Hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maurice kan niet afronden![]()
Geen van die uitslagen komt op 100% uit
Dacht ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie wil aftrappen?
Vervanger van 'zeg het maar jongens'?
Even wat vernieuwingquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie wil aftrappen?
Vervanger van 'zeg het maar jongens'?
Maar dan moet je goddomme geen gezeik van maken als iemand wij gaan op Jodenjacht wij gaan op Jodenjacht, gaat zingen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wedstrijd stil zetten bij joden ? Rot toch op man. Ze mogen zich noemen hoe ze willen, gezeik allemaal.
Hoho, ik ben zelf Feyenoorder, en dat ben ik totaal met je eens, ik vind het sowieso niet boeiend wat er op de tribunes gebeurd, ik luister niet eens naar wat ze zingen, leuk sfeertje altijd mooi.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Maar dan moet je goddomme geen gezeik van maken als iemand wij gaan op Jodenjacht wij gaan op Jodenjacht, gaat zingen.
gebeurt.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Hoho, ik ben zelf Feyenoorder, en dat ben ik totaal met je eens, ik vind het sowieso niet boeiend wat er op de tribunes gebeurd
Wat wil jij er aan doen dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
ik ben het deze keer volledig met jack eens! Belachelijk dat ajax nooit wat tegen die belachelijke geuzennaam doet!
Zeg ik dat dan ? Volgens mij gaat het daar nu niet over hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig gaat VI altijd over voetbal he..
Jaja, tis gewoon hetzelfde man, hun noemen zich de joden, en dus proberen mensen met een afkeur voor Ajax daar gebruik van te maken. Beide moet volgens mij kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Joden is een geuzennaam. Ajacieden zijn Joden, PSV'ers zijn Boeren.
'Jodenjacht' is een term wat alleen met de Holocaust te maken heeft. Dat is een wezenlijk verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |