Je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe moet je hier nu weer tips gaan geven, dit faalt zo hard dat het onmogelijk nog te redden is.
Mensen verschillen vriend, ook op je 15de kun je een relatie hebben....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Op je 15e al spreken van een relatie, hahahahahaha. Dan noem je zoiets een scharrel hoor. Toen ik 15 was hield ik me nog helemaal niet bezig met dat soort zaken.
Bedankt, hier heb ik iets aan. Morgen toch maar eens een gesprek met haar aangaan. Ik heb er eigenlijk weinig zin meer in op deze manier.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Luukiemaster het volgende:
Misschien praten?.....aangezien 90% van de pubers nieteens fatsoenlijk weet te praten met zijn/haar vriend(in). Zeg gewoon dat je ermee zit dat ze haar gevoelens naar jou toe niet uit. Zeg er ook bij dat je om die reden twijfelt aan de relatie.
Als ze om het laatste zegt "Nou dan moeten we hiermee maar stoppen" dan weet je in ieder geval dat het nooit goed was gekomen
-Luuk
En daar hield ik op met lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef KoraalGeneraal het volgende:
Ik ben 15 jaar oud. Ik heb nu een vriendin, al bijna 4 maanden. Het is echt kanker
Goedzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef KoraalGeneraal het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik iets aan. Morgen toch maar eens een gesprek met haar aangaan. Ik heb er eigenlijk weinig zin meer in op deze manier.
Zolang het maar niet te extreem wordt lijkt me? Ik vind het zelf nogal moeilijk om negatief over haar, tegen haar te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Goedzo
Praten blijft de basis van een relatie,, al betrap ik mezelf er ook soms op dat het lastig is hoor
Zodra jullie schreeuwend tegenover elkaar staan elkaar uitmakend voor welke ziekte dan ook maar......dan is het toch wel tijd om er een einde aan te makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef KoraalGeneraal het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te extreem wordt lijkt me? Ik vind het zelf nogal moeilijk om negatief over haar, tegen haar te zijn.
Van dat eerste ga ik niet uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Zodra jullie schreeuwend tegenover elkaar staan elkaar uitmakend voor welke ziekte dan ook maar......dan is het toch wel tijd om er een einde aan te maken
het is ook heel moeilijk om negatief te zijn, je bent verliefd..dat zul je blijven ook als het uit is zul je op het begin spijt hebben en denken "waarom heb ik het uitgemaakt" maar dat zal overgaan en na een tijdje heb je het een plek kunnen geven en kun je opzoek naar de andere leuke vissen =D
Succes
Bedankt voor de lieve woordjes schatje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef chroestjov het volgende:
Haha het is nooit iets geweest en het zal nooit wat worden.
Jij was natuurlijk nog bezig met tikkertje spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Op je 15e al spreken van een relatie, hahahahahaha. Dan noem je zoiets een scharrel hoor. Toen ik 15 was hield ik me nog helemaal niet bezig met dat soort zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |