Yep onzinquote:
Tsja, die worden met 1000den tergelijk opgeslagen in het magazijn, pas wanneer deze op zijn zal er Salsa op staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
op de verpakking staat overigens nog gewoon focaccia, alleen op de promoplaten niet meer
Je had inderdaad (bijna) altijd gelijk.. maar nu nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tsja, die worden met 1000den tergelijk opgeslagen in het magazijn, pas wanneer deze op zijn zal er Salsa op staan
Ik vind em echt superquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je had inderdaad (bijna) altijd gelijk.. maar nu nietDe doosjes blijven hetzelfde. Zijn er al mensen die hem geproefd hebben hier? Wat vond je ervan? Ik hoor wel mensen (voornamelijk personeel hier bij ons) die hem lekkerder vind zonder kaas.
Hahaha dat heb ik ook als 'officiële reden' gehoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:32 schreef Battlefan het volgende:
Hij is lekker, mits hij op de goede manier gemaakt wordt, anders zit er veel te veel saus opNaamswijziging is niet om de uitspreekbaarheid van de naam gedaan maar omdat ze denken dat als je de saus in de naam noemt dat ie beter verkoopt, we zullen het zien
hahaha mooie smoes, wie gelooft dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:32 schreef Battlefan het volgende:
Hij is lekker, mits hij op de goede manier gemaakt wordt, anders zit er veel te veel saus opNaamswijziging is niet om de uitspreekbaarheid van de naam gedaan maar omdat ze denken dat als je de saus in de naam noemt dat ie beter verkoopt, we zullen het zien
Een onuitspreekbare naam heeft ze niet eerder tegengehouden hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha mooie smoes, wie gelooft dat?bij de Mac in Alphen kwamen ze er eerlijk voor uit...
jij geeft dus nog niet toe. Focaccia zelf is toch ook een belangrijk ingredient? Ik zou zeggen nog meer dan salsa aangezien er nog n ander sausje ook op zit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 04:02 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een onuitspreekbare naam heeft ze niet eerder tegengehouden hoorDe naam veranderen zodat 1 van de 'belangrijke' ingrediënten in de naam komt hebben ze al wel eerder gedaan
quote:Op vrijdag 1 april 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij geeft dus nog niet toe. Focaccia zelf is toch ook een belangrijk ingredient? Ik zou zeggen nog meer dan salsa aangezien er nog n ander sausje ook op zit.
jij gaat het als een gek verdedigenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waarom de naam uberhaubt veranderd is?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij gaat het als een gek verdedigen
ik vond het gewoon grappig en eerlijk dat het toegegeven wordt. jij maakt je druk.. hoeft niet hoor
Dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef _Loki het volgende:
Ik kom er niet meer.
Laatst met m'n vriend even snel gaan snacken, 5,95 kwijt voor 6 kipnuggets en een quarterpounder. Afzetters.
¤3,95 voor een QP? Waar was datquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef _Loki het volgende:
Ik kom er niet meer.
Laatst met m'n vriend even snel gaan snacken, 5,95 kwijt voor 6 kipnuggets en een quarterpounder. Afzetters.
En dat laat je gewoon gebeuren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef _Loki het volgende:
Ik kom er niet meer.
hier 3,25. duur genoegquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Big Mac is volgens mij maar ¤3,50
Al het geld waard
3,35 is ie daarquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef _Loki het volgende:
Het was in Arnhem. Kan trouwens ook 5,65 geweest zijn maar dan nog belachelijk
En uiteraard laten gebeuren, afdingen bij de Mac is ook weer zo, droog.
afdingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef _Loki het volgende:
Het was in Arnhem. Kan trouwens ook 5,65 geweest zijn maar dan nog belachelijk
En uiteraard laten gebeuren, afdingen bij de Mac is ook weer zo, droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |