SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wis je dat een varken een half uur kan klaarkomen, ja echt!
nee, bedankt voor dit leuke feitjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wis je dat een varken een half uur kan klaarkomen, ja echt!
Nee, maar in mijn hoofd zit nog genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
heeft u zaagsel dat u niet meer nodig hebt?
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LULquote:
Heb je iets tegen lullen? Oppassen of ik kom je opzoeken, met men lul!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LUL
Grutjes, ben je een beetje boos?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LUL
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
en zo word zaagsel gemaakt:
[ afbeelding ]
IK BEGRIJPquote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.
is ie dan ook meteen geslepen? dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.
Ik werd een beetje vochtigquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic vind ik leuk en heeft mijn goedkeuring.
Nee, dat niet. Ik gebruik een pen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
is ie dan ook meteen geslepen? dat zou wel handig zijn
Ja. Dus bemoei je er niet mee anders kom ik je huis in de fik zetten.quote:
Goedzo Jang.quote:
Goh, aardig wel, erg subtiel.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Dus bemoei je er niet mee anders kom ik je huis in de fik zetten.
Die is lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef JanPiraat het volgende:
hey porsche kom niet zo doen niet hierrr he NIIETTT HIERRR HE ANDERS BOZE CHINNEEES VOOR JE IN EEN SPOILER WEETJE WAT HET IS AL TE LAAT BOZE CHINEES IN SPOILER VOOR JOU !!!porsche haat mij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
porsche houdt van me dat maakt het zo moeilijk om hem die boze chinees in de spoiler te moeten gevenquote:
idd, poging tweequote:
Mooi he.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
idd, poging twee
[ afbeelding ]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
idd, poging twee
[ afbeelding ]
netjes verwoord, plus een.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.
Cursus 'aan jezelf werken' zeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.
Ja man, je weet zelluf. Met jou?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goh, aardig wel, erg subtiel.
[..]
Die is lief!
Chinezen. ;r Jang.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
porsche houdt van me dat maakt het zo moeilijk om hem die boze chinees in de spoiler te moeten geven
Netsplitter.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
He porsj, welke vieze buitenlandse mod had jou nou een ban gegeven?
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef JanPiraat het volgende:
hey porsche kom niet zo doen niet hierrr he NIIETTT HIERRR HE ANDERS BOZE CHINNEEES VOOR JE IN EEN SPOILER WEETJE WAT HET IS AL TE LAAT BOZE CHINEES IN SPOILER VOOR JOU !!!Kut chinezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rot op. @:@:@:@:@::@ anders word ik boos je je Jangdepieraat
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Dit moest ik gewoon ff quoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja man, je weet zelluf. Met jou?
[..]
[..]
Chinezen. ;r Jang.
[..]
Netsplitter.maar hij is alweer opgeheven na 1 dag ofzo.
[..]Ik wil geen friet eten.
[..]
Kut chinezen.Rot op. @:@:@:@:@::@ anders word ik boos je je Jangdepieraat
(H)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Dit moest ik gewoon ff quoten.
GROLSCH GETVERDERRIE!quote:
ik gelwoof da ik vliegggg, ik zeg je ey kerol asjeblief, wa was dat voor n raor sjekje dan? Sjekje dan? Waarom nam ik daar een trekje vannnn? Ik gelwoof dat ik zweef, zoiets eh ik echt nog nooit beleefd, IK GELWOOF DAT IK VLIEGGGGGGquote:
Aanschouw het resultaat van iemand die crack rookt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik gelwoof da ik vliegggg, ik zeg je ey kerol asjeblief, wa was dat voor n raor sjekje dan? Sjekje dan? Waarom nam ik daar een trekje vannnn? Ik gelwoof dat ik zweef, zoiets eh ik echt nog nooit beleefd, IK GELWOOF DAT IK VLIEGGGGGG
Hardstikke mooi.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Aanschouw het resultaat van iemand die crack rookt.
Hihi is je rush alweer voorbij?quote:
JE HEBT HET NOG NIET GELEERD HE. HET IS HARTSTIKKE MAN. JEZUS CHRUSTIS VAN JOU KOMT ER OOK NOOIT WAT TEREGTquote:
HAHA NIEMAND WILT FRIET MET JOU ETEN HAAHAHAHA KOOS VRINEDLOOS.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
porsche1
smegmanus
Beach
JanPiraat
Echt welllll wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
HAHA NIEMAND WILT FRIET MET JOU ETEN HAAHAHAHA KOOS VRINEDLOOS.
Ik dacht dat je de moeder van dat kind in je armen was op die foto.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de moeder van dat kind in je armen was op die foto.Serieus.
Niets.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die foto is al 3 jaar oud ofzo.
En wat is er erg aan die foto?
Goh, je hoeft het ook niet te zeggen, hoe jullie reageerden was genoeg om te weten hoe jullie over mij/die foto denken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niets.dat zeg ik niet eens dat er iets ergs aan is. recente pics van jou en je roze kutje.
Ik wist niet eens van wie die foto was, graseter stuurde hem naar mij en vond hem wel geinig.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh, je hoeft het ook niet te zeggen, hoe jullie reageerden was genoeg om te weten hoe jullie over mij/die foto denken.
Graseter ook zo'n leuk figuur ja. Samen met Proletariaat de drie musketiers.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van wie die foto was, graseter stuurde hem naar mij en vond hem wel geinig.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Graseter ook zo'n leuk figuur ja. Samen met Proletariaat de drie musketiers.
HEB JIJ GEDAAN MET JE KUTHOOFDquote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN NU HEB JE DIT TOPIC OOK NOG DOODVERMOORD.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niets.dat zeg ik niet eens dat er iets ergs aan is. recente pics van jou en je roze kutje.
JA KOM DAN.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
[..]
HEB JIJ GEDAAN MET JE KUTHOOFD
Mietje.quote:
(H)quote:
Mijn konthaar vind konijnen vingeren tof.quote:
ok even een plaatje zoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
dit topic gaat nu over grasveldjes met olie
hihi.quote:
Nee, over konthaar moet het gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
dit topic gaat nu over grasveldjes met olie
Knap van je konthaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn konthaar vind konijnen vingeren tof.
neennnquote:Op zondag 20 maart 2011 19:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hihi.
[..]
Nee, over konthaar moet het gaan.
Wie post er een plaatje + uitleg?
jaquote:
bierquote:
Zoals in mn UI?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, nu niet. Hij doet even omnomnom.
hehehhe omgquote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Olie:
[ afbeelding ]
Grasveld:
[ afbeelding ]
omdat appelquote:Op zondag 20 maart 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou het eerst painten maar ik dacht toen: WAAROM?!
wat is datquote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hatsekiedee lijkt het jou niks om lid te worden van ARG7?
Alleen als pro-piraat.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanPiraat, Omdatappel wat vinden jullie?
in de kerk.quote:
Dan vind ik het oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het Legendarische tieten topic #1
En zie zn ondertitel
wattttttquote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NIET GOED GENOEG? STERALLURES???? WAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |