Schandalig, we moeten das je goed recht inschakelen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef ouderejongere het volgende:
Dat fok!onderhoud kost me gewoon 5 posts
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef ouderejongere het volgende:
Dat fok!onderhoud kost me gewoon 5 posts
ik wil je ku-tje likkenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Maraca het volgende:
Wel mooi dat Alberto dat e-mailtje heel nuchter voorleest
Ze hebben tijd genoeg gehad en nu het spannend word gaan ze huilenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
Die 20 Nederlanders hebben mooi pech als ze nu nog weg willen.
Echt weer HvN niveau, anders snapt het SBS volk het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
Die 20 Nederlanders hebben mooi pech als ze nu nog weg willen.
UiN Remixquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil je ku-tje likken
wie sampled
Precies en tegen de politie zeggen dat hij van de trap is gevallenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Alberto moet gewoon eerst stompen en dan pas vragen stellen..
Nee ik zie het, en als je op nieuwe topic knop drukt werkt het nog steeds nietquote:
dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
irriteerd me trouwens dat Alberto deze types pedofiel blijft noemen, het is obvious efebofielie
'ik-neuk-ook-mieren-van-14'quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
irriteerd me trouwens dat Alberto deze types pedofiel blijft noemen, het is obvious efebofielie
vakantie, we gaan op vakantie!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast kwam binnen en hoopt natuurlijk op...
[ afbeelding ]
als die gast lef had, had hij Alberto snoeihard anaal genomenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast kwam binnen en hoopt natuurlijk op...
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst al die plaatjes enzo weer goed gaan zettenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef darkshadow16 het volgende:
Pak de OP van hier even: [TV SC #237] 4-baansweg is 2 heen 2 terug
un tss un tss untss *ik wil je ku-tje likken* unn tss un tss un tss *ik wil je neuken en je kan leren pijpen* un tss un tss BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX *un tss un tss* PARDON PARDON PARDON dreun dreun dreun DAT DIT KAN IN NEDERLAND@!@!$ LAFFING OUT LOUDquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
un tss un tss untss *ik wil je ku-tje likken* unn tss un tss un tss *ik wil je neuken en je kan leren pijpen* un tss un tss BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX *un tss un tss* PARDON PARDON PARDON dreun dreun dreun DAT DIT KAN IN NEDERLAND@!@!$ LAFFING OUT LOUD
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst al die plaatjes enzo weer goed gaan zetten... Maar wat is er mis met die van de wiki dan?
too old!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
als die gast lef had, had hij Alberto snoeihard anaal genomen
Hoezo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst al die plaatjes enzo weer goed gaan zetten... Maar wat is er mis met die van de wiki dan?
daarom moet de link naar de wiki eruitquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon op open een nieuw deel knop drukken en daar alles kopieren en plakken in jouw op
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/7/25/0/1623335quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
alberto's seal of approvalquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
Een zelfbenoemde seksleraarbestaan er dan ook nog erkende?
Moet je wel een diploma voor hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
Een zelfbenoemde seksleraarbestaan er dan ook nog erkende?
Ja had ik nu ook gedaan.. Maar normaal werd de OP automatisch mee gekopieerd ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon op open een nieuw deel knop drukken en daar alles kopieren en plakken in jouw op
Ja maar de vorige en die daarvoor waren ook al kapot.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik nu ook gedaan.. Maar normaal werd de OP automatisch mee gekopieerd ook.
Waarom passen we de wiki niet aan?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom moet de link naar de wiki eruit
Ah, dan moeten we dat straks maar eens even fixen, dit topic komt vanavond toch nog wel volquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom moet de link naar de wiki eruit
omdat ie niet gebruikt meer wordtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Waarom passen we de wiki niet aan?
de na confrontatie was beterquote:
dat is ook niet verbodenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk niet dat het verboden is om met een 14 jarig meisje af te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |