abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94279723
Hallo,

Ik werk met Afrikaanse tienermeiden die vrijwel geen bezittingen hebben en vaak met 1 setje kleren binnen komen. Deze meiden zijn Nederland binnen gekomen door mensenhandel en worden vaak gedrogeerd binnen gebracht, misbruik, prostitutitie ernstige mishandeling zijn vaak de kernwoorden wat hun problematiek schetst, daarnaast zijn hun ouders vaak vermoord en hebben ze alleen elkaar in de opvang.

Om toch de tijd zo aangenaam mogelijk te maken ben ik op zoek naar goedkope mp3 spelers, dvdtjes die leuk zijn voor meiden. Maar ook dameskleding of make up.

Hun budget die ze krijgen is zeer beperkt, per week krijgen ze 15 euro leefgeld waar ze het mee moeten doen, hierdoor blijft er geen geld over voor andere zaken.

Graag hoor ik of u nog iets heeft wat u kunt missen wat bruikbaar is voor deze meiden en wat ze het verblijf wat aangenamer kan maken. Goedkope mp3 spelers die u niet meer gebruikt, of heeft u nog dvdtjes liggen of make up of iets dergelijks ik hoor het graag.

De eventuele verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
wees wijs met water
pi_94280359
Kan je dan niet beter een radio vragen? Hebben ze allemaal plezier van.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:03:47 #3
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_94280551
Goede actie maar:
quote:
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
Neem even contact op met de moderators, in sommige gevallen is er wel wat te regelen.
Info over fhf kan je hier vinden: FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Succes

[ Bericht 14% gewijzigd door Rucky op 18-03-2011 10:13:54 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_94280790
Je bent niet helemaal volledig. Om hoeveel kinderen gaat het? Want je zou ook gewoon eens een beetje meer moeite kunnen doen dan alleen een dergelijke vraag op een forum zetten. Ga eens bij bedrijven vragen, en de eerste stap zou je in mail kunnen doen, maar probeer spullen van bedrijven te ronselen.

Gaat het uit van een organisatie? Je zou dan bijvoorbeeld kunnen kijken of je een keer ergens voor wat extra reclame kan zorgen voor het bedrijf dat je een schenking heeft gedaan.

Het voordeel is dan dat je iedereen dan misschien hetzelfde kan bieden, in plaats van dat je uit alle hoeken en gaten dingen gaat halen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:42:24 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_94286306
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:03 schreef Rucky het volgende:
Goede actie maar:

[..]

Neem even contact op met de moderators, in sommige gevallen is er wel wat te regelen.
Info over fhf kan je hier vinden: FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Succes
Dat dus!

Succes, maar helaas niet geschikt voor FHF!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')