quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Naamtopic.
[..]
Na die tongzoen had je anders niks te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Ewewew! Een slok uit je glas water nemen en erachter komen dat je er 7-up in had gedaan is de eerste drie seconden echt niet lekker!
Speciaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Zit ik vol hoop te wachten tot er gepost wordt in het vorige deel, is ie hassikke vol
Goed, hier dan maar verder
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Specuiaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.
Ik denk dat alles al gezegd is.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellen
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
daar heb ik geleerd dat God Japan (en zn inwoners) haat![]()
![]()
Pardon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zei de pastoor/dominee datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.Naar welke kerk ben je geweest?
WTF?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Prachtig gebouw, lelijke voorganger.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,zag mn gezicht en siste me toe "je blijft zitten hoor !!"
![]()
de Waalse Kerk in Delft, prachtig gebouw, dat zeker maar ik geloof niet dat ik daar ooit nog heen hoef voor een dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |