quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Naamtopic.
[..]
Na die tongzoen had je anders niks te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Ewewew! Een slok uit je glas water nemen en erachter komen dat je er 7-up in had gedaan is de eerste drie seconden echt niet lekker!
Speciaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Zit ik vol hoop te wachten tot er gepost wordt in het vorige deel, is ie hassikke vol
Goed, hier dan maar verder
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Specuiaal voor jou hebben we een maagdelijk blank topic aangemaakt. Dus begin maar te vertellen.
Ik denk dat alles al gezegd is.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Muis en jij iets te vertellen
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
daar heb ik geleerd dat God Japan (en zn inwoners) haat![]()
![]()
Pardon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zei de pastoor/dominee datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow, dat nodigt ook uit om terug te komen.Naar welke kerk ben je geweest?
WTF?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Prachtig gebouw, lelijke voorganger.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik was echt in staat om op te staan en weg te lopen,zag mn gezicht en siste me toe "je blijft zitten hoor !!"
![]()
de Waalse Kerk in Delft, prachtig gebouw, dat zeker maar ik geloof niet dat ik daar ooit nog heen hoef voor een dienst
En de rest van de kerk hoort het aan en er zullen vast ook nog mensen zijn die het geloven.quote:
Ik doe met je mee.quote:
iddquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de rest van de kerk hoort het aan en er zullen vast ook nog mensen zijn die het geloven.
welterusten Goodbyequote:
Heb je bij wijze van protest jequote:
Dan jij nietquote:
Het kwam helaas niet in me op, ik was zo in shockquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je bij wijze van protest jeop de toog gegooid om een potje (
) ouderwets te bekken in de kerk
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef Nonneke het volgende:
Het kwam helaas niet in me op, ik was zo in shockMaar als die man zulke dingen uit zn strot krijgt had hij ons vast ritueel verbrand op het pleintje onder het genot van een kopje koffie ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwen
En Senesta gaat mee om te filmenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een plan: zullen we volgende week met z'n vijven naar de dienst gaan? Jij en je beeb, ik en m'n beeb en oh-oh om het rond te schreeuwen
Over vier weken kunnen we ook hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
lijkt me een dolle boel, alleen is er pas weer een dienst over een maand ofzo![]()
![]()
Ik neem gelijk een stapeltje dameskaarten mee om weg te geven; vinden gevaarlijke gevangenen ook leukquote:En die voorganger melde halverwege de dienst nog wel even dat ze vanaf volgende week vrolijke paas-kaarten kunnen ophalen daar, om op te sturen naar gevaarlijke gekken in gevangenissen![]()
http://www.eglisewallonnedelft.nl/topic/index.htmlquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over vier weken kunnen we ook hoor
[..]
Ik neem gelijk een stapeltje dameskaarten mee om weg te geven; vinden gevaarlijke gevangenen ook leuk
Helemaal in het Frans; kunnen we ook swassantnuffenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Nonneke het volgende:
http://www.eglisewallonnedelft.nl/topic/index.html
Dáárom! En dan gaan we collecteren voor Japan; wordt een top-zondagquote:Ja want die zielige gevangenen hebben het ook zo zwaarHele dag alleen in zo'n celletje enzo
lijkt me een top idee, met spandoeken en alquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal in het Frans; kunnen we ook swassantnuffen
[..]
Dáárom! En dan gaan we collecteren voor Japan; wordt een top-zondag
Doe jij het hotelletje?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef Nonneke het volgende:
lijkt me een top idee, met spandoeken en al![]()
[ afbeelding ]
Bennu dr nog????????quote:
Gheghe ja, dat denk ik wel!quote:
Enjoy!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga nog ff spelletje spelen op msn
1.5 Week geleden heb ik een vergadering gehad over de kittens omdat onze coordinators waren opgestapt. Vorig jaar had je als pleegouder weinig met het asiel te maken, alleen voor inentingen en om katjes terug te brengen hoefde je daar naar toe. Als je vragen had, kon je tijdens een 'spreekuur' een bepaald telefoonnummer bellen en nu is het de bedoeling dat we tijdens kantooruren het asiel gaan bellen. Alle gastgezinnen hebben onderling ook hun telefoonnummers en adressen gekregen zodat je ook elkaar om hulp kunt vragen. Het zal denk ik allemaal wel even wennen zijn, maar het gaat vast goed komenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet echt gestart dus wat dat betreft heb je ook nog even. Of zijn er bij jullie al veel kittens? Redcat is wat dat betreft niet zo scheutig met 'live' info, wel krijgen we tijdens en na het seizoen vaker cijfers te horen.
De stichting is trouwens opgeheven, Redcat als organisatie is onderdeel van het asiel geworden en ik opeens vrijwilliger bij de Dierenbescherming.Maar gelukkig verandert er inhoudelijk en qua contactpersonen weinig dus ik maak wel mee hoe dit seizoen loopt.
Dat is inderdaad best vroeg maar vorig jaar kwamen de eersten ook al in februari. Ik denk dat ze zich deze winter verveeld hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind is weer naar schoolHoeft ie zich niet meer te vervelen
![]()
Non, wat een idiote voorganger daar zeg. Hoe kan iemand zo denken en daar anderen nog van willen overtuigen ook![]()
Oognip, nu alweer kittens en zwangere poezen, dat is best vroeg of niet?
Leuk, komt Elies bij je op visite vandaag?quote:
Als het goed is wel maar ik heb dr niks meer over gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk, komt Elies bij je op visite vandaag?
Nee, braaf in de mand en Diaz ook de hele nacht ipv ernaastquote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja puppy's knuffelen.![]()
Hoe is het met de monsters vandaag? Noche weer bij je in bed gelegen?
Met zonder mouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het echt prachtig weer, ik heb korte mouwen aan
Nou.. hier zijn wii kabels kapot gemaakt, afstandsbedieningen, tassen, fietsmandjes..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks puppyproof gemaakt, ze hobbelen gewoon door de kamer![]()
Ik doe ze niet eens in een ren of bench, alleen 's nachts in een wasmand maar daar kunnen ze makkelijk uit![]()
Ik moet wel zeggen dat ik amper kabels heb waar ze bijkunnen, en die dr liggen, daar blijft zelfs Sjon vanaf
quote:
Doe haar de groetjesquote:
Op tijd gelukkigquote:
Blad opruimenquote:
quote:
Jup, bank wil het bedrijf geen krediet meer verstrekken. Dus hij is werkeloos zodra het uitgesproken is.quote:
Auwquote:Op maandag 21 maart 2011 13:17 schreef sararaats het volgende:
Ik ben vannacht van de trap geflikkerd. Ik heb een blauwpaarse elleboog en onderbeen.
Waarschijnlijk over m'n broekspijp gevallen![]()
![]()
jezus Fuckquote:
JF zeg, wat een timing ookquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, bank wil het bedrijf geen krediet meer verstrekken. Dus hij is werkeloos zodra het uitgesproken is.
Zit mobiel, dus het antwoord duurt wat langer. Maar mooi kut dusquote:
Jup. MM belde net dat de bank dit heeft besloten. Met MM wel goed geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JF zeg, wat een timing ook![]()
Heb je het net gehoord?
Hoest met MM nu?
Pfff, dat zou op zich mooi zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus het antwoord duurt wat langer. Maar mooi kut duseen bedrijf uit haarlem had intresse geloof ik in hem. Zijn baas heeft het telnr doorgegeven van MM, dus die wordt ws binnenkort gebeld voor een gesprek.
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pfff, dat zou op zich mooi zijn.![]()
Hoe zou het anders met het huis moeten komen?
Ik denk dat ze bedoelt hoe het anders met het huis moet gaan/of het met het huis goed gaat komenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!
Taksi Tropisch Fruitquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Hoe zou wat moeten komen? Ing, blijf van die borrels af!
Ieuw taksi!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Taksi Tropisch Fruit![]()
Financieel? Hypotheek? Dabedoellik
Oooohquote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt hoe het anders met het huis moet gaan/of het met het huis goed gaat komen
De light-versie met een tikje zuivelquote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw taksi!
Bik dan maar meteen mijn glazuur eraf.
Oh, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooohnou, volgens mij kan dat allemaal wel. Ik kan een x bedrag sparen per maand nu, wat in principe de hoogte van de hypotheek is. Dus ik zou sowieso al de hypotheek kunnen betalen. Vanaaf nog maar es doorrekenen. Het hele huis is natuurlijk zo gefinancieerd dat MM het zelf moet kunnen dragen. Dus volgens mij gaat dat wel goed komen (hoop ik)
Dat vind ik altijd zo vies klinkenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De light-versie met een tikje zuivel
Ruimen ze het ook zelf op?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
Taksi is goor en ik wacht gvd op beterbed. Die kan tot 16:00 komen.
Leuk dat ze je bed gelijk inwijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
Taksi is goor en ik wacht gvd op beterbed. Die kan tot 16:00 komen.
Ik kan er toch niets aan doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Gaat steeds beter, de fysio zei dat ik maar es voorzichtig moest gaan wandelen elke dag, wat een straf met dit weer
Kijk, da's nou een slimme zet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooohnou, volgens mij kan dat allemaal wel. Ik kan een x bedrag sparen per maand nu, wat in principe de hoogte van de hypotheek is. Dus ik zou sowieso al de hypotheek kunnen betalen. Vanaaf nog maar es doorrekenen. Het hele huis is natuurlijk zo gefinancieerd dat MM het zelf moet kunnen dragen. Dus volgens mij gaat dat wel goed komen (hoop ik)
Das niet zo mooi Q ik hoop snel op weer een leuke baan voor MM. (bij ons zoeken ze nog een pcbeheerder maar ja das zo ver rijden en ik weet eigenlijk ook niet wat MM voor werk zoekt)quote:
Grafisch vormgeverquote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Das niet zo mooi Q ik hoop snel op weer een leuke baan voor MM. (bij ons zoeken ze nog een pcbeheerder maar ja das zo ver rijden en ik weet eigenlijk ook niet wat MM voor werk zoekt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |