vannachtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht weer naar bed?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja had het zelf gepost in het stream verslag vanmorgen zat hij ook weer in die gok te poeren.......quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Let maar eens op hem, hij graaft konstant in die gok.
Iemand nog een hapje eten?
Ik denk na het eten heksje.quote:
Hier op fok mag ik hopen ipv eurocenten via sms !!quote:
Oke. Ik zie namelijk wel die oude poll, karim, Guido daar. Oh well. Hoop dat Sharon wintquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
denk je maar tot vanmiddag kon stemmen ofzo, was vorige week kon je ook tot zondag stemmen
op hyves en idd niet via smsquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier op fok mag ik hopen ipv eurocenten via sms !!
Had de hele tijd medelijden met hem omdat hij als eenling zonder boeien verdwaasd in de ronte huppelde maar na vannacht nee ben helemaal klaar met zulke mensen...........quote:
Voor wat?quote:
Alleen was de boot zeker van zijn zwagerquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer heeft t over zijn filmpje op Youtube Urker kuiertje haha
Hyves kan dat ookquote:
Jawel, dat zijn de enige manieren om te stemmen. Hyves en Facebook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:07 schreef Soury het volgende:
Hyves kan dat ookmaar dat zet verder geen zoden aan de dijk neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |