Oh, nee niet op forel. Wanneer ik gewoon aan zee visquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Met forel vissen? Ik ga volgende week spring pieren gebruiken, kijken of dat werkt.
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Proletarisch WiFi'en, waarom verbaasd het me niks.
Maar goed, het weer is te goed om er me druk over te maken, dus ga uwe gang.
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.
ger doot ut in 't dialekt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.
The Queen's English.quote:
It ain't good for y'allquote:
Je post anders meer dan voldoende op Fok om dat nog als serieus excuus te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je jarenlang grammatica -dt totaal niet in acht neemt dan heeft 't weinig nut om woord voor woord zinnen op fok te gaan zitten analyseren, want 't boeit me gewoonweg niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekentquote:
Topic Titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
Topic titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
aquote:
Dan mogen de banken dus geen bonussen uitkerenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
De Jager wil geen bonussen voor bankbestuurders die in de toekomst staatssteun krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |