kippengehaktbalen??quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze letten niet echt op he die redactie, ze maakt Pasta met rode saus en kip...
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is geen roze, vraag maar aan haar.....
Mag toch ook... het is vandaag Internationale Dag van de Slaapquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Mylene het volgende:
Laten we maar ontopic gaan? Servio ligt nog tegen de vlakte.
ze zei dat het van asos was.... maar ja als ze ook al geen roze draagt weet ik t ook niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Laysa het volgende:
Jo draagt een jurkje van de H&M vorig jaar zomer...want ik heb die ook
Echt die blik in zijn ogen, hij lijkt echt wel dood...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Mylene het volgende:
Laten we maar ontopic gaan? Servio ligt nog tegen de vlakte.
Was het maar waar opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt die blik in zijn ogen, hij lijkt echt wel dood...
nah ik heb die ook nog in het paars en zwart...Ze liegt...maar what else is newquote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zei dat het van asos was.... maar ja als ze ook al geen roze draagt weet ik t ook niet meer
De smerigste eter is Aafke die smakt en eet met haar mond open gatverquote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef itsme het volgende:
O getver ze gaan eten en in mijn oor smakken.
Een ava die absoluut weergeeft hoe ik over Stervio denk.....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ik cancel druk gebeurt er niks?![]()
dat vind ik van die jurk van Jo, lijkt wel een positiejurkquote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef amaranta het volgende:
Sharons gewaad maakt haar er ook niet slanker op
Hey niet zo eh, het kind van God liegt fakking nooit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ik heb die ook nog in het paars en zwart...Ze liegt...maar what else is new
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |