Eens, een echte club met uitstraling, goede fans en een klassiek stadion.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef epicbeardman het volgende:
Kwam Go Ahead Eagles maar eens in de eredivisie, mooie club
Even van de FP gehaald, maar ben het roerend eens. Wat doet de KNVB besluiten om 2 clubs die zo ver van elkaar vandaan liggen als eerste in te plannen. Had dan Heracles - Graafschap als eerste ingeplanned, dat is nog redelijk te doen in korte tijd. Ik baal hier wel van, had er graag bij gewezen maar dat gaat het hem niet worden met die combi die er aan zit te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 @ 23:03 schreef daftme het volgende:
Wat een kut tijd toch, dat kwart voor zeven op een dinsdag...
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik was er toevallig niet bij, maar hoe was het spel?
Is er nog hoop voor volgende week zondag?
Zondag wordt het 6-0! Kat in 't bakkie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......
Locatie wordt nog gewijzigd. Alcohol-vrije zone op last van de politie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
Is cafe Pinkster ook niet tijdelijk opgenomen in het alcoholverbod?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
Als jullie zo spelen als vandaag, dan winnen jullie die wedstrijden allemaal. Ik vind het nog steeds wel jammer van die boycot, die buscombi was gewoon volledig terecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Blinker het volgende:
Hoppa! Eindelijk weer een uitwedstrijd gewonnen!
Nu een reeks neerzetten en winnen van Almere, Dordrecht en RKC en we gaan lekker de winterstop in!
Echt bizar hoe wisselvallig er gepresteerd wordt... maar gelukkig is het gat naar de subtop nog steeds overbrugbaar. Het is eigenlijk een kwestie van twee keer winnen en je staat rond de top vijfquote:Op zaterdag 3 december 2011 @ 08:47 schreef Jinglebones het volgende:
Den Boschdan win je van alle belangrijke clubs uit en thuis, maar laat je het liggen tegen GAE
Dagje te vroeg!quote:
Kut publiek omdat? Ik zat in EE en er hing na de wedstrijd toch een behoorlijke goede sfeerquote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef daftme het volgende:
Als als als...
Maar dan speel je uitstekend met twee spitsen en zodra er één wegvalt, valt ook echt alles uit elkaar. Wel lekker uitvakkie met lekkere sfeer.
Wat een kutpubliek trouwens daar in Waalwijk...
Maak ook eens sfeer voor de aftrap en bij een 0-0 stand dan? Of zelfs als je achter staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Kut publiek omdat? Ik zat in EE en er hing na de wedstrijd toch een behoorlijke goede sfeer
Hopen dat hij geen autopech krijgt:quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef Blinker het volgende:
Lopez de Verlosser haakt binnenkort aan en dan komt alles goed
En?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Maar we mogen morgen wel naar de blote ass van Karami kijken, die heeft een weddenschap oid verloren en moet nu met de billen bloot voor en na de warming up
hopelijk gaat Antonia niet weg want als we die Gerritsen of Mis(hout)koop standaard in de basis moeten word je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef daftme het volgende:
Hebben ze Fachtali dan gehaald omdat Antonia waarschijnlijk vertrekt... Tcho Tcho ook pleite. Wat gaat er nog meer gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |