zegt en er toch altijd enorm zelfingenomen bij zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 10 jaar geleden op TV geweest bij de KRO in een voetbalkwis die Tom van het Hek presenteerde. Leuke relaxte vent met humor. Leuker dan zijn broer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef Typisch het volgende:
Is hier een mp4 van? Op de website zit ik de helft van de tijd naar stilstaande beelden te kijken, omdat ze moeilijk doen met de rechten.
Eén van de beste spelers op het WK-90, Roger Milla, was toen 42. En Stanley Matthews was 41 toen ie europees voetballer van het jaar werd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand ervoor is om De Jong en Van Der Vaart naast elkaar te laten spelen. Van Bommel is al 33.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand ervoor is om De Jong en Van Der Vaart naast elkaar te laten spelen. Van Bommel is al 33.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom niet met de De Jong/VDV op het middenveld spelen? Ik vind De Jong 1000 keer beter dan Van Bommel.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Zei van Gelder trouwens dat Henk ten Cate nu eens in de maand komt?
Hehe hij leest mee..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sjek zei net in het voorstukje op Nederland 1: "Dalijk in studio voetbal gaan we praten over Ajax, tjah, we worden ook wel eens studio Ajax genoemd maar nu kunnen we er niet omheen."
Haha
Serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sjek zei net in het voorstukje op Nederland 1: "Dalijk in studio voetbal gaan we praten over Ajax, tjah, we worden ook wel eens studio Ajax genoemd maar nu kunnen we er niet omheen."
Haha
En dat wordt slechts de eerste revanche.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Nederland speelt geweldig ... volgend jaar winnen we het EK
De tribune in had ook gekund.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Dat was gewoon de beste oplossing van Vorm hoor.
Ik vrees dat derksen veelvuldig zal praten over van de Boog en Cruijff. Wordt geen leuke VI...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaan jullie morgen ook allemaal zappen als Derksen hier even zijn zegje over gaat doen?
Ja, is zijn geld op ofzo?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vrees dat derksen veelvuldig zal praten over van de Boog en Cruijff. Wordt geen leuke VI...
Hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maurice kan niet afronden![]()
Geen van die uitslagen komt op 100% uit
Dacht ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie wil aftrappen?
Vervanger van 'zeg het maar jongens'?
Even wat vernieuwingquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie wil aftrappen?
Vervanger van 'zeg het maar jongens'?
Maar dan moet je goddomme geen gezeik van maken als iemand wij gaan op Jodenjacht wij gaan op Jodenjacht, gaat zingen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wedstrijd stil zetten bij joden ? Rot toch op man. Ze mogen zich noemen hoe ze willen, gezeik allemaal.
Hoho, ik ben zelf Feyenoorder, en dat ben ik totaal met je eens, ik vind het sowieso niet boeiend wat er op de tribunes gebeurd, ik luister niet eens naar wat ze zingen, leuk sfeertje altijd mooi.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Maar dan moet je goddomme geen gezeik van maken als iemand wij gaan op Jodenjacht wij gaan op Jodenjacht, gaat zingen.
gebeurt.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Hoho, ik ben zelf Feyenoorder, en dat ben ik totaal met je eens, ik vind het sowieso niet boeiend wat er op de tribunes gebeurd
Wat wil jij er aan doen dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
ik ben het deze keer volledig met jack eens! Belachelijk dat ajax nooit wat tegen die belachelijke geuzennaam doet!
Zeg ik dat dan ? Volgens mij gaat het daar nu niet over hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig gaat VI altijd over voetbal he..
Jaja, tis gewoon hetzelfde man, hun noemen zich de joden, en dus proberen mensen met een afkeur voor Ajax daar gebruik van te maken. Beide moet volgens mij kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Joden is een geuzennaam. Ajacieden zijn Joden, PSV'ers zijn Boeren.
'Jodenjacht' is een term wat alleen met de Holocaust te maken heeft. Dat is een wezenlijk verschil.
Waarom vergelijk je het programma direct met een ander programma dat helemaal niet genoemd wordt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig gaat VI altijd over voetbal he..
Die staan 6punten achter, en moeten 7 inlopen[ivm doelsaldo] is natuurlijk onwaarschijnlijk dat het Ajax nog word komop dat weet je zelf toch ook.quote:
Jezelf een Jood noemen of iemand proberen te kwetsen door een term te gebruiken uit de Tweede Wereldoorlog, die níets met Ajax of Ajacieden te maken heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Jaja, tis gewoon hetzelfde man, hun noemen zich de joden, en dus proberen mensen met een afkeur voor Ajax daar gebruik van te maken. Beide moet volgens mij kunnen.
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezelf een Jood noemen of iemand proberen te kwetsen door een term te gebruiken uit de Tweede Wereldoorlog, die níets met Ajax of Ajacieden te maken heeft.
Ik kan me voorstellen dat het een jood raakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.
Ik heb Feyenoord sk en dat valt wel mee, spelen ook thuis echt dramatisch, vaak graven ploegen zich wel in, maar dat gaat PSV niet doen, die zullen hier wel winnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen en Heerenveen vallen tegen.
Twente en Feyenoord uit worden de lastige...
Ik ben geen Ajacied, dus nee, het doet me niet echt pijn. Maargoed, laten we de discussie maar zoals ie is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.
Vermeer heeft zijn rentree gemaakt bij Jong Ajax.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ajax heeft inderdaad het makkelijkste progamma, maar die 7 punten + het feit dat Verhoeven dermate minder dan Stekelenburg is dat het echt een groot gemis word, gaat ze toch opbreken.
[7vanwege doelsaldo]
Die moeten begrijpen dat het hun niet direct betrekt, natuurlijk waren het de echte joden die toen de slachtoffers waren, maar die proberen ze niet te kwetsen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het een jood raakt.
Vermeer vind ik een goeie lijnkeeper maar heeft ze niet vaak klem, vind hem wel een betere indruk dan Verhoeven altijd maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vermeer heeft zijn rentree gemaakt bij Jong Ajax.
Maar alsnog, om vrolijk zulke liederen te gaan zingen over zo'n gebeurtenis.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Die moeten begrijpen dat het hun niet direct betrekt, natuurlijk waren het de echte joden die toen de slachtoffers waren, maar die proberen ze niet te kwetsen.
Het is kudde-gedrag en diep triest ja, maar een ieder is voor zichzelf verantwoordelijk, mij zul je die idiote dingen ook niet horen zeggen, maar wat een ander doet moet die weten, afschaffen gaat je nooit lukken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar alsnog, om vrolijk zulke liederen te gaan zingen over zo'n gebeurtenis.
begrijp niet dat ze het op een landelijke televisie zender uitzenden.quote:
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef martijn070 het volgende:
[..]
begrijp niet dat ze het op een landelijke televisie zender uitzenden.
nog wel van onze belastingcenten...
en het gaat maar over 1 club..
als je het een club kan noemen teminste.
iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Jack liegt hij wordt daar niet moe van!!
Ajax heeft de grootste aanhang ja, maar niet in de verhouding 40 min Ajax, 10 min rest.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.
ja met Keje Molenaar hoef je niet meer te kijken, snap niet dat Ajax fans niet doodmoe worden van dit programma.quote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond Studio Ajax met ff een kleine onderbreking voor Twente - PSV.
Ik ben een Ajax fan en ik, met vele anderen worden er doodziek vanquote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja met Keje Molenaar hoef je niet meer te kijken, snap niet dat Ajax fans niet doodmoe worden van dit programma.
Ik kijk er graag naar, om ff te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef msnk het volgende:
Ik ben een Ajax-fan en ik, met vele andere Ajacieden, kan er geen genoeg van krijgen
Nope, feyenoord is naar de 4e plaats verwezen... Twente zit er nu voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.
Niet qua aanhang.quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nope, feyenoord is naar de 4e plaats verwezen... Twente zit er nu voor.
Kan je wel eens gelijk in hebben. Kon de getallen niet zo 1,2,3 vinden maar tv-gelden worden verdeeld via club positioningsmatrix daarin zakt Feyenoord wel een plaats en volgens mij wordt daar ook de aanhanggrootte in meegewogen.quote:
ja imago onderzoek, telt ook sportieve en financiele prestaties mee o.m.quote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Kan je wel eens gelijk in hebben. Kon de getallen niet zo 1,2,3 vinden maar tv-gelden worden verdeeld via club positioningsmatrix daarin zakt Feyenoord wel een plaats en volgens mij wordt daar ook de aanhanggrootte in meegewogen.
Feyenoord zakt een plaatsje op CPM-lijst
28 maart 2011
Feyenoord is in het jaarlijkse imago-onderzoek een plaats gezakt. De club staat nu achter Ajax, PSV en FC Twente op de vierde plaats, zo werd gemeld in het programma Voetbal International. Het Duitse bureau Sport+Markt verricht jaarlijks in opdracht van de clubs een onderzoek naar de waarde en het imago van de clubs. De Club Positioning Matrix (CPM) is cruciaal voor de verdeling van het tv-geld.
Heb je een bron? Lijkt me interessant!quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja imago onderzoek, telt ook sportieve en financiele prestaties mee o.m.
volgens VI heeft Feyenoord inderdaad 2de aanhang qua aantallen, niet eens zo gek veel achter Ajax.
Heerenveen stond er ook hoog in, weet ik nog, groot achterland.
ja VI tjdje terug, zal eens zoekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Heb je een bron? Lijkt me interessant!
7 miljoen voor Ajax en 2 miljoen voor Feyenoord werd een tijd terug gezegd, maar wat daarvan klopt; geen idee.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja imago onderzoek, telt ook sportieve en financiele prestaties mee o.m.
volgens VI heeft Feyenoord inderdaad 2de aanhang qua aantallen, niet eens zo gek veel achter Ajax.
Heerenveen stond er ook hoog in, weet ik nog, groot achterland.
Ik lees nu her en der inderdaad 4.5 en 2.2 miljoen voor Ajax en 2 miljoen voor Feyenoord, geen idee waar ik 7 miljoen dan van hebquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef macca728 het volgende:
nou dit was het een paar jaar geleden
Nederland
1. Ajax 4,3 miljoen (26%)
2. Feyenoord 3,8 miljoen (23%)
3. PSV 2,1 miljoen (13%)
Ajax heeft niet eens 7 miljoen fans in Europa, 6 miljoen, ter vergelijking Barcelona 44
http://www.uithaal.nl/welke-club-heeft-de-meeste-fans/
Haha idd, las ergens dan FC Twente gegroeid is van 250.000 in 2007 naar 1.6 miljoen nuquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik lees nu her en der inderdaad 4.5 en 2.2 miljoen voor Ajax en 2 miljoen voor Feyenoord, geen idee waar ik 7 miljoen dan van heb
Het geeft wel aan dat deze cijfers geen ene moer betekenen want alle kinderen op de plaatselijke basisschool van <willekeurige dorp> noemt zich ook Ajacied
ja volgens de fanstatus van VI heeft Ajax 46,1% Feyenoord 28,2 PSV 24 en Twente 19,3quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Haha idd, las ergens dan FC Twente gegroeid is van 250.000 in 2007 naar 1.6 miljoen nuDus dat wisselt ook heel snel.
nee maar dan kun je deze ook gebruiken mms://83.80.17.52/casema wmstream-12quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maakt dat uit dan voor die stream?
Top, dank.quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
nee maar dan kun je deze ook gebruiken mms://83.80.17.52/casema wmstream-12
Berg omdat die teveel kansen mist.quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ojeej opperjood Keje zit er weer.. welke psv'er moet nu geschorst worden
Dat ben ik dan weer wel met hem eensquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Berg omdat die teveel kansen mist.
Dat was wel een goede opmerking.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
Van der Vaart heeft één probleem; Sneijder is beter![]()
Dit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Ronald Waterreus niet graag praten.²
Ik vond zijn opmerking van net treffendquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Doublepain het volgende:
De jong hater, lens is 10x beter dan die dikhoofd!!!
Het doet pijn hé?quote:
Het zit diep héquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Nu twente en psv snel afronden en verder geilen op ajax
Misschien moeten ze ook eens wat meer kansen creërenquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Berg speelde een van zijn betere wedstrijden.. zo slecht was hij niet. Maar PSV moet inderdaad en scorende spits..
Ben ik het ook wel mee eens, Dszudzak nu ook weinig te zien, Lens heeft lang geduurd tot ie aardig begon te spelen e.d. Creativiteit is er niet (meer). Tja.quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook eens wat meer kansen creëren
En daar gaan ze het uitgebreid over hebbenquote:
omg wat zit je te zeuren vrouwenmensch?quote:
Iedereen weet dat AFC zijn grote liefde isquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Je ziet die Jack echt genieten als het over Ajax gaat.
Jack heeft geen vrouw nodig. Ajax!²
nou dat valt nog mee, had een monoloog van 45 min verwacht van Keje.quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
is toch niet normaal dit. Er is net een topwedstrijd tussen Twente en PSV geweest aan het eind van het seizoen end aar raggen ze in 5 minuten doorheen
wat moeten die nutteloze Wat vindt Nederland-statistiekjes nou weer hier dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
omg wat zit je te zeuren vrouwenmensch?
Jan gebruikte technischquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wedden dat Keje het woord technisch (of visie of beleid) gaat gebruiken. Wedden!²
Keje staat het dichtst bij Ajax dus..quote:
Inderdaad. Wat hebben we hier nou eigenlijk aan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Breekfast het volgende:
Dit is gewoon een discussieclubje van Ajaxieden hoe het nu verder moet met hun clubje![]()
Beschamend, echt beschamend dat dit nog op de publieke omroep te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |