Dank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Felicitados. Niets gezien maar in Leeuwarden vorige week was het al slecht dus het verbaasd me niet heel erg al hoopte ik natuurlijk op iets anders dan dit.
Zelfs bij de 3-1 zat het me niet lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef daftme het volgende:
Bij die 2-1 zag ik het al wel weer gebeuren. Cambuur door een blunder weer in de wedstrijd tillen. Gelukkig bleven ze gewoon door voetballen
Ik vraag me af of je met deze selectie uberhaupt de playoffs wil halen, of dat ze het verdienen. Zul je het zien, spelen ze dan ineens goed, promoveren we en zetten ze weer iets neer om je dood voor te schamen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:23 schreef Xurk het volgende:
Mijn verwachting voor het seizoen was dat een play-offs plek te doen zou moeten zijn (zij het dan wel één van de onderste plekken die daar recht op geeft), maar ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat het bijgesteld moet worden naar aanvoerder van het rechterrijtje. Of denk ik nu te pessimistisch?
Onzin. Peter is best een acceptabele lijnkeeper. Heusinkveld blijft eeuwige tweede.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je met deze selectie uberhaupt de playoffs wil halen, of dat ze het verdienen. Zul je het zien, spelen ze dan ineens goed, promoveren we en zetten ze weer iets neer om je dood voor te schamen.
Ik was er voor om Heusinkveld eens een kans te geven, tot Joop het falen van van der Vlag verweet aan de slechte verdediging, dat accepteerde ik dan maar, maar daar kom ik nu eigenlijk wel een beetje op terug. Ik wil Heusinkveld wel eens 1 of 2 wedstrijden zien spelen, veel slechter dan dat Peter het doet kan sowieso niet.
Eens, een echte club met uitstraling, goede fans en een klassiek stadion.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef epicbeardman het volgende:
Kwam Go Ahead Eagles maar eens in de eredivisie, mooie club
Even van de FP gehaald, maar ben het roerend eens. Wat doet de KNVB besluiten om 2 clubs die zo ver van elkaar vandaan liggen als eerste in te plannen. Had dan Heracles - Graafschap als eerste ingeplanned, dat is nog redelijk te doen in korte tijd. Ik baal hier wel van, had er graag bij gewezen maar dat gaat het hem niet worden met die combi die er aan zit te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 @ 23:03 schreef daftme het volgende:
Wat een kut tijd toch, dat kwart voor zeven op een dinsdag...
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik was er toevallig niet bij, maar hoe was het spel?
Is er nog hoop voor volgende week zondag?
Zondag wordt het 6-0! Kat in 't bakkie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......
Locatie wordt nog gewijzigd. Alcohol-vrije zone op last van de politie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
Is cafe Pinkster ook niet tijdelijk opgenomen in het alcoholverbod?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |