Een artikel dat voor vandaag bedoeld was, maar donderdag al online stond....quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kheb ff iets gemist, wat hebben 'we' ontdekt? Need more info!
Nog maar een keer dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kheb ff iets gemist, wat hebben 'we' ontdekt? Need more info!
sterker nog, ik reken er opquote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, maar we moesten eerst Flipje zien kwispelen, anders klopt het verhaaltje niet meer...
Flipje ligt nu bij zijn bazinnetje, dus het artikel kan zometeen online gezet worden
Zal me niet erg veel verbazen als de halzen het nog online gaan zetten ook, na onze ontdekking ervan....
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb gisteren een zwaar feest gehad, ik zie het nog niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, dat verduidelijkt een hoop
edit; een camera?
Hetzelfde geldt voor vlekkie en haar Botoxvergiftiging....quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef suzi1 het volgende:
ik kan natuurlijk altijd phil nog ziek gaan stalken online alsie weer thuis is
omdat hij mijn tvbeeld heeft verziekt. en zo nog een paar
Ja nadat de grote shit-storm voorbij was heeft ze het hem pas opgebiecht, Maik heeft gezegd dat dat goed is maar dat hij Joan dan nu ook zal nomineren.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef suzi1 het volgende:
jo nomineert maik niet meer. weten ze al dat ze dat afgelopen keer wel had gedaan?
amenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja nadat de grote shit-storm voorbij was heeft ze het hem pas opgebiecht, Maik heeft gezegd dat dat goed is maar dat hij Joan dan nu ook zal nomineren.
ja dat heeft ze na heel lang uitstellen aan maaike verteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef suzi1 het volgende:
jo nomineert maik niet meer. weten ze al dat ze dat afgelopen keer wel had gedaan?
Pappa en Mamma enzo..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Neuken kan alleen als het bedtijd is?
Oh, oke, overdag sexen hebben is verboden.quote:
doen ze liever als de rest daar in dezelfde kamer probeert te slapenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, oke, overdag sexen hebben is verboden.
Ik die bedoelde die van haar. Geen idee of het een regel van de stem is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, oke, overdag sexen hebben is verboden.
Extra dimensie...quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
doen ze liever als de rest daar in dezelfde kamer probeert te slapen
Ik begreep je. Zag zo'n bejaard stel voor me die braaf wachten tot het 10 uur journaal afgelopen is....quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik die bedoelde die van haar. Geen idee of het een regel van de stem is.
Kaalscheren moeten ze die Joanna, beetje omgaan met nazi Flip.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef TimeJumper het volgende:
Joanne en nazi flip, 2 omhooggevallen arrogante typjes
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begreep je. Zag zo'n bejaard stel voor me die braaf wachten tot het 10 uur journaal afgelopen is....
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zijn je caps opeens niet scherp?
Whatskeburt?
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat Gerard maar met fakking 94 procent van de stemmen dat huis weer in mag ofzo![]()
Dát zal ze leren.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat Gerard maar met fakking 94 procent van de stemmen dat huis weer in mag ofzo![]()
Dát zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |