quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Naamtopic.
[..]
Na die tongzoen had je anders niks te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Ewewew! Een slok uit je glas water nemen en erachter komen dat je er 7-up in had gedaan is de eerste drie seconden echt niet lekker!
Speciaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Zit ik vol hoop te wachten tot er gepost wordt in het vorige deel, is ie hassikke vol
Goed, hier dan maar verder
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Specuiaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.
Ik denk dat alles al gezegd is.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellen
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
daar heb ik geleerd dat God Japan (en zn inwoners) haat![]()
![]()
Pardon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zei de pastoor/dominee datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.Naar welke kerk ben je geweest?
WTF?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Prachtig gebouw, lelijke voorganger.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,zag mn gezicht en siste me toe "je blijft zitten hoor !!"
![]()
de Waalse Kerk in Delft, prachtig gebouw, dat zeker maar ik geloof niet dat ik daar ooit nog heen hoef voor een dienst
En de rest van de kerk hoort het aan en er zullen vast ook nog mensen zijn die het geloven.quote:
Ik doe met je mee.quote:
iddquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de rest van de kerk hoort het aan en er zullen vast ook nog mensen zijn die het geloven.
welterusten Goodbyequote:
Heb je bij wijze van protest jequote:
Dan jij nietquote:
Het kwam helaas niet in me op, ik was zo in shockquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je bij wijze van protest jeop de toog gegooid om een potje (
) ouderwets te bekken in de kerk
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef Nonneke het volgende:
Het kwam helaas niet in me op, ik was zo in shockMaar als die man zulke dingen uit zn strot krijgt had hij ons vast ritueel verbrand op het pleintje onder het genot van een kopje koffie ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwen
En Senesta gaat mee om te filmenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwen
Over vier weken kunnen we ook hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
lijkt me een dolle boel, alleen is er pas weer een dienst over een maand ofzo![]()
![]()
Ik neem gelijk een stapeltje dameskaarten mee om weg te geven; vinden gevaarlijke gevangenen ook leukquote:En die voorganger melde halverwege de dienst nog wel even dat ze vanaf volgende week vrolijke paas-kaarten kunnen ophalen daar, om op te sturen naar gevaarlijke gekken in gevangenissen![]()
http://www.eglisewallonnedelft.nl/topic/index.htmlquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over vier weken kunnen we ook hoor
[..]
Ik neem gelijk een stapeltje dameskaarten mee om weg te geven; vinden gevaarlijke gevangenen ook leuk
Helemaal in het Frans; kunnen we ook swassantnuffenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Nonneke het volgende:
http://www.eglisewallonnedelft.nl/topic/index.html
Dáárom! En dan gaan we collecteren voor Japan; wordt een top-zondagquote:Ja want die zielige gevangenen hebben het ook zo zwaarHele dag alleen in zo'n celletje enzo
lijkt me een top idee, met spandoeken en alquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal in het Frans; kunnen we ook swassantnuffen
[..]
Dáárom! En dan gaan we collecteren voor Japan; wordt een top-zondag
Doe jij het hotelletje?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef Nonneke het volgende:
lijkt me een top idee, met spandoeken en al![]()
[ afbeelding ]
Bennu dr nog????????quote:
Gheghe ja, dat denk ik wel!quote:
Enjoy!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga nog ff spelletje spelen op msn
1.5 Week geleden heb ik een vergadering gehad over de kittens omdat onze coordinators waren opgestapt. Vorig jaar had je als pleegouder weinig met het asiel te maken, alleen voor inentingen en om katjes terug te brengen hoefde je daar naar toe. Als je vragen had, kon je tijdens een 'spreekuur' een bepaald telefoonnummer bellen en nu is het de bedoeling dat we tijdens kantooruren het asiel gaan bellen. Alle gastgezinnen hebben onderling ook hun telefoonnummers en adressen gekregen zodat je ook elkaar om hulp kunt vragen. Het zal denk ik allemaal wel even wennen zijn, maar het gaat vast goed komenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet echt gestart dus wat dat betreft heb je ook nog even. Of zijn er bij jullie al veel kittens? Redcat is wat dat betreft niet zo scheutig met 'live' info, wel krijgen we tijdens en na het seizoen vaker cijfers te horen.
De stichting is trouwens opgeheven, Redcat als organisatie is onderdeel van het asiel geworden en ik opeens vrijwilliger bij de Dierenbescherming.Maar gelukkig verandert er inhoudelijk en qua contactpersonen weinig dus ik maak wel mee hoe dit seizoen loopt.
Dat is inderdaad best vroeg maar vorig jaar kwamen de eersten ook al in februari. Ik denk dat ze zich deze winter verveeld hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind is weer naar schoolHoeft ie zich niet meer te vervelen
![]()
Non, wat een idiote voorganger daar zeg. Hoe kan iemand zo denken en daar anderen nog van willen overtuigen ook![]()
Oognip, nu alweer kittens en zwangere poezen, dat is best vroeg of niet?
Leuk, komt Elies bij je op visite vandaag?quote:
Als het goed is wel maar ik heb dr niks meer over gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk, komt Elies bij je op visite vandaag?
Nee, braaf in de mand en Diaz ook de hele nacht ipv ernaastquote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja puppy's knuffelen.![]()
Hoe is het met de monsters vandaag? Noche weer bij je in bed gelegen?
Met zonder mouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het echt prachtig weer, ik heb korte mouwen aan
Nou.. hier zijn wii kabels kapot gemaakt, afstandsbedieningen, tassen, fietsmandjes..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks puppyproof gemaakt, ze hobbelen gewoon door de kamer![]()
Ik doe ze niet eens in een ren of bench, alleen 's nachts in een wasmand maar daar kunnen ze makkelijk uit![]()
Ik moet wel zeggen dat ik amper kabels heb waar ze bijkunnen, en die dr liggen, daar blijft zelfs Sjon vanaf
quote:
Doe haar de groetjesquote:
Op tijd gelukkigquote:
Blad opruimenquote:
quote:
Jup, bank wil het bedrijf geen krediet meer verstrekken. Dus hij is werkeloos zodra het uitgesproken is.quote:
Auwquote:Op maandag 21 maart 2011 13:17 schreef sararaats het volgende:
Ik ben vannacht van de trap geflikkerd. Ik heb een blauwpaarse elleboog en onderbeen.
Waarschijnlijk over m'n broekspijp gevallen![]()
![]()
jezus Fuckquote:
JF zeg, wat een timing ookquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, bank wil het bedrijf geen krediet meer verstrekken. Dus hij is werkeloos zodra het uitgesproken is.
Zit mobiel, dus het antwoord duurt wat langer. Maar mooi kut dusquote:
Jup. MM belde net dat de bank dit heeft besloten. Met MM wel goed geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JF zeg, wat een timing ook![]()
Heb je het net gehoord?
Hoest met MM nu?
Pfff, dat zou op zich mooi zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus het antwoord duurt wat langer. Maar mooi kut duseen bedrijf uit haarlem had intresse geloof ik in hem. Zijn baas heeft het telnr doorgegeven van MM, dus die wordt ws binnenkort gebeld voor een gesprek.
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pfff, dat zou op zich mooi zijn.![]()
Hoe zou het anders met het huis moeten komen?
Ik denk dat ze bedoelt hoe het anders met het huis moet gaan/of het met het huis goed gaat komenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!
Taksi Tropisch Fruitquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!
Ieuw taksi!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Taksi Tropisch Fruit![]()
Financieel? Hypotheek? Dabedoellik
Oooohquote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt hoe het anders met het huis moet gaan/of het met het huis goed gaat komen
De light-versie met een tikje zuivelquote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw taksi!
Bik dan maar meteen mijn glazuur eraf.
Oh, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooohnou, volgens mij kan dat allemaal wel. Ik kan een x bedrag sparen per maand nu, wat in principe de hoogte van de hypotheek is. Dus ik zou sowieso al de hypotheek kunnen betalen. Vanaaf nog maar es doorrekenen. Het hele huis is natuurlijk zo gefinancieerd dat MM het zelf moet kunnen dragen. Dus volgens mij gaat dat wel goed komen (hoop ik)
Dat vind ik altijd zo vies klinkenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De light-versie met een tikje zuivel
Ruimen ze het ook zelf op?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
Taksi is goor en ik wacht gvd op beterbed. Die kan tot 16:00 komen.
Leuk dat ze je bed gelijk inwijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
Taksi is goor en ik wacht gvd op beterbed. Die kan tot 16:00 komen.
Ik kan er toch niets aan doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Gaat steeds beter, de fysio zei dat ik maar es voorzichtig moest gaan wandelen elke dag, wat een straf met dit weer
Kijk, da's nou een slimme zet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooohnou, volgens mij kan dat allemaal wel. Ik kan een x bedrag sparen per maand nu, wat in principe de hoogte van de hypotheek is. Dus ik zou sowieso al de hypotheek kunnen betalen. Vanaaf nog maar es doorrekenen. Het hele huis is natuurlijk zo gefinancieerd dat MM het zelf moet kunnen dragen. Dus volgens mij gaat dat wel goed komen (hoop ik)
Das niet zo mooi Q ik hoop snel op weer een leuke baan voor MM. (bij ons zoeken ze nog een pcbeheerder maar ja das zo ver rijden en ik weet eigenlijk ook niet wat MM voor werk zoekt)quote:
Grafisch vormgeverquote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Das niet zo mooi Q ik hoop snel op weer een leuke baan voor MM. (bij ons zoeken ze nog een pcbeheerder maar ja das zo ver rijden en ik weet eigenlijk ook niet wat MM voor werk zoekt)
ww is maar 70% van zijn laatst verdiende loon. Daarnaast heb je ook gas, water, licht, vuilnis, ect, ect ect ect.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, da's nou een slimme zet.
Hij gaat vast ook WW krijgen en dat zou ook genoeg zijn voor de hypotheek. maar wel een geluk dat het al geregeld was voor dit gebeurde. En hij is toch zo weer aan het werk.
Ja we zijn er voor verzekerd... maar je hebt 6 maanden wachttermijnquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Is het per direct Qwea?
En zijn jullie er niet tegen verzekerd?
Op zich hebben jullie idd wel net mazzel dat de hypotheek nu rond is als jij die ook zo kan betalen
Uhu. Zou mooi kut zijn (nog kutter) als dit vooooor het rondmaken van de hypotheek was gebeurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ah das balen van die verzekering, maar ja, toch fijn dat jullie net op tijd alles rond hadden in elk geval.
Jup, van wat ik heb begrepen wel. Tot het faillissement uitgesproken is, ofzo. Maar er is niet zo veel meer te doenquote:
Nou dan waren jullie echt zwaar de lul geweest wss, dus dat was idd nog kutterder geweest ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Zou mooi kut zijn (nog kutter) als dit vooooor het rondmaken van de hypotheek was gebeurd.
Oooooh vlaai en Eliesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ze is echt heul geen hondenmens hoor![]()
[ afbeelding ]
en de rest ging ze in de auto op weg naar huis allemaal opvreten
![]()
[ afbeelding ]
Tja die hebben we dan weer net niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grafisch vormgever
En dan het liefst tot Alkmaar
Toen ik weg was zat ze helemaal ingebouwd, daar heeft ze zelf nog een foto van gemaaktquote:
Wij zaten in dezelfde situatie toen wij ons huis kochten en nokManda zonder werk kwam te zitten. Achteraf zijn we zoooo blij dat we een goedkoop huis op basis van een inkomen hebben gezocht. Nu werk ik en heeft hij pas waarschijnlijk vanaf volgende maand weer werk. Dus hij heeft heel lang thuis gezeten (50+ is toch net iets minder makkelijk). En dat hebben we ook kunnen redden, mede door die beslissing.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ww is maar 70% van zijn laatst verdiende loon. Daarnaast heb je ook gas, water, licht, vuilnis, ect, ect ect ect.
Maar ik zal het vanaaf eens doorrekenen.
Ik vind het niet erg hoor als ie 3 maanden vrij zou zijn.... als hij daarna maar weer werk vindt.
En desnoods kan hij iets in Amsterdam nemen en als er in de buurt een vacature komt dan gewoon daarop solliciteren.
Die zou je toch zo comaknuffelenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
En puppypics van zaterdag nog![]()
[ afbeelding ]
Toen woog ie nog maar keiweinig![]()
[ afbeelding ]
Ik zal het tegen hem zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Tja die hebben we dan weer net niet nodig.
Goed opletten dat MM aan de curator doorgeeft hoeveel geld hij nog tegoed heeft van werkgever.
Ja precies, ik snap je. We hebben ook gewoon op safe gespeeld. Want je kan wel gaan gokken, maar 1x zo'n tegenslag en je bent de lul.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij zaten in dezelfde situatie toen wij ons huis kochten en nokManda zonder werk kwam te zitten. Achteraf zijn we zoooo blij dat we een goedkoop huis op basis van een inkomen hebben gezocht. Nu werk ik en heeft hij pas waarschijnlijk vanaf volgende maand weer werk. Dus hij heeft heel lang thuis gezeten (50+ is toch net iets minder makkelijk). En dat hebben we ook kunnen redden, mede door die beslissing.
We hadden voor iets meer geld een ander huis op het oog, maar dan moest er ook echt niks mis gaan. Dus hebben we toen met pijn in het hart besloten om dan toch maar voor dit huis te gaan.
Ik heb zelf voor weer een maand verlenging gezorgd door mijn protestbrievenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat Nokmanda al aan de slag was en jij nie meer?
het is best lullig, maar ik kom overal mensen tegen die het idee hebben gekregen dat we massaal recht hebben op allemaal zekerheden. Onze generaties weten ook nauwelijks beter.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap je. We hebben ook gewoon op safe gespeeld. Want je kan wel gaan gokken, maar 1x zo'n tegenslag en je bent de lul.
ja, nou..... ik denk dat NokManda werk best zou weigeren als het zou gaan om werken in het slachthuis of iets dergelijks.quote:
Mijn rechteronderarm zit ook volquote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m keilelijk
![]()
Dr tweelingzus ( moeder van Thessa ) is nog erger, die heeft een sleeve van dr schouderbladen tot op dr hand. Kim zit ook helemaal onders trouwens![]()
Ik ga ze even wakker maken voor een flesje en dan gaan ze ff in de bench en ga ik even lopen met die van mij
Die wil ik zien!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik 1 boven mn enkel, 1 aan de binnenkant van mn linkeronderarm en mn rechteronderarm bijna vol dan.
Nu ga ik maar eens de monsters uitlaten en ff fleecedekens halen
Je leest niet goedquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh: leuke foto's, mooie tattoos ook.
@Qwea: Fijn dat MM verzekerd is en jullie niet in acute problemen komen met jullie nieuwe huis
@Multi: Hoe zijn de andere honden er nu onder?
Wij zijn blij dat we een betaalbare huurwoning hebben, we zijn allebei in inkomen teruggevallen maar redden ons goed. Je zult maar 1000+ huur of hypotheek moeten betalen zeg, de zorgen die je dan hebt dat er ook maar iets misgaat.
totdat je je baan verliest (omdat geen vast dienstverband) en je in inkomen naar benee pleurtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Als wij de hypotheek rond kunnen krijgen zitten wij wel aan de max. Da komt omdat mijn inkomen niet volledig mee genomen kan worden ivm geen vast dienstverband.
Dus eigenlijk verdien ik meer dan wat er berekent kan worden
Tuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wil ik zien!
Wil je nog weten wat je monster weegt?????
Hier is het de hele dag al bewolktquote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Nonneke het volgende:
wat een heerlijk weer is het toch
![]()
alle kleden van de dieren vandaag gewassen en die hangen nu lekker buiten
Jezus Q wat kuthopen dat hij snel weer nieuw werk heeft !
heeft ze misschien gezien wat er gebeurt is ?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
@ Pagan Met Jules en Nacho is niets aan de hand.. Jazz gisteren dan dikke paniekaanval en nu is ze wel rustig. Net ff in het veld laten rennen met Jules. Hopelijk gebeurd het niet weer, wel zielig om te zien.
quote:
Gisteren was het wel geniaal mooi weerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heeft ze misschien gezien wat er gebeurt is ?
zielig hoor, hoop voor dr (en jou natuurlijk) dat het eenmalig was
[..]
![]()
Rest van de week komt ook nog mooi weer, misschien dan meer mazzel
Het is 1 maand ww per 2 maanden werk toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je 24maanden hebt gewerkt heb je volgens mij geen recht op 12maanden ww
Het wordt telkens opnieuw berekent nav je werkgeschiedenis mits je zoveel maanden gewerkt hebt
Eigenlijk als je goed nagaat is dat ook niet veel.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Idd elk jaar werk is 1 maand ww
En als je weer gewerkt hebt wordt dat er volgens mij bij opgeteld
mja, best wel. Het had werkelijk niet kutter kunnen komenquote:
Kan MM niet wat freelancen Q?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja, best wel. Het had werkelijk niet kutter kunnen komenNou ja, oke, wel. Voordat de hypotheek rond was. Maar afgezien daarvan niet
Hoe is het met de huizenjacht?
Nee idd, nu heb je iig hypo, en als jij het ook kan dragen of je genoeg spaargeld hebt het wel even uit te zingen komt het vast weer goed. Als het vóór acceptatie van je hypo was dan was het denk ik een groter probleemquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja, best wel. Het had werkelijk niet kutter kunnen komenNou ja, oke, wel. Voordat de hypotheek rond was. Maar afgezien daarvan niet
Hoe is het met de huizenjacht?
Hoiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hi oognip
Hoe is het met je gezondheid?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb toch zo geen zin om te koken.![]()
Maar zaterdag was het afhaal en gisteren pizza.
Of zal ik gewoon doen alsof het nog weekend is en weer wat makkelijks halen?
Het is superzondag vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Kapsalonnetjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Naja ik sprak net mijn zus en ik zei al : Dan maar ff niet sparen en dat bedrag per maand aan hypotheek betalen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, nu heb je iig hypo, en als jij het ook kan dragen of je genoeg spaargeld hebt het wel even uit te zingen komt het vast weer goed. Als het vóór acceptatie van je hypo was dan was het denk ik een groter probleem
Goed hoor, we jagen wat af
I hear ya.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Rotterdam is maar 3 uurtjes rijdenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Spaargeld slinkt altijd als je een huis koopt....of je moet heeeeeeeeel veel hebben![]()
Ll, we hebben hier potverdikke geen kapsalonnetjestent in de buurt; ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me VET lekker
Zet een pot van Hak op het aanrecht neer en dartel zelf richting snackbarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hear ya.
Alleen denk ik dat MM me vermoord als ik niet groente maak vanaaf
Met de avondspits?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam is maar 3 uurtjes rijden
Nóg lekkerderquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de avondspits?
Ik ben bang dat het dan een midnightsnack gaat worden
Ik stond echt zo te kijken van "Kut zegquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Spaargeld slinkt altijd als je een huis koopt....of je moet heeeeeeeeel veel hebben![]()
Ll, we hebben hier potverdikke geen kapsalonnetjestent in de buurt; ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me VET lekker
Was het lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in het veld geweest![]()
Kwam wel compleet mank terug maar tering tyfus wat was dat lekker
Je was toch al smerigquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nóg lekkerderKapsalon is uitermate geschikt als midnightsnack. Zelf zaterdag na het Shaniqua-incident nog eerst even een kapsalonnetje wezen eten voor we huiswaarts keerden
Heb je de foto al gezien ?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het lekker
Ik ben weer thuis! Het was gezellig en alle hondjes waren liev
Heb paps en mams een punt smerig lekkere vlaai gebracht en we hebben staand in de keuken samen ook nog een stuk soldaat gemaakt
Niets Shaniqua en Pee Are Diddy Doolittle....gewoon kapsalonsausquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
was stiekem gewoon rooie saus op mn overhemd
Tis hier de hele dag al bewolktquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in het veld geweest![]()
Kwam wel compleet mank terug maar tering tyfus wat was dat lekker
Hier is het asociaal warm, zou me niks verbazen als het 20 graden is, ik had korte mouwen aan en een vest en ik had het superwarmquote:
708 gramquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou ja..geeneens fleece plaids meer bij de zeeman.
Hoeveel woog hij nou oh-oh?
3 euro p/s bij de leenbakker!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou ja..geeneens fleece plaids meer bij de zeeman.
Hoeveel woog hij nou oh-oh?
Dat zou goed kunnen, of meer, want ik denk dat ik morgen begin met duck voerenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Elke dag minstens 50 gram erbij.. dus aan het eind van de week weegt hij wel 1 kilo
Nu al ja? Is best vroeg toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, of meer, want ik denk dat ik morgen begin met duck voeren
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat zou goed kunnen, of meer, want ik denk dat ik morgen begin met duck voeren
Nog goedkoper bij Ikea somsquote:
Vrijdag geweest, heb ze niet gezienquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je keuken project?quote:
Mijn pornoplant is gaan bloeien.quote:
Ja, mijn camelia staat net zo in bloei. Ik heb een rode en een roze/witte.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn pornoplant is gaan bloeien.
Ik kocht 'em een paar weken geleden met kleine knopjes omdat ik wat kleur op het balkon wilde hebben, maar dit vind ik een beetje té![]()
[ afbeelding ]
Lekker rennen!quote:
Zalig toch?quote:
Whahahaha, willen ze Sjon?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha die fanatieke koppies.
Ik was bij de dierenwinkel.. ff kletsen en zei dat ik een pup kreeg...vertellen wat voor ras
Zei ze dat haar man helemaal gek was op die nakerds met haar aan hun oren![]()
Heerlijk! Dat je maar gauw weer hele enden met ze kunt!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zalig toch?
Eindelijk weer es![]()
Kees Karel en Chico zijn al weeeeeeeeken niet verder geweest dan een rondje om dr flat.
Deze is ook roze/wit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef Strega het volgende:
Ja, mijn camelia staat net zo in bloei. Ik heb een rode en een roze/witte.
Er is toch een max van 32 maandenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is 1 maand ww per 2 maanden werk toch?
En hoe bedoel je telkens opnieuw berekend?
Dus als ik nu 10 jaar heb gewerkt en(even niet de max ww meegenomen) dan heb ik recht op 5 jaar ww. Dan zit ik 3 maanden in de ww en werk ik weer 5 jaar (dus in totaal 15 jaar) en als ik dan weer in de ww kom heb ik recht op 7,5 jaar ww?
Ben ik geweest, geen plaidsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef Nonneke het volgende:
Kruidvat heeft ze in de aanbieding Multi, 3.99
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Deze is ook roze/wit.
Hoe hoog is die van jou?
[ afbeelding ]
Ik vind 'em lelijk
Ik denk een meter.
Je kunt ook enkelbloemige krijgen, die zijn vaak wat zachter van kleur.
Maar op zich, ze bloeien vaak al in februari, tegen het wit van sneeuw o/i/d steken ze dan spectaculair af!
Mss willen ze Noche??????????quote:Op maandag 21 maart 2011 18:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hahaha nou of ze Sjon willen weet ik nietZe willen wel een hondje voor in de winkel..ben benieuwd wat ze nemen.
[..]
Ben ik geweest, geen plaids
Wat een mooi koppie trouwens, dat asielhondjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga die ouwe eens uitlaten..had de dames ff samen meegenomen. Nacho moet nog..arme jongen.
Die bovenste twee foto's vind ik mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m ook lelijk APK, maar ik hou niet zo van blommen![]()
LENTE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze neemt Diazquote:
Das een Hansquote:Op maandag 21 maart 2011 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Die bovenste twee foto's vind ik mooi
De vuilniszak tussen die dorre takken iets minder
Zij heeft die naam gekozen, daarom heet die andere Nochequote:
Als je wil kan ik ze voor je meenemen, stuur ik ze wel op, moet je ff kijken in het foldertje welke je wil. (op de voorpagina staan gekleurde, op pagina 8 staan nogmeer hondenspulletjes/kleedjes)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hahaha nou of ze Sjon willen weet ik nietZe willen wel een hondje voor in de winkel..ben benieuwd wat ze nemen.
[..]
Ben ik geweest, geen plaids
quote:
Oh, mijn Inecto is opperdepop, en ik moet nieuwe, die hebben hullie ook he?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als je wil kan ik ze voor je meenemen, stuur ik ze wel op, moet je ff kijken in het foldertje welke je wil. (op de voorpagina staan gekleurde, op pagina 8 staan nogmeer hondenspulletjes/kleedjes)
oh-oh, kijk jij anders ook nog ff in het krantje of je nog wat moet hebben, dan stuur ik dat gelijk op met je kaarsen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, mijn Inecto is opperdepop, en ik moet nieuwe, die hebben hullie ook he?
Oh vraaaaaaag het ze, dan kun jij af en toe updates voor me maken als ie daar isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
K weet niet of ze nu al gelijk een hond willen, zou wel grappig zijn.
Ze wilde ook wel een Jules
Ja ik zie het, leuke dingen. Maar ik zal eerst wel ff naar de grote kruidvat hier gaan..daar hebben ze het vast wel. Leuke kleurtjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als je wil kan ik ze voor je meenemen, stuur ik ze wel op, moet je ff kijken in het foldertje welke je wil. (op de voorpagina staan gekleurde, op pagina 8 staan nogmeer hondenspulletjes/kleedjes)
oh-oh, kijk jij anders ook nog ff in het krantje of je nog wat moet hebben, dan stuur ik dat gelijk op met je kaarsen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik zie het, leuke dingen. Maar ik zal eerst wel ff naar de grote kruidvat hier gaan..daar hebben ze het vast wel. Leuke kleurtjes!En anders laat ik het wel weten, thanx!
Oh, die kan ik ook wel weer poten in een bakkie op t balkon.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
Zo, de radijsjes staan onder zeil in de tuin.
waarvoor moet je naar t ziekenhuis?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef indaha het volgende:
Zo, ook eindelijk weer thuis, alle laatste dingetjes geregeld, belastingdingen ingevuld voor onszelf en schoonouders.
Morgen bellen naar het ziekenhuis of ze een bed hebben en als dat goed is owensdag om kwart over zeven melden.
Ik ben best zenuwachtig, en heb ook slecht geslapen vannacht.
Ik wordt nog liever zelf geopereerd , dan dat afwachten.
Zo nu genoeg geklaagd.![]()
Wat rot voor jullie Qwea, maar verstandig dat jullie voorzichtig zijn geweest met de financien.
Leuke foto's weer Oh-oh.![]()
Vamp hoe is het met het kitten
Heerlijk toch!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef oh-oh het volgende:
LENTE!
[ afbeelding ]
Ook fijn in de herfst van je leven
Nee ze hebben hier halsbanden, Jules altijd rozequote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh poeh dat is ook spannend Indaha!
Multi, wil jij een leuke roze Princes set voor Jules?
Halsband en riem?
Rewimo had toffe setjes voor me gekocht in Duitsland maar die set is echt te grof voor Prinses Kees. Of gebruik jij alleen je tuigjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |