juist ja zo was hetquote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura - 1 minuut op iemands rug blijven zitten
Sharon - Heel onhandig doen
ze heeft wel een mooie kop met haar en al zullen er extentions doorheen geweven zijn het is mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef delfse het volgende:
JO heeft inderdaad een kutkarakter maar ze is echt niet mooi. Ze lijkt met die pony op Vanessa en heeft een oude kop van iemand van 23 jaar oud.
mooi om in de fik te steken jaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft wel een mooie kop met haar en al zullen er extentions doorheen geweven zijn het is mooi
oke, en waar vind ik dat? zie het niet op de site van sst zo snelquote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura - 1 minuut op iemands rug blijven zitten
Sharon - Heel onhandig doen
Volgens mij is hij al gesloten omdat hij voor morgen is.. (kon hem wel vinden op hyves maar stond bij dat hij gesloten was en dat Sharon voor stond)quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie de nieuwe poll niet op facebook?
denk je maar tot vanmiddag kon stemmen ofzo, was vorige week kon je ook tot zondag stemmenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel maar dat is ook al nep/ Er is weinig natuurlijks aan die meid.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft wel een mooie kop met haar en al zullen er extentions doorheen geweven zijn het is mooi
je kon volgens mij ook alleen maar op hyves stemmenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Klinkt als aandikken van reeds aanwezige natuurlijke "talenten"....quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Laura heeft er geen moeite mee op iemand zijn rug te klimmen ze doet dat wel bij alex en die grijpt dat aan en houd haar wel 10 min. op zijn rug en gaat *paardje* spelen, en Sharon kan van nature al onhandig doen hoeft haar geen enkele moeite te kosten.
domme missie
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Laura heeft er geen moeite mee op iemand zijn rug te klimmen ze doet dat wel bij alex en die grijpt dat aan en houd haar wel 10 min. op zijn rug en gaat *paardje* spelen, en Sharon kan van nature al onhandig doen hoeft haar geen enkele moeite te kosten.
domme missie
juist, want stel je voor ze moeten iets gaan doen wat erg moeilijk is en waar je bij moet nadenkenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klinkt als aandikken van reeds aanwezige natuurlijke "talenten"....
echt he ransmuppet is hetquote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
Servio is op zoek naar zijn verstand
[ link | afbeelding ]
gatverquote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
simultaan-peuterenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
vannachtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht weer naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |