Inderdaad! Als ik ze had deed ik het ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen! Mooi weer op winterbandjes te vervangen!!
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
Ik zit inmiddels in een waanzinnig drukke periode en weet niet hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen. Loop achter met scriptie (veldwerk), stageopdrachten, vrije studiepunten (vcc) en heb nog 1 herkansing van een tentamen.
4 april concept scriptie inleveren en moet mijn 1e interview nog doen.
Heb week of 4 terug gesprek met mentor gehad en zij gaf het advies dat als ik een keuze moet maken, ik moet kiezen voor de stage. Die kan niet meer gerekt worden en overdoen is geen optie.Overigens verloopt mijn stage heel goed! Scriptie kan ik over de zomer tillen en zo creëer ik meer ruimte.
Ik zit nu in dubio wanneer ik die keuze zou moeten maken. Het voelt nu als een hopeloze zaak en nijg ernaar om te kiezen om inderdaad scriptie over de zomer te tillen. Dan kan ik mij richten op mijn stage, stageopdrachten, herkansing tentamen en vrije studiepunten. Deze beslissing zou het wel definitief maken dat ik in september afstudeer ipv juli. A.s. donderdag heb ik weer gesprek met mentor.
Iemand misschien advies, tip voor me over deze situatie?
Ja, als ik ga kiezen, kies ik uiteraard voor die stage. Het probleem zit nu meer in of ik die keuze al ga maken of nog even ga proberen om alles te halen voor juli.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Als ik in die situatie zou zitten, dan koos ik ook voor de stage. Die kan je niet verzetten, maar je scriptie wel... dan was de keuze voor mij meteen duidelijk
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Als je nu kiest heb je het rustiger/makkelijker.
Opgelost, slotjequote:
quote:
Heb jij geen winterbanden...?! Hoe reed je deze winter dan je meisje veiligrond?!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ik ze had deed ik het ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Oh ja, het zonnetje schijnt en er moet gebbq wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:59 schreef Bravebart het volgende:
Tijd om te gaan barbeknoeien, jaaaaaaa!
Yeah, het half jaar BBQ-en staat voor de deurquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja, het zonnetje schijnt en er moet gebbq worden
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yeah, het half jaar BBQ-en staat voor de deur
Oh boehoe.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.
Nu houd ik er toch niet van om in de tuin te zitten niksen, dus maakt het mij niets uit.quote:
Volgens de VvE mogen de mensen in mijn appartement met een balkon niet op gas of op houtskool BBQ-en!... Mooi, want volgens de bouwtekeningen heb ik een terrasquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef jna het volgende:
Koffertje gepakt, nu afwachten wat ik ga vergeten
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb jij geen winterbanden...?! Hoe reed je deze winter dan je meisje veiligrond?!Welke Jetta manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Niksen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu houd ik er toch niet van om in de tuin te zitten niksen, dus maakt het mij niets uit.
Dat is ook een optie natuurlijk; je helemaal lam zuipen zodat je niets meer merkt van die barbeknoei-lucht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niksen?Ik zit gewoon keihard bier te drinken hoor
Jij had toch zo'n Jetta...?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat is ook een optie natuurlijk; je helemaal lam zuipen zodat je niets meer merkt van die barbeknoei-lucht.
Niet in deze winter iig hoor.quote:
Al zowat een jaar niet meerquote:
ow ja dat was je reesmesjiene! En die Passat, die rijdt toch al wel bijna weer?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Al zowat een jaar niet meer
Blauwe Golf 2, immers.
[ afbeelding ]
Kijk hem shinen dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Al zowat een jaar niet meer
Blauwe Golf 2, immers.
[ afbeelding ]
Hij kan zelfs shinen zonder regen.quote:
Dat sowiesoquote:
Paspoort?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef jna het volgende:
Koffertje gepakt, nu afwachten wat ik ga vergeten
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een stageplek voor volgend jaar! Doe dan 3e jaar MWD.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een stageplek voor volgend jaar! Doe dan 3e jaar MWD.
Welkomquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Mishu het volgende:
Tja volgens mij is het best moeilijk om een stageplek te vinden voor MWD. Nu lopen alle sollicitatiegesprekken al. Had al een uitnodiging voor een andere gekregen. Op een gegeven moment zijn de leuke dan weg denk ik dan.
Truequote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Mishu het volgende:
Tja volgens mij is het best moeilijk om een stageplek te vinden voor MWD. Nu lopen alle sollicitatiegesprekken al. Had al een uitnodiging voor een andere gekregen. Op een gegeven moment zijn de leuke dan weg denk ik dan.
En voor luctor, omdat hij de laatste paar dagen onder een dikke internetsteen heeft gezeten. Het origineel..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, wij hoeven geen bijbel....
Nou weet ik niet of een wijksteunpunt voor ouderen in hartje Amsterdam als leuk wordt gezien maar mij lijkt het in ieder geval wel heel leuk. De problematiek van mensen is daar vaak zo erg dat ik persoonlijk liever een wat overzichterlijke doelgroep heb. Om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueVriendin van mij doet ook MWD en die was enigszins laat, waardoor al het leuks al weg was
Hoe bedoel je overzichtelijker?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of een wijksteunpunt voor ouderen in hartje Amsterdam als leuk wordt gezien maar mij lijkt het in ieder geval wel heel leuk. De problematiek van mensen is daar vaak zo erg dat ik persoonlijk liever een wat overzichterlijke doelgroep heb. Om het zo maar te zeggen.
Queenquote:
Ooooooh zo jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Mishu het volgende:
Nouja, het lijkt me best zwaar om met Marokkaanse crimineeltjes of dakloze junks te werken in een grote stad als Amsterdam. Ouderen zijn lief, je mag ze helpenHet is dus een wat positievere instelling dan mensen straffen/opvoeden of van de straat houden. Lijkt me best zwaar en vermoeiend, snappie?
quote:
Hyves of Facebook zou wonderen doenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kwam afgelopen zaterdag in Nijmegen in de kroeg een oud klasgenoot tegen, echt een leuke dameAlleen had ik weer zoveel gedronken dat ik helemaal vergeten ben dr nummer te vragen
Mega balen nu..
I know, heb dr toegevoegd op Hyves maar nog niet geaccepteerd, miss zit ze daar amper.. Even afwachten dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hyves of Facebook zou wonderen doen
Dat is stap 1...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
I know, heb dr toegevoegd op Hyves maar nog niet geaccepteerd, miss zit ze daar amper.. Even afwachten dus
Ja idd, nu hopen dat dr msn zichtbaar is als ze me accepteerdquote:
Je gaat wel een beetje ver zoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, nu hopen dat dr msn zichtbaar is als ze me accepteerd
Klinkt allemaal wel kansloos zo
Wat moet ik andersquote:
Heldquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef PieterBas het volgende:
Net The Playbook en Bro On The Go gekocht
Ben zelf ook op zoek naar een stage voor het 3e jaar. De helft van de instellingen heeft niet eens de moeite genomen om te reageren. De andere helft is of wachten tot 1 april, eind maart en van Juvans tot ik een brief krijg om op gesprek te komen/ niet hoef te komen. En ben al vroeg bezig geweest met solliciteren, ik wil alleen niet in een instelling komen dat me totaal niet trektquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Mishu het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef Lithia het volgende:
Het klinkt erg chill, Dean.
Heerlijk voor dit weer.
Je hebt casanova op werk. Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Haha ok dan
Vond net een collega op YouTube
Klasse.quote:
Ja? Werkt Houniet hier ook?quote:
Touché.quote:
De remix man, de remix!quote:
Is jullie dorp zo'n Neo-nazi-dorp?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Yeah, chillen, jeweet
[ afbeelding ]
BAM OMG, HITLERKAT! RENNEN!!
[ afbeelding ]
Dan was ik allang dood joh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is jullie dorp zo'n Neo-nazi-dorp?
Nee manquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben jullie daar in Zeeland toch alleen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas geleden wel bij Een Vandaag gezien over van die dorpen in Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hebben jullie daar in Zeeland toch alleen?
Dat is ook weer zo. Dus gelukkig maar dan.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas geleden wel bij Een Vandaag gezien over van die dorpen in Oost-Duitsland.
Geloof niet dat er in Zeeland van die dorpen zijn hoor. Wij hebben Geert niet voortgebracht.
Mmh, ik hoorde juist dat er nog aardig wat extreem rechts volk rondloopt bij jullie op de eilandenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas geleden wel bij Een Vandaag gezien over van die dorpen in Oost-Duitsland.
Geloof niet dat er in Zeeland van die dorpen zijn hoor. Wij hebben Geert niet voortgebracht.
Ik woon in een stad.quote:
Vlissingen zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik hoorde juist dat er nog aardig wat extreem rechts volk rondloopt bij jullie op de eilanden
Meh, vooral in de wat minder bevolkte gebiedenquote:
Die is best geniaalquote:
oh, daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, vooral in de wat minder bevolkte gebieden
Nee. Vlissingen wel dan?quote:
Even checken zoquote:
Sorryquote:
Ik heb stiekem ook nog steeds FF staan in mijn pc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik had vanmiddag op mijn laptop van mn werk de nieuwe FF geinstalleerd en die werkt zo goed dat ik hem nu ook op mn eigen laptop heb gezet. Ik heb Opera nog wel hoorMaar ga nu ff firefox testen
Ze hebben de menuknop van Opera gejatquote:
Het is een schande!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook nog steeds FF staan in mijn pc.
Neuh, ik wil niet vastzitten met IE als er iets mis zou gaan met Opera.quote:
Slimmerikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet vastzitten met IE als er iets mis zou gaan met Opera.
quote:
Bedankt voor de tip, maar ik gebruik speed dial zelf nooitquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Slimmerik
Als je nou de addon Speed Dial installeert heb je ook een snelkiezer zoals bij Opera
Whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef vincm het volgende:
Ik moet op zoek naar een stageplek! Heeft iemand ervaring met minder dagen in de week stage met langere uitloop of?
Ik heb nooit minder dagen stagen hoeven lopen, heb bij m'n eerste stage wel een week langer doorgewerkt (onbetaaldquote:I.v.m. werk dat ik niet zomaar een jaar stil kan leggen. Zijn stageplekken een beetje flexibel daarin? Het gaat voor mij om een 60 ec stage + afstudeeropdracht in het laboratorium (moleculaire biologie).
Hangt van je labwerk af. Als je met aandachtsgeile organismen werkt lijkt me een part-time stage niet ideaal, maar als dat niet zo is en je je labwerk om weekenden en 'vrije' dagen heen kan plannen, lijkt me dat het prima kan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef vincm het volgende:
Ik moet op zoek naar een stageplek! Heeft iemand ervaring met minder dagen in de week stage met langere uitloop of? I.v.m. werk dat ik niet zomaar een jaar stil kan leggen. Zijn stageplekken een beetje flexibel daarin? Het gaat voor mij om een 60 ec stage + afstudeeropdracht in het laboratorium (moleculaire biologie).
Mwa, je kan gewoon in de zomervakantie doorgaan, dan loop je helemaal geen vertraging opquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:10 schreef vincm het volgende:
Ligt inderdaad van het labwerk af. Ik moet een deel ervaring opdoen in het lab (18 EC), verplicht, maar in de afstudeerstage zou ik iets van software/web ontwikkeling voor het lab willen doen. Dat kan ik namelijk ook een combineren met mijn werk in de ICT. Dat kan ik dus ook op andere tijden en/of deels op afstand doen. Mijn mentor zei dat de invulling van de afstudeer opdracht vrij flexibel is maar compleet van de stagebegeleider afhangt. Ik weet alleen niet hoe flexibel die zijn!
Normaal is 60 ec = 1680 uur = 40 weken van 40 uur, maar indien 32 uur per week 52,5 weken. Wel een behoorlijke verlenging, maar als je op tijd begint loopt je studie geen vertraging op.
Weet ik toch, die Kultrunquote:
Jaquote:
Nou bedankt.quote:
Mijn ego wat doe je!quote:
quote:
Ja, leuke seriequote:
Zeker zulks een shine apparaat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
Gitaar kopen
Heb nog wel een leuke voor je
ik kan steeds slechter tegen mensen die overal en nergens 'kanker' voorzettenquote:
Ik zoek een akoestische gitaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Dat vind ik ook..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan steeds slechter tegen mensen die overal en nergens 'kanker' voorzetten
Nee, die heb ik helaas niet te koopquote:
Sheize.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die heb ik helaas niet te koop
De lidl verkoopt ook gitaarshit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:41 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk wel even op feedback.nl
Iets van rond de 150 ofzo moet je wel een goede beginners apparaat hebben.
Tjsa.quote:
quote:
1,30.9quote:
Haten op Lidl.quote:
Ja, van die Yamaha spullen. Wel leuk voor dat geld, maar wel voor de échte starters. En helaas geen akoestische deze keer.quote:
ach, misschien issie wel bij een andere vestiging.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, van die Yamaha spullen. Wel leuk voor dat geld, maar wel voor de échte starters. En helaas geen akoestische deze keer.
Van de Lidl uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Salade met sla, gebakken spekjes, hamblokjes, augurk, maïs, appel en kleine blokjes kaas.
Toevallig alles ja.quote:
Dat is jouw schuld. We hebben ook mayo van de Lidl.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toevallig alles ja.
Behalve de mayo
Klopt. Excuus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld. We hebben ook mayo van de Lidl.
ALDIE DINGEN JA!!!!!!!!!111111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Aldiquote:
Lidl?quote:
Diesel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies vijf jaar gewerkt.
Ik geloof niet dat mijn motor daar zo blij van wordt.quote:
Dan kan je morgen lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn motor daar zo blij van wordt.
Maar jij en je beurs welquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn motor daar zo blij van wordt.
Toch maar eens die loterij winnen, zodat ik een electrische auto kan kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij en je beurs wel
1:20 dude
En naar mijn werk is dat best ver om te lopen. Op de fiets zou het nog wel te doen zijn.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies vijf jaar gewerkt.
Die ladyphone?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:weekend
Nieuwe telefoon is binnen.
Nee, die was hier nergens meer te verkrijgen.quote:
Hij heeft mijn telefoonboek al overgenomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Lithia het volgende:
Niet gekilled, ik moest even de rijstkooker aanzetten.
Hij ziet er leuk uit, Luc.
Ik wil ook bowlen. Al een jaar niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft mijn telefoonboek al overgenomen.En mijn wekker heb ik ook al ingesteld.
Nu wachten tot de batterij is opgeladen.
Maar ik ga nu naar de ledenvergadering van de badminton. Eerst etendaarna vergaderen en ten slotte bowlen.
Omg, bestaat die shit echt? Hoe vet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:35 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
* DjRex89 heeft een usb powered mini koelkast besteld![]()
http://www.dealextreme.com/p/usb-mini-cooling-fridge-51608quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Omg, bestaat die shit echt? Hoe vet.
Awesomequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/p/usb-mini-cooling-fridge-51608
Voor 14,5 euro heb je er eentje
quote:
Waarom ik niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Houniet het volgende:
PieterBas en Luc:
video http://nos.nl/video/22838(...)toppen-voor-nos.html
Duh, custom ROM's zijn overrated.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Etcetera het volgende:
Na een avond prutsen met custom ROMs voor m'n HTC Hero - wat lichtelijk faalde - heb ik de stockROM maar teruggezet![]()
ik was best tevreden met m'n stockROMquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, custom ROM's zijn overrated.
Ik betaal iets van 30 euro per maand geloof ik. Alhoewel ik laatst m'n smsbundel weg heb gedaan, eens zien hoeveel duurder of goedkoper ik uit ben nuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een HTC of een Galaxy S, maar die abo's zijn zo stervende duur. Voor elke telefoon tegenwoordig trouwens.
Wil wel voor eind mei een abo, mijn prepaid T-Mobile doet het niet in het buitenland. En Limburg.
HTC Wildfire?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een HTC of een Galaxy S, maar die abo's zijn zo stervende duur. Voor elke telefoon tegenwoordig trouwens.
Wil wel voor eind mei een abo, mijn prepaid T-Mobile doet het niet in het buitenland. En Limburg.
Ja, die is wel vet. En in de aanbieding bij Hi volgens mij. Maar het schijnt dat je met BKR registratie niet eens een abo kan afsluiten...quote:
thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Houniet het volgende:
PieterBas en Luc:
Eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Houniet het volgende:
PieterBas en Luc:
Zet je klokken alvast op zomertijd.quote:
Vanmorgen waren ze al in Vlis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Bravebart het volgende:
538 voor Warchild staat in Hoes Luc, ga je kijken?
HUH?quote:
En, was het tof?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen waren ze al in Vlis.
Warchild alles.quote:
Gvd. Dan maar BBC Radio 1 luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |