SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef JanPiraat het volgende:
hey porsche kom niet zo doen niet hierrr he NIIETTT HIERRR HE ANDERS BOZE CHINNEEES VOOR JE IN EEN SPOILER WEETJE WAT HET IS AL TE LAAT BOZE CHINEES IN SPOILER VOOR JOU !!!porsche haat mij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
porsche houdt van me dat maakt het zo moeilijk om hem die boze chinees in de spoiler te moeten gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, poging tweequote:
Mooi he.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
idd, poging twee
[ afbeelding ]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
idd, poging twee
[ afbeelding ]
netjes verwoord, plus een.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.
Cursus 'aan jezelf werken' zeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt, met dat plaatje ga ik even wat voor mezelf doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.
Ja man, je weet zelluf. Met jou?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goh, aardig wel, erg subtiel.
[..]
Die is lief!
Chinezen. ;r Jang.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
porsche houdt van me dat maakt het zo moeilijk om hem die boze chinees in de spoiler te moeten geven
Netsplitter.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
He porsj, welke vieze buitenlandse mod had jou nou een ban gegeven?
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef JanPiraat het volgende:
hey porsche kom niet zo doen niet hierrr he NIIETTT HIERRR HE ANDERS BOZE CHINNEEES VOOR JE IN EEN SPOILER WEETJE WAT HET IS AL TE LAAT BOZE CHINEES IN SPOILER VOOR JOU !!!Kut chinezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rot op. @:@:@:@:@::@ anders word ik boos je je Jangdepieraat
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Dit moest ik gewoon ff quoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja man, je weet zelluf. Met jou?
[..]
[..]
Chinezen. ;r Jang.
[..]
Netsplitter.maar hij is alweer opgeheven na 1 dag ofzo.
[..]Ik wil geen friet eten.
[..]
Kut chinezen.Rot op. @:@:@:@:@::@ anders word ik boos je je Jangdepieraat
(H)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Dit moest ik gewoon ff quoten.
GROLSCH GETVERDERRIE!quote:
ik gelwoof da ik vliegggg, ik zeg je ey kerol asjeblief, wa was dat voor n raor sjekje dan? Sjekje dan? Waarom nam ik daar een trekje vannnn? Ik gelwoof dat ik zweef, zoiets eh ik echt nog nooit beleefd, IK GELWOOF DAT IK VLIEGGGGGGquote:
Aanschouw het resultaat van iemand die crack rookt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik gelwoof da ik vliegggg, ik zeg je ey kerol asjeblief, wa was dat voor n raor sjekje dan? Sjekje dan? Waarom nam ik daar een trekje vannnn? Ik gelwoof dat ik zweef, zoiets eh ik echt nog nooit beleefd, IK GELWOOF DAT IK VLIEGGGGGG
Hardstikke mooi.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Aanschouw het resultaat van iemand die crack rookt.
Hihi is je rush alweer voorbij?quote:
JE HEBT HET NOG NIET GELEERD HE. HET IS HARTSTIKKE MAN. JEZUS CHRUSTIS VAN JOU KOMT ER OOK NOOIT WAT TEREGTquote:
HAHA NIEMAND WILT FRIET MET JOU ETEN HAAHAHAHA KOOS VRINEDLOOS.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
porsche1
smegmanus
Beach
JanPiraat
Echt welllll wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
HAHA NIEMAND WILT FRIET MET JOU ETEN HAAHAHAHA KOOS VRINEDLOOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |