SkyNews, vuurwerk!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef KurdKasim het volgende:
Waarom hebben we geen livebeelden van de acties in de steden zoals tijdens Egypte?
Klopt, maar aangezien onze informatie voorziening gedeeltelijk uit de social media komt, raakt het ook community's als Fok!.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Voor sommige sites als facebook en twitter kan ik me dat voorstellen. Maar hoeveel mensen zouden deze topics nou lezen? Als het er 100 zijn zijn het er al veel, en dan haal je hooguit een paar enkelingen over. Dat schiet niet op.
"You are watching the Sky Player sample channel."quote:
ik zie alleen ;quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"You are watching the Sky Player sample channel."
Klopt dat?
Ik zie wel TRIPOLI en PENTAGON in beeld.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
An error occurred, please try reloading this page.
grlmbl
Klopt, ik heb op het sample kanaal live beeld vanuit Tripoli en het Pentagon inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"You are watching the Sky Player sample channel."
Klopt dat?
Ik zie wel TRIPOLI en PENTAGON in beeld.
"Ghadaffi loyalists declare war on air. Say it sides with Al Quaida."quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
A soldier from troops loyal to Gaddafi shoots in the air in Tripoli.
Ik denk het wel dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef KurdKasim het volgende:
Is SKY Player sample hetzelfde als SKY gewoon?
Ik heb wel gewoon beeld heurquote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan.
Aanmelden kan alleen vanuit Ierland en VK, dus dat heeft geen zin.
Ik ook, maar als je de niet-sample wil dan moet je je aanmelden.quote:
Daar waren eerst ook beelden vanuit Tripoli te zien, maar nu dus niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je de niet-sample wil dan moet je je aanmelden.
Ik kijk nu naar de sample en daar zie ik de persconferentie of wat het ook is.
Zal straks wel weer komen lijkt mequote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daar waren eerst ook beelden vanuit Tripoli te zien, maar nu dus niet meer.
Ze gaan de lucht doodschieten?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ghadaffi loyalists declare war on air. Say it sides with Al Quaida."
Dus toch wel wat zware wapens ter beschikking.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef yavanna het volgende:
ibyanfsl
Revolutionary forces destroy 3 of Gaddafi's tanks in Misrata and another one is trying to escape from city centre
ik zie helemaal niksquote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daar waren eerst ook beelden vanuit Tripoli te zien, maar nu dus niet meer.
quote:Update (21:21) Verslaggever van De Pers Arnold Karskens bevestigt onrust in Tripoli.
@arnoldkarskens: Libische Defensie herbevestigde staakt-het-vuren om 21.00 uur, maar ik schud op mijn stoel van het geknal.
Mar 20, 2011 @ 08:02 PM from The Visitor Widget
SKY news (Headlines)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zit sky niet op livestation ? ( heeft daarvoor dr livestation aangeknald aangezien mn pc het vertikt die stream te openen![]()
)
Paar RPG'squote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dus toch wel wat zware wapens ter beschikking.
Gezien al die schoten in de lucht doen ze hun best.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gaan de lucht doodschieten?
thnx ( nu heb ik i.i.g. die wel gevonden, maar indd. zijn niet de beelden waarover hier gesproken word ) maar goed is mooi geweest voor vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
SKY news (Headlines)
Maar dat zijn alleen headlines geloof ik.
Dan worden die pro-Gaffy tanks ook wel door een stel amateurs gecommandeerd want anders laat je jezelf er niet aangaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paar RPG'sMaar dat valt niet onder zware wapens.
Zoals ik al zei, guerrilla warfare is niet leuk voor tanks. Maar Ghaddafi jaagt zijn troepen gewoon de dood in, ook hoge officieren.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dan worden die pro-Gaffy tanks ook wel door een stel amateurs gecommandeerd want anders laat je jezelf er niet aangaan.
Oud nieuws en wordt ontkent door Egypte.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Lagrinta het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)bische-rebellen.html
Er worden wapens geleverd aan de rebell in het oosten van Libië. Hoe was de VN resolutie nog maar, die een wapenembargo inhield. Was daar een uitzondering voor de rebellen? NEE!
Het Westen schendt zelf zn eigen VN resoluties.
Het wapenembargo was tegen het land, niet tegen de bevolking.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Lagrinta het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)bische-rebellen.html
Er worden wapens geleverd aan de rebell in het oosten van Libië. Hoe was de VN resolutie nog maar, die een wapenembargo inhield. Was daar een uitzondering voor de rebellen? NEE!
Het Westen schendt zelf zn eigen VN resoluties.
Het wapenembargo betreft heel Libië. Duidelijker kan niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het wapenembargo was tegen het land, niet tegen de bevolking.
2041: A Reuters reporter says sporadic explosions and heavy gunfire have been heard in central Benghazi for the last 20 minutesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
TheNewsBlotter Chris
BENGHAZI, Libya, March 20 (Reuters) - Heavy firing heard in central Benghazi -- witness http://bit.ly/f8ZRKo #Libya
Weer mensen die de resolutie niet gelezen hebben..quote:
Nou, dat zijn de mensen die de resolutie uitvoeren blijkbaar niet met je eens. Je kan op dit moment sowieso spreken van 2 Libië's. Er worden in ieder geval twee verschillende Libië's erkend. Een met een groene vlag, en een met een streepjesvlag.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het wapenembargo betreft heel Libië. Duidelijker kan niet.
Egypte is toch ook niet het westen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De wapenstilstand (#2) is ook van krachtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Als je Gaddafi beschuldigt van leugens en je liegt zelf ook en je schendt je eigen resoluties, ben ik geneigd om de zwakkere te steunen en in dit geval dus Gaddafi.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou, dat zijn de mensen die de resolutie uitvoeren blijkbaar niet met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |