Eens, een echte club met uitstraling, goede fans en een klassiek stadion.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef epicbeardman het volgende:
Kwam Go Ahead Eagles maar eens in de eredivisie, mooie club
Even van de FP gehaald, maar ben het roerend eens. Wat doet de KNVB besluiten om 2 clubs die zo ver van elkaar vandaan liggen als eerste in te plannen. Had dan Heracles - Graafschap als eerste ingeplanned, dat is nog redelijk te doen in korte tijd. Ik baal hier wel van, had er graag bij gewezen maar dat gaat het hem niet worden met die combi die er aan zit te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 @ 23:03 schreef daftme het volgende:
Wat een kut tijd toch, dat kwart voor zeven op een dinsdag...
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik was er toevallig niet bij, maar hoe was het spel?
Is er nog hoop voor volgende week zondag?
Zondag wordt het 6-0! Kat in 't bakkie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Mijn erg late reactie zegt wel genoeg.......
Locatie wordt nog gewijzigd. Alcohol-vrije zone op last van de politie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
Is cafe Pinkster ook niet tijdelijk opgenomen in het alcoholverbod?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
Opwarmertje. En oh ja, café Pinkster is om 9 uur zondag 's ochtends al los.
Strijd om de IJssel tussen streekrivalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |