Waarom vergelijk je het programma direct met een ander programma dat helemaal niet genoemd wordt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig gaat VI altijd over voetbal he..
Die staan 6punten achter, en moeten 7 inlopen[ivm doelsaldo] is natuurlijk onwaarschijnlijk dat het Ajax nog word komop dat weet je zelf toch ook.quote:
Jezelf een Jood noemen of iemand proberen te kwetsen door een term te gebruiken uit de Tweede Wereldoorlog, die níets met Ajax of Ajacieden te maken heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Jaja, tis gewoon hetzelfde man, hun noemen zich de joden, en dus proberen mensen met een afkeur voor Ajax daar gebruik van te maken. Beide moet volgens mij kunnen.
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezelf een Jood noemen of iemand proberen te kwetsen door een term te gebruiken uit de Tweede Wereldoorlog, die níets met Ajax of Ajacieden te maken heeft.
Ik kan me voorstellen dat het een jood raakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.
Ik heb Feyenoord sk en dat valt wel mee, spelen ook thuis echt dramatisch, vaak graven ploegen zich wel in, maar dat gaat PSV niet doen, die zullen hier wel winnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen en Heerenveen vallen tegen.
Twente en Feyenoord uit worden de lastige...
Ik ben geen Ajacied, dus nee, het doet me niet echt pijn. Maargoed, laten we de discussie maar zoals ie is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Doet het jou echt pijn ? Persoonlijk als ik zon bommen op rotterdam shirt zie doet het me echt niks. Laat die mensen lekker gaan, tot het geweld word dan moet je ingrijpen.
Vermeer heeft zijn rentree gemaakt bij Jong Ajax.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ajax heeft inderdaad het makkelijkste progamma, maar die 7 punten + het feit dat Verhoeven dermate minder dan Stekelenburg is dat het echt een groot gemis word, gaat ze toch opbreken.
[7vanwege doelsaldo]
Die moeten begrijpen dat het hun niet direct betrekt, natuurlijk waren het de echte joden die toen de slachtoffers waren, maar die proberen ze niet te kwetsen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het een jood raakt.
Vermeer vind ik een goeie lijnkeeper maar heeft ze niet vaak klem, vind hem wel een betere indruk dan Verhoeven altijd maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vermeer heeft zijn rentree gemaakt bij Jong Ajax.
Maar alsnog, om vrolijk zulke liederen te gaan zingen over zo'n gebeurtenis.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Die moeten begrijpen dat het hun niet direct betrekt, natuurlijk waren het de echte joden die toen de slachtoffers waren, maar die proberen ze niet te kwetsen.
Het is kudde-gedrag en diep triest ja, maar een ieder is voor zichzelf verantwoordelijk, mij zul je die idiote dingen ook niet horen zeggen, maar wat een ander doet moet die weten, afschaffen gaat je nooit lukken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar alsnog, om vrolijk zulke liederen te gaan zingen over zo'n gebeurtenis.
begrijp niet dat ze het op een landelijke televisie zender uitzenden.quote:
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef martijn070 het volgende:
[..]
begrijp niet dat ze het op een landelijke televisie zender uitzenden.
nog wel van onze belastingcenten...
en het gaat maar over 1 club..
als je het een club kan noemen teminste.
iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Jack liegt hij wordt daar niet moe van!!
Ajax heeft de grootste aanhang ja, maar niet in de verhouding 40 min Ajax, 10 min rest.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.
ja met Keje Molenaar hoef je niet meer te kijken, snap niet dat Ajax fans niet doodmoe worden van dit programma.quote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond Studio Ajax met ff een kleine onderbreking voor Twente - PSV.
Ik ben een Ajax fan en ik, met vele anderen worden er doodziek vanquote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja met Keje Molenaar hoef je niet meer te kijken, snap niet dat Ajax fans niet doodmoe worden van dit programma.
Ik kijk er graag naar, om ff te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef msnk het volgende:
Ik ben een Ajax-fan en ik, met vele andere Ajacieden, kan er geen genoeg van krijgen
Nope, feyenoord is naar de 4e plaats verwezen... Twente zit er nu voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste aanhang in dit land heeft. Daarna Feyenoord en PSV, het is dus logisch dat hun het meest 'aan de beurt zijn' Al snap ik dat jij daar als rivaal daar niet erg vrolijk van word. En ik vind persoonlijk ook dat een ADO en een Twente meer aandacht dan Feyenoord verdiend nu op basis van prestaties, zeker op een onafhankelijke publieke omroep.
Niet qua aanhang.quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nope, feyenoord is naar de 4e plaats verwezen... Twente zit er nu voor.
Kan je wel eens gelijk in hebben. Kon de getallen niet zo 1,2,3 vinden maar tv-gelden worden verdeeld via club positioningsmatrix daarin zakt Feyenoord wel een plaats en volgens mij wordt daar ook de aanhanggrootte in meegewogen.quote:
ja imago onderzoek, telt ook sportieve en financiele prestaties mee o.m.quote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Kan je wel eens gelijk in hebben. Kon de getallen niet zo 1,2,3 vinden maar tv-gelden worden verdeeld via club positioningsmatrix daarin zakt Feyenoord wel een plaats en volgens mij wordt daar ook de aanhanggrootte in meegewogen.
Feyenoord zakt een plaatsje op CPM-lijst
28 maart 2011
Feyenoord is in het jaarlijkse imago-onderzoek een plaats gezakt. De club staat nu achter Ajax, PSV en FC Twente op de vierde plaats, zo werd gemeld in het programma Voetbal International. Het Duitse bureau Sport+Markt verricht jaarlijks in opdracht van de clubs een onderzoek naar de waarde en het imago van de clubs. De Club Positioning Matrix (CPM) is cruciaal voor de verdeling van het tv-geld.
Heb je een bron? Lijkt me interessant!quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja imago onderzoek, telt ook sportieve en financiele prestaties mee o.m.
volgens VI heeft Feyenoord inderdaad 2de aanhang qua aantallen, niet eens zo gek veel achter Ajax.
Heerenveen stond er ook hoog in, weet ik nog, groot achterland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |