Ik dacht dat je de moeder van dat kind in je armen was op die foto.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de moeder van dat kind in je armen was op die foto.Serieus.
Niets.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die foto is al 3 jaar oud ofzo.
En wat is er erg aan die foto?
Goh, je hoeft het ook niet te zeggen, hoe jullie reageerden was genoeg om te weten hoe jullie over mij/die foto denken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niets.dat zeg ik niet eens dat er iets ergs aan is. recente pics van jou en je roze kutje.
Ik wist niet eens van wie die foto was, graseter stuurde hem naar mij en vond hem wel geinig.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh, je hoeft het ook niet te zeggen, hoe jullie reageerden was genoeg om te weten hoe jullie over mij/die foto denken.
Graseter ook zo'n leuk figuur ja. Samen met Proletariaat de drie musketiers.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van wie die foto was, graseter stuurde hem naar mij en vond hem wel geinig.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Graseter ook zo'n leuk figuur ja. Samen met Proletariaat de drie musketiers.
HEB JIJ GEDAAN MET JE KUTHOOFDquote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN NU HEB JE DIT TOPIC OOK NOG DOODVERMOORD.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niets.dat zeg ik niet eens dat er iets ergs aan is. recente pics van jou en je roze kutje.
JA KOM DAN.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
[..]
HEB JIJ GEDAAN MET JE KUTHOOFD
Mietje.quote:
(H)quote:
Mijn konthaar vind konijnen vingeren tof.quote:
ok even een plaatje zoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
dit topic gaat nu over grasveldjes met olie
hihi.quote:
Nee, over konthaar moet het gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
dit topic gaat nu over grasveldjes met olie
Knap van je konthaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn konthaar vind konijnen vingeren tof.
neennnquote:Op zondag 20 maart 2011 19:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hihi.
[..]
Nee, over konthaar moet het gaan.
Wie post er een plaatje + uitleg?
jaquote:
bierquote:
Zoals in mn UI?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, nu niet. Hij doet even omnomnom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |