SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef ElisaB het volgende:
Zelfde meiden als die van de MP3 en DVD's?Oke, dat begrijp ik, maar ik ben ook een Fokker, ik neem de kleding aan, ik ben er zelf ook gebaat bij om ze blij te maken het is goed voor de sfeer in de groep waardoor ik er ook plezier van heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal het op de andere locatie plaatsen, dan mag deze eventueel op slot.wees wijs met water
Dat is voor FHF té ver gezochtquote:Op zondag 20 maart 2011 11:12 schreef dreckosuarus het volgende:
Oke, dat begrijp ik, maar ik ben ook een Fokker, ik neem de kleding aan, ik ben er zelf ook gebaat bij om ze blij te maken het is goed voor de sfeer in de groep waardoor ik er ook plezier van heb.
Doe dat; succesquote:Maar zal het op de andere locatie plaatsen, dan mag deze eventueel op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |