SkyNews, vuurwerk!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef KurdKasim het volgende:
Waarom hebben we geen livebeelden van de acties in de steden zoals tijdens Egypte?
Klopt, maar aangezien onze informatie voorziening gedeeltelijk uit de social media komt, raakt het ook community's als Fok!.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Voor sommige sites als facebook en twitter kan ik me dat voorstellen. Maar hoeveel mensen zouden deze topics nou lezen? Als het er 100 zijn zijn het er al veel, en dan haal je hooguit een paar enkelingen over. Dat schiet niet op.
"You are watching the Sky Player sample channel."quote:
ik zie alleen ;quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"You are watching the Sky Player sample channel."
Klopt dat?
Ik zie wel TRIPOLI en PENTAGON in beeld.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
An error occurred, please try reloading this page.
grlmbl
Klopt, ik heb op het sample kanaal live beeld vanuit Tripoli en het Pentagon inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"You are watching the Sky Player sample channel."
Klopt dat?
Ik zie wel TRIPOLI en PENTAGON in beeld.
"Ghadaffi loyalists declare war on air. Say it sides with Al Quaida."quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
A soldier from troops loyal to Gaddafi shoots in the air in Tripoli.
Ik denk het wel dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef KurdKasim het volgende:
Is SKY Player sample hetzelfde als SKY gewoon?
Ik heb wel gewoon beeld heurquote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan.
Aanmelden kan alleen vanuit Ierland en VK, dus dat heeft geen zin.
Ik ook, maar als je de niet-sample wil dan moet je je aanmelden.quote:
Daar waren eerst ook beelden vanuit Tripoli te zien, maar nu dus niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je de niet-sample wil dan moet je je aanmelden.
Ik kijk nu naar de sample en daar zie ik de persconferentie of wat het ook is.
Zal straks wel weer komen lijkt mequote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daar waren eerst ook beelden vanuit Tripoli te zien, maar nu dus niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |