200 duizend fakking procent zeker weten!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey niet zo eh, het kind van God liegt fakking nooit.![]()
2 000 0000 0000 0000 % zeker niet!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey niet zo eh, het kind van God liegt fakking nooit.![]()
Ook dat ja. Ik hou sowieso niet van jurken met een elastiek net onder de borst, wekt meteen indd de indurk dat de draagster een dikke buik heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat vind ik van die jurk van Jo, lijkt wel een positiejurk
quote:
Die durft dat niet meer na het chantage gedoe. Vanmiddag zei ze ik ga Philip opnieuw leren kennenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Philip opnieuw wordt genomineerd, ook door Monique.
ja, vreemde jurk, kan me niet voorstellen dat die iemand flatteert, niks voor Jo om zo'n ding te dragen, komt haar figuurtje niet mooi in uitquote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ik hou sowieso niet van jurken met een elastiek net onder de borst, wekt meteen indd de indurk dat de draagster een dikke buik heeft.
Het nomineren is het probleem niet, maar als Flipje er uitvliegt is Joanna haar bitch kwijt..... Denk dus niet dat dat gaat gebeuren...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef delfse het volgende:
[..]
Die durft dat niet meer na het chantage gedoe. Vanmiddag zei ze ik ga Philip opnieuw leren kennen
Die heeft ze ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ik hou sowieso niet van jurken met een elastiek net onder de borst, wekt meteen indd de indurk dat de draagster een dikke buik heeft.
maar zat ook in haar assortiment, sponsor contract he!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, vreemde jurk, kan me niet voorstellen dat die iemand flatteert, niks voor Jo om zo'n ding te dragen, komt haar figuurtje niet mooi in uit
Bij mij kwam het wel uit...die nep kilo's extraquote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, vreemde jurk, kan me niet voorstellen dat die iemand flatteert, niks voor Jo om zo'n ding te dragen, komt haar figuurtje niet mooi in uit
Ik las net dat die jurk bij H en M vandaan komtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar zat ook in haar assortiment, sponsor contract he!
Ik ook. Hoop dat het Philip tegen Gerard is. De mannen gaan weer genomineerd worden deze week voel ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Mylene het volgende:
jij hebt ook zo'n jurk?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij kwam het wel uit...die nep kilo's extra![]()
Bij Jo...tja...Jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |