quote:
Fohnen? Hmmm.. ik heb ze van mijn zus gekregen en die zei niks over fohnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef Twinkly het volgende:
Vanyel, dat had ik ook met Lilypads, dat het wat muf ging ruiken. Ik vond het ook zo lastig dat ik ze steeds moest afwassen en weer helemaal droogfohnenlui he.
Maar het is wel super handig onder een strak shirt, je ziet geen pads en geen tepels.
Heel naar, maar wel herkenbaar (hoewel ik totnogtoe alleen maar zachtjes heb gescholden. Ik vond het gisteravond ook net allemaal iets teveel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tegen Nathan geschreeuwd dat ie zn kop moet houden. Ik geloof dat ik niet zo gezellig ben vandaag.
Wat grappig, dat is precies wat ik net ook heb gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:04 schreef WupWup het volgende:
Stop Nathan straks maar lekker in de doek bij je, lekker extra knuffelen omdat jullie dat allebei verdienen
Vorige cyclus had ik dit ook. Hoe zit het nu, bljft Nathan regelen totdat ik ongesteld ben en de hormonen weer veranderen of is dit nu zo over?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:04 schreef WupWup het volgende:
Wat hormonen wel niet met je kunnen uithalen he pessieHet klopt wat orea zegt: als een eisprong is opgetreden, blijft het gele lichaam progesteron maken, wat prolactine onderdrukt. Betekent overigens niet per se dat dat nu iedere cyclus gaat gebeuren. Je zult misschien ook niet iedere cyclus weer een eisprong hebben.
Stop Nathan straks maar lekker in de doek bij je, lekker extra knuffelen omdat jullie dat allebei verdienen
Hm, duidelijk! Nou ja, ik heb ze alleen voor werkdagen buiten de deur nodig en als ik ergens op bezoek ga of zo. Ik lek maar heel incidenteel, dus op andere momenten neem ik geen voorzorgsmaatregelen. En 's nachts kan ik wel zonder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:27 schreef Leandra het volgende:
Neemt niet weg dat ik ze voor 's nachts erg prettig vind, 24/7 gebruiken zou weer niet m'n voorkeur hebben, de boel moet ook een beetje 'luchten'.
Dat zou kunnen. Maar misschien weten wij waar je op bv.com of elders de antwoorden kan vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:50 schreef pessie het volgende:
Nathan is trouwens ook weer begonnen met bijten sinds gisteren.
Wup, moet ik dan bellen met een VBN-persoon? Heb namelijk wat vraagjes over domperidon. Of weten zij er niet zoveel van?
Daar durf ik dus echt geen antwoord op te geven. Ik durfde het iig niet om zo snel af te bouwen. Je kunt de LLL proberen, maar dikke kans dat ze je toch doorverwijzen naar een lk. Kijk even op bv.com voor de artikelen over domperidonquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:03 schreef pessie het volgende:
Het probleem is dus dat mijn productie waarschijnlijk dipt na de eisprong. Kan ik dan domperidon nemen na de eisprong tot de menstruatie? Of moet ik blijvend dom slikken?
Ik bedoel, kan ik nu bv 3×1 nemen en zodra ik ongesteld ben naar 2×1 binnen een paar dagen 1×1 en dan na 2 dagen stoppen tot het circus weer begint?
voor mijn gevoel sta ik dat vaak ook. ik heb t nooit eerder zó uitgesproken, maar mijn man weet gewoon niet wat hij met zo'n kleintje moet, als hij huilt geeft hij 'm meteen aan mij : "ik krijg m toch niet stil" en als hij uit z'n werk komt (fysiek best zwaar werk) dan wil hij eerst bijkomen en rustig zitten etc. en dan hoef ik echt niet meteen met mijn "problemen" op de proppen te komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik heel zinnig advies, DML. Iemand anders zei dat pas ookal: er is niet altijd sprake van honger en er zijn ook andere manieren om te troosten dan met behulp van de borst. Als ik het even niet trek geef ik Lena aan mijn lief en ga ik in bad of ontferm ik me over Ivan. Ik heb wel eens het idee dat je er alleen voorstaat, DJMO, en dat zou toch niet zo moeten zijn?
En inderdaad, zo snel na de bevalling zou ik niet zomaar van een menstruatie uit durven gaan. Al ben ik ook weer heel snel gaan menstrueren, hoor. Nou ja, dat vermoed ik. Ik weet het niet 100% zeker.
Pessie, gewoon eenvoor jou. Wat klinkt het zwaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |