Hij werd nog pissig ook volgens mij. Toen Henk Ten C. hem op een gegeven moment onderbrak.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker lachen om je eigen 'grappen', Tom![]()
Dat laatste geloof ik nog wel, maar dat zegt weinig imo. Mijn bezwaar is dat hij weinig opzienbarende dingen zegt en er toch altijd enorm zelfingenomen bij zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 10 jaar geleden op TV geweest bij de KRO in een voetbalkwis die Tom van het Hek presenteerde. Leuke relaxte vent met humor. Leuker dan zijn broer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef Typisch het volgende:
Is hier een mp4 van? Op de website zit ik de helft van de tijd naar stilstaande beelden te kijken, omdat ze moeilijk doen met de rechten.
Eén van de beste spelers op het WK-90, Roger Milla, was toen 42. En Stanley Matthews was 41 toen ie europees voetballer van het jaar werd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand ervoor is om De Jong en Van Der Vaart naast elkaar te laten spelen. Van Bommel is al 33.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand ervoor is om De Jong en Van Der Vaart naast elkaar te laten spelen. Van Bommel is al 33.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom niet met de De Jong/VDV op het middenveld spelen? Ik vind De Jong 1000 keer beter dan Van Bommel.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Zei van Gelder trouwens dat Henk ten Cate nu eens in de maand komt?
Hehe hij leest mee..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sjek zei net in het voorstukje op Nederland 1: "Dalijk in studio voetbal gaan we praten over Ajax, tjah, we worden ook wel eens studio Ajax genoemd maar nu kunnen we er niet omheen."
Haha
Serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sjek zei net in het voorstukje op Nederland 1: "Dalijk in studio voetbal gaan we praten over Ajax, tjah, we worden ook wel eens studio Ajax genoemd maar nu kunnen we er niet omheen."
Haha
En dat wordt slechts de eerste revanche.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Nederland speelt geweldig ... volgend jaar winnen we het EK
De tribune in had ook gekund.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Dat was gewoon de beste oplossing van Vorm hoor.
Ik vrees dat derksen veelvuldig zal praten over van de Boog en Cruijff. Wordt geen leuke VI...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaan jullie morgen ook allemaal zappen als Derksen hier even zijn zegje over gaat doen?
Ja, is zijn geld op ofzo?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vrees dat derksen veelvuldig zal praten over van de Boog en Cruijff. Wordt geen leuke VI...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |