quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb zelf 10 van die aventbekertjes gekregen bij de kolf.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou wel wat Aventbakjes aanschaffen, Vanyel.
Oh dat durfde ik nog niet maar kan blijkbaar ook prima. Fijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef Asyniur het volgende:
Alleen nu ik echt veel minder kolf, spaar ik totdat ik genoeg heb voor 1 papvoeding (zo'n 160-180cc) en dan zet ik die in een Aventbeker in de diepvries.
Ja ik heb dat altijd gewoon gedaan. De melk goed achter en onderin de koelkast wegzetten. Als alles op dezelfde temperatuur is, kan het gewoon bij elkaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dat durfde ik nog niet maar kan blijkbaar ook prima. Fijn.
Nou, dan heb je meer dan genoeg!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:00 schreef Vanyel het volgende:
Naast die bekertjes heb ik ook nog een stuk of 15 aventflesjes (ook gekregen), dus die kan ik ook nog gebruiken.
Wat fijn!!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ze is gewoon belachelijk voorbeeldig.
De groeistress is hier wel weg. Ik ben er nu bovendien van overtuigd dat het gaat lukken om Lena langer dan Ivan te voeden.
Oh, en ik ben helemaal over mijn gene voor voeden in het openbaar heen! Ik heb zelfs bij mijn schoonouders gevoed.
herkenbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef pessie het volgende:
Lena mooie lijn!
Heerlijk dat je nu rustiger in het openbaar kunt voeden Claudia.
Opmerking van mijn Beppe: "je hebt Nathan verwent anders zou hij nu geen nachtvoedingen meer vragen"![]()
Opmerking van manlief's oma toen ik gisteren zat te voeden waar ze bij was:"het wordt tijd voor fruit jongeman! Wat een onzin dat je nog bij je moeder zuipt"Ik zei nog dat borstvoeding het eerste jaar hoofdvoeding is en dat ik daarna waarschijnlijk over stap op koemelk, zei ze dat ik prima met 9 maanden op koemelk over kon stappen
.
Heeft mn schoonmoeder eindelijk geaccepteerd dat ik lang bv ga geven, begint oma...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |