abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94369296
Voor tienermeiden uit Afrika ben ik op zoek naar dameskleding.

Deze dames zitten in een gesloten opvang en komen met niets binnen en krijgen maar 15 euro leefgeld waar ze alles mee moeten doen ze zijn vaak afkomstig uit mensenhandel, hebben vaak gen ouders meer en doorgaan moeilijke onzekere tijden in Nederland en worden vaak weer terug gezonden naar het land waar ze hun ouders verloren hebben en alle traumas hebben opgedaan.

Om ze toch een klein beetje blij te maken wil ik ze dameskleding geven, maatje S en M. Graag hoor ik van u of u nog wat dameskleding overheeft.

(ook zijn andere spulletjes welkom zoals: make up, eenvoudige mp3 spelers, dvdtjes in het frans of engels, meiden tijdschriften, roddelbladen in Nederlands die ik dan moet vertalen in het engels :P. Kortom, alles wat je wel kwijt wilt en bruikbaar is voor deze meiden)

De verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
wees wijs met water
pi_94369523
Heb je nu wel toestemming gekregen?
Gezocht dvd's, mp3 spelers voor tienermeiden uit Afrika
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94369524
En hoe heet je op marktplaats?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_94369585
Kan je ze niet beter een vak leren waar ze wat aan hebben in hun thuisland, dat optutten hebben ze al moeten doen door de mensen die hun hebben gebruikt :{

een naaimachine ipv uiterlijk optutten.

ja sorry hoor, het is een leuk initiatief van je maar ik help liever praktisch.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_94369587
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
Heb je nu wel toestemming gekregen?
Gezocht dvd's, mp3 spelers voor tienermeiden uit Afrika
Gezocht meisjeskleding maatje S en M
wees wijs met water
pi_94369628
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef longinus het volgende:
Kan je ze niet beter een vak leren waar ze wat aan hebben in hun thuisland, dat optutten hebben ze al moeten doen door de mensen die hun hebben gebruikt :{

een naaimachine ipv uiterlijk optutten.

ja sorry hoor, het is een leuk initiatief van je maar ik help liever praktisch.
wie zegt dat ik dat niet doe? ik leer ze het alfabet, topografie, neem educatiematriaal mee etc.
Maar zou ook leuk zijn als een tienermeid zich echt even meisje mag voelen, dat is universeel en voor alle meiden belangrijk.
wees wijs met water
pi_94369634
En waar in Afrika (Afrika is erg groot namelijk) wonen die meisjes dan? En hoe breng je die spullen er heen? Hoe weten wij zeker dat jij deze spullen niet gewoon via marktplaats gaat verkopen na ontvangst?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_94369724
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef OpperTokkie het volgende:
En waar in Afrika (Afrika is erg groot namelijk) wonen die meisjes dan? En hoe breng je die spullen er heen? Hoe weten wij zeker dat jij deze spullen niet gewoon via marktplaats gaat verkopen na ontvangst?
Deze meisjes wonen in Nederland, komen uit: guine, kongo, nigeria, siera leone etc etc.

Ik neem de spullen dus mee naar mijn werk.

en hoe je zeker weet dat ik die spullen niet ga verkopen? dat kun je niet zeker weten omdat die meiden in een gesloten opvang wonen en ik geen gegevens aan derden mag geven aangezien ze beschermd worden.
wees wijs met water
pi_94369955
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

Deze meisjes wonen in Nederland, komen uit: guine, kongo, nigeria, siera leone etc etc.

Ik neem de spullen dus mee naar mijn werk.

en hoe je zeker weet dat ik die spullen niet ga verkopen? dat kun je niet zeker weten omdat die meiden in een gesloten opvang wonen en ik geen gegevens aan derden mag geven aangezien ze beschermd worden.
Doorgaans zit je niet voor je zweetvoeten in zo'n inrichting.. Doorgaans zijn dergelijke inrichtingen welvoorzien van allerhande spullen en voorzieningen en krijgen bewoners een toelage voor kleding etc. Dus je verhaal is zeer ongeloofwaardig zeker gezien het feit dat je deze meiden van "make-up" wil voorzien..

Laat me raden de meest waardevolle spullen hou je zelf.. De kleren die je niet past gaan rechtstreeks de kliko in :')

[ Bericht 22% gewijzigd door OpperTokkie op 20-03-2011 12:27:37 (een quote teveel) ]
pi_94370092
hier nog z.n achterlijke er worden bonnusen gegeven waar je eng van wordt en hier gaan ze lopen bedelen voor africaantjes ja ze staan bij mij in de tuin als plantjes
pi_94370399
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Doorgaans zit je niet voor je zweetvoeten in zo'n inrichting.. Doorgaans zijn dergelijke inrichtingen welvoorzien van allerhande spullen en voorzieningen en krijgen bewoners een toelage voor kleding etc. Dus je verhaal is zeer ongeloofwaardig zeker gezien het feit dat je deze meiden van "make-up" wil voorzien..

Laat me raden de meest waardevolle spullen hou je zelf.. De kleren die je niet past gaan rechtstreeks de kliko in :')
je bent een heel negatief persoon, de eerste reactie van je was al een valse start en niet eens een reactie waardig aangezien je alleen uit bent op provocatie, als je wil gaan rellen ga je maar naar onzin of iets dergelijks.

Deze meiden krijgen eenmalig 200 euro voor kleding waar ze iets van 6 maanden mee moeten doen, ze krijgen 15 euro weekgeld waar ze shampoo en dergelijk voor moeten halen.

Ik weet niet of je verstand hebt van tienermeiden maar bijna voor alle tienermeiden geldt dat ze erg met hun uiterlijk bezig zijn en er goed uit willen zien, voor deze meisjes is make up belangrijk aangezien ze ook leerplichtig zijn en naar school gaan.

Verder ben jij van mij geen reactie meer waardig en dit is teven de laatste reactie die je krijgt.

Voor de mensen die wel nog wat over hebben, pm mij maar.
wees wijs met water
  zondag 20 maart 2011 @ 12:45:08 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_94370559
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef dreckosuarus het volgende:
voor deze meisjes is make up belangrijk aangezien ze ook leerplichtig zijn en naar school gaan.
:?
Want zonder make-up kan je niet naar school?

Je verhaal komt niet erg geloofwaardig over en vraag me af of je werkgever wel blij is dat je op deze manier kleding probeert in te zamelen.
So we just called him Fred
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 12:45:40 #13
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_94370577
ze hebben 200eur per 6 weken, in een gesloten inrichting. hoe willen ze naar buiten om voor dat geld iets te kopen dan ?

:+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_94370605
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

je bent een heel negatief persoon, de eerste reactie van je was al een valse start en niet eens een reactie waardig aangezien je alleen uit bent op provocatie, als je wil gaan rellen ga je maar naar onzin of iets dergelijks.

Deze meiden krijgen eenmalig 200 euro voor kleding waar ze iets van 6 maanden mee moeten doen, ze krijgen 15 euro weekgeld waar ze shampoo en dergelijk voor moeten halen.

Ik weet niet of je verstand hebt van tienermeiden maar bijna voor alle tienermeiden geldt dat ze erg met hun uiterlijk bezig zijn en er goed uit willen zien, voor deze meisjes is make up belangrijk aangezien ze ook leerplichtig zijn en naar school gaan.

Verder ben jij van mij geen reactie meer waardig en dit is teven de laatste reactie die je krijgt.

Voor de mensen die wel nog wat over hebben, pm mij maar.
200 euro voor 6 maanden? Er zijn in Nederland bijstandsgezinnen die 10,- euro per maand overhouden voor kleding als ze het al redden..

Je spreekt jezelf ook steeds tegen in je verhaal ;) Maar goed het internet staat vol met charlatans zoals jij..
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 12:48:14 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_94370671
15 euro per week voor shampoo en zo? Zoveel geef ik niet eens uit, vaag verhaal. In Afrika kost shampoo vast geen 15 euro per fles... en wat Jimbo zegt. Plus, waarom zitten ze in een gesloten inrichting, ik snap helemaal niets van je verhaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94370712
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

:?
Want zonder make-up kan je niet naar school?

Je verhaal komt niet erg geloofwaardig over en vraag me af of je werkgever wel blij is dat je op deze manier kleding probeert in te zamelen.
:{w
wees wijs met water
pi_94370883
Als je nou een bewijs kan geven, kunnen we je nog geloven...
  zondag 20 maart 2011 @ 12:54:25 #18
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94370888
TS, als dit serieus is dan doe je er beter aan om gewoon een normale actie op touw te zetten met in ieder geval naam en toenaam van de overkoepelende organisatie en een legitiem adres waar de spullen naar toe gestuurd kunnen worden, daar hoef je echt niet de gegevens van deze specifieke opvanglocatie voor vrij te geven. :)

Anoniem op een jongerenforum als individuele medewerker met een vaag verhaal gaat uiteraard niet werken.
pi_94370914
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
15 euro per week voor shampoo en zo? Zoveel geef ik niet eens uit, vaag verhaal. In Afrika kost shampoo vast geen 15 euro per fles... en wat Jimbo zegt. Plus, waarom zitten ze in een gesloten inrichting, ik snap helemaal niets van je verhaal.
dat is leefgeld, daar gaat shampoo vanaf, tandpasta, alle verzorgingsproducten, je moet het zien als zakgeld, wat deed jij met je zakgeld vroeger? maar het verschil is dat zij daar ook alle verzorgingsproducten voor moeten kopen.

Waarom zitten ze in een gesloten inrichting? ze zitten niet in een inrichting maar in een gesloten opvang klein nuance verschil.

Waarom zitten ze daar? In Afrika is het vaak onrustig, zoals in guine en siera leone, de ouders zijn vaak vermoord en zij zijn hier door mensenhandelaren heen gesmokkeld, in de prostitutie gezet of andere gruwelijke dingen zijn met ze uitgespookt.

Waarom zitten ze dan in een gesloten opvang? om ze te bschermen, ze zijn vaak ontsnapt uit de handen van hun ontvoerders, smokkelaars etc, ze worden hier beschermd tegen dit soort mensen.

Overigens is dit een vraag en aanbod topic, het is niet de bedoeling om hier op allerlei onzin in te gaan.

Als je wat aan kleding of iets dergelijks hebt pm me dan, mogen ook tijdschriften zijn die praktisch waardeloos zijn, maar leuk voor de meiden.

Ik heb geen zin om hier alleen maar op gezeik in te gaan.
wees wijs met water
pi_94370938
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
Ze gebruiken vast heeeel erg dure shampoo (speciaal geīmporteerd uit Congo van tijgertanden gemaakt) _O- Maar zoals ik al zei TS spreekt zichzelf sowieso al voortdurend tegen
pi_94371055
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef Vandaag... het volgende:
TS, als dit serieus is dan doe je er beter aan om gewoon een normale actie op touw te zetten met in ieder geval naam en toenaam van de overkoepelende organisatie en een legitiem adres waar de spullen naar toe gestuurd kunnen worden, daar hoef je echt niet de gegevens van deze specifieke opvanglocatie voor vrij te geven. :)

Anoniem op een jongerenforum als individuele medewerker met een vaag verhaal gaat uiteraard niet werken.
Ja, dit is niet de ideale bron idd, de spullen laat ik dan wel naar het hoofdkantoor sturen.
Hier reageren mensen in een topic die hier niets te zoeken hebben, dit werkt idd niet.

Kreeg het advies van de admin op hier te proberen, maar er mag wat mij betreft wel een slotje op aangezien dit topic verbaggert wordt.
wees wijs met water
  zondag 20 maart 2011 @ 12:59:37 #22
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94371119
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

dat is leefgeld, daar gaat shampoo vanaf, tandpasta, alle verzorgingsproducten, je moet het zien als zakgeld, wat deed jij met je zakgeld vroeger? maar het verschil is dat zij daar ook alle verzorgingsproducten voor moeten kopen.

Waarom zitten ze in een gesloten inrichting? ze zitten niet in een inrichting maar in een gesloten opvang klein nuance verschil.

Waarom zitten ze daar? In Afrika is het vaak onrustig, zoals in guine en siera leone, de ouders zijn vaak vermoord en zij zijn hier door mensenhandelaren heen gesmokkeld, in de prostitutie gezet of andere gruwelijke dingen zijn met ze uitgespookt.

Waarom zitten ze dan in een gesloten opvang? om ze te bschermen, ze zijn vaak ontsnapt uit de handen van hun ontvoerders, smokkelaars etc, ze worden hier beschermd tegen dit soort mensen.

Overigens is dit een vraag en aanbod topic, het is niet de bedoeling om hier op allerlei onzin in te gaan.

Als je wat aan kleding of iets dergelijks hebt pm me dan, mogen ook tijdschriften zijn die praktisch waardeloos zijn, maar leuk voor de meiden.

Ik heb geen zin om hier alleen maar op gezeik in te gaan.
We gaan er op in omdat je hier een zeer ongeloofwaardig verhaal verkoopt ;) Je hebt nog steeds niet aannemelijk gemaakt dat je verhaal klopt.. Dus als je nou de Fok redactie op de hoogte brengt van de instelling waar het heen moet (naam instelling, adres, telefoonnummer, contactpersoon etc.,) kunnen we een actie promoten die op waarheden gebaseerd is ;)
pi_94371129
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef Jimbo het volgende:
ze hebben 200eur per 6 weken, in een gesloten inrichting. hoe willen ze naar buiten om voor dat geld iets te kopen dan ?

:+
nee, ze krijgen geen kleding, als ze naakt binnen komen moeten ze daar naakt rondlopen :')
wees wijs met water
pi_94371170
Geef nou een bewijs, zoals ik al zei. Zo kunnen we je moeilijk geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')