Gezocht meisjeskleding maatje S en Mquote:Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
Heb je nu wel toestemming gekregen?
Gezocht dvd's, mp3 spelers voor tienermeiden uit Afrika
wie zegt dat ik dat niet doe? ik leer ze het alfabet, topografie, neem educatiematriaal mee etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef longinus het volgende:
Kan je ze niet beter een vak leren waar ze wat aan hebben in hun thuisland, dat optutten hebben ze al moeten doen door de mensen die hun hebben gebruikt
een naaimachine ipv uiterlijk optutten.
ja sorry hoor, het is een leuk initiatief van je maar ik help liever praktisch.
Deze meisjes wonen in Nederland, komen uit: guine, kongo, nigeria, siera leone etc etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef OpperTokkie het volgende:
En waar in Afrika (Afrika is erg groot namelijk) wonen die meisjes dan? En hoe breng je die spullen er heen? Hoe weten wij zeker dat jij deze spullen niet gewoon via marktplaats gaat verkopen na ontvangst?
Doorgaans zit je niet voor je zweetvoeten in zo'n inrichting.. Doorgaans zijn dergelijke inrichtingen welvoorzien van allerhande spullen en voorzieningen en krijgen bewoners een toelage voor kleding etc. Dus je verhaal is zeer ongeloofwaardig zeker gezien het feit dat je deze meiden van "make-up" wil voorzien..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Deze meisjes wonen in Nederland, komen uit: guine, kongo, nigeria, siera leone etc etc.
Ik neem de spullen dus mee naar mijn werk.
en hoe je zeker weet dat ik die spullen niet ga verkopen? dat kun je niet zeker weten omdat die meiden in een gesloten opvang wonen en ik geen gegevens aan derden mag geven aangezien ze beschermd worden.
je bent een heel negatief persoon, de eerste reactie van je was al een valse start en niet eens een reactie waardig aangezien je alleen uit bent op provocatie, als je wil gaan rellen ga je maar naar onzin of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Doorgaans zit je niet voor je zweetvoeten in zo'n inrichting.. Doorgaans zijn dergelijke inrichtingen welvoorzien van allerhande spullen en voorzieningen en krijgen bewoners een toelage voor kleding etc. Dus je verhaal is zeer ongeloofwaardig zeker gezien het feit dat je deze meiden van "make-up" wil voorzien..
Laat me raden de meest waardevolle spullen hou je zelf.. De kleren die je niet past gaan rechtstreeks de kliko in
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef dreckosuarus het volgende:
voor deze meisjes is make up belangrijk aangezien ze ook leerplichtig zijn en naar school gaan.
200 euro voor 6 maanden? Er zijn in Nederland bijstandsgezinnen die 10,- euro per maand overhouden voor kleding als ze het al redden..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
je bent een heel negatief persoon, de eerste reactie van je was al een valse start en niet eens een reactie waardig aangezien je alleen uit bent op provocatie, als je wil gaan rellen ga je maar naar onzin of iets dergelijks.
Deze meiden krijgen eenmalig 200 euro voor kleding waar ze iets van 6 maanden mee moeten doen, ze krijgen 15 euro weekgeld waar ze shampoo en dergelijk voor moeten halen.
Ik weet niet of je verstand hebt van tienermeiden maar bijna voor alle tienermeiden geldt dat ze erg met hun uiterlijk bezig zijn en er goed uit willen zien, voor deze meisjes is make up belangrijk aangezien ze ook leerplichtig zijn en naar school gaan.
Verder ben jij van mij geen reactie meer waardig en dit is teven de laatste reactie die je krijgt.
Voor de mensen die wel nog wat over hebben, pm mij maar.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want zonder make-up kan je niet naar school?
Je verhaal komt niet erg geloofwaardig over en vraag me af of je werkgever wel blij is dat je op deze manier kleding probeert in te zamelen.
dat is leefgeld, daar gaat shampoo vanaf, tandpasta, alle verzorgingsproducten, je moet het zien als zakgeld, wat deed jij met je zakgeld vroeger? maar het verschil is dat zij daar ook alle verzorgingsproducten voor moeten kopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
15 euro per week voor shampoo en zo? Zoveel geef ik niet eens uit, vaag verhaal. In Afrika kost shampoo vast geen 15 euro per fles... en wat Jimbo zegt. Plus, waarom zitten ze in een gesloten inrichting, ik snap helemaal niets van je verhaal.
Ze gebruiken vast heeeel erg dure shampoo (speciaal geīmporteerd uit Congo van tijgertanden gemaakt)quote:Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
15 euro per week voor shampoo en zo? Zoveel geef ik niet eens uit, vaag verhaal. In Afrika kost shampoo vast geen 15 euro per fles... en wat Jimbo zegt. Plus, waarom zitten ze in een gesloten inrichting, ik snap helemaal niets van je verhaal.
Ja, dit is niet de ideale bron idd, de spullen laat ik dan wel naar het hoofdkantoor sturen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef Vandaag... het volgende:
TS, als dit serieus is dan doe je er beter aan om gewoon een normale actie op touw te zetten met in ieder geval naam en toenaam van de overkoepelende organisatie en een legitiem adres waar de spullen naar toe gestuurd kunnen worden, daar hoef je echt niet de gegevens van deze specifieke opvanglocatie voor vrij te geven.
Anoniem op een jongerenforum als individuele medewerker met een vaag verhaal gaat uiteraard niet werken.
We gaan er op in omdat je hier een zeer ongeloofwaardig verhaal verkooptquote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
dat is leefgeld, daar gaat shampoo vanaf, tandpasta, alle verzorgingsproducten, je moet het zien als zakgeld, wat deed jij met je zakgeld vroeger? maar het verschil is dat zij daar ook alle verzorgingsproducten voor moeten kopen.
Waarom zitten ze in een gesloten inrichting? ze zitten niet in een inrichting maar in een gesloten opvang klein nuance verschil.
Waarom zitten ze daar? In Afrika is het vaak onrustig, zoals in guine en siera leone, de ouders zijn vaak vermoord en zij zijn hier door mensenhandelaren heen gesmokkeld, in de prostitutie gezet of andere gruwelijke dingen zijn met ze uitgespookt.
Waarom zitten ze dan in een gesloten opvang? om ze te bschermen, ze zijn vaak ontsnapt uit de handen van hun ontvoerders, smokkelaars etc, ze worden hier beschermd tegen dit soort mensen.
Overigens is dit een vraag en aanbod topic, het is niet de bedoeling om hier op allerlei onzin in te gaan.
Als je wat aan kleding of iets dergelijks hebt pm me dan, mogen ook tijdschriften zijn die praktisch waardeloos zijn, maar leuk voor de meiden.
Ik heb geen zin om hier alleen maar op gezeik in te gaan.
nee, ze krijgen geen kleding, als ze naakt binnen komen moeten ze daar naakt rondlopenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef Jimbo het volgende:
ze hebben 200eur per 6 weken, in een gesloten inrichting. hoe willen ze naar buiten om voor dat geld iets te kopen dan ?
Oke, ik ga het iets professioneler aanpakken, maar als jij dan weer het topic komt verbaggeren dan weet je wat er jou staat te gebeuren he?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
We gaan er op in omdat je hier een zeer ongeloofwaardig verhaal verkooptJe hebt nog steeds niet aannemelijk gemaakt dat je verhaal klopt.. Dus als je nou de Fok redactie op de hoogte brengt van de instelling waar het heen moet (naam instelling, adres, telefoonnummer, contactpersoon etc.,) kunnen we een actie promoten die op waarheden gebaseerd is
Ik heb 10 keer liever dat dit topic verbaggert wordt dan dat ik publiekelijk hier informatie ga plaatsen die schadelijk kan zijn voor deze meiden, ik denk dat zoiets wel te begrijpe is.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Geef nou een bewijs, zoals ik al zei. Zo kunnen we je moeilijk geloven.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
In Afrika kost shampoo vast geen 15 euro per fles...
Ik begin me opeens af te vragen of jij wel de juiste persoon bent om met dit soort meiden samen te werken...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Oke, ik ga het iets professioneler aanpakken, maar als jij dan weer het topic komt verbaggeren dan weet je wat er jou staat te gebeuren he?
Nekschot
Dan kan dit topic inderdaad beter op slot.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:04 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Ik heb 10 keer liever dat dit topic verbaggert wordt dan dat ik publiekelijk hier informatie ga plaatsen die schadelijk kan zijn voor deze meiden, ik denk dat zoiets wel te begrijpe is.
Ik verbagger je topic nietquote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Oke, ik ga het iets professioneler aanpakken, maar als jij dan weer het topic komt verbaggeren dan weet je wat er jou staat te gebeuren he?
Nekschot
Dat slaat op jouw onduidelijke uitleg, het is niet direct duidelijk dat die meiden in Nederland worden opgevangen en daarna weer terug gaan naar Afrika.quote:
lees het topic dan evenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
het is niet direct duidelijk dat die meiden in Nederland worden opgevangen en daarna weer terug gaan naar Afrika.
Ik begrijp je kritische vragen en heb ze naar behoren proberen te antwoorden, maar het leek/lijkt er meer op dat je bij voorbaat dit topic al bij voorbaat wilde verbaggeren, zinloos verbaggeren.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ik verbagger je topic nietIk stel alleen kritische vragen omdat ik weet dat heel van dit soort vragen op het internet vaak slechts het eigenbelang van de vrager dient.
Er zijn verhalen bekend van mensen die tonnen hebben binnengesleept door te zeggen dat ze een dodelijke ziekte hadden.. Mijn vrouw is erg actief op forums voor vrouwen en daar worden regelmatig mensen ontmaskert die met een zielig verhaal allerlei spullen hebben ontvangen waarvan later niets waar blijkt omdat iemand dan toevallig zijn eigen gift op marktplaats tegenkomt.
Bovendien als ik naar je postgeschiedenis kijk, heb je dit profiel hier speciaal voor aangemaakt. Dus dat maakt het risico op oplichting alleen maar groter
Absoluut, als de locaties onderling al geen telefoonnummers aan elkaar mogen geven zomaar maar alleen via de manager, waarom zou ik dan openlijk op een forum als Fok allemaal geheime info gaan geven?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan kan dit topic inderdaad beter op slot.
Ik kreeg geen 15 euro zakgeld per week...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
dat is leefgeld, daar gaat shampoo vanaf, tandpasta, alle verzorgingsproducten, je moet het zien als zakgeld, wat deed jij met je zakgeld vroeger? maar het verschil is dat zij daar ook alle verzorgingsproducten voor moeten kopen.
Waarom zitten ze in een gesloten inrichting? ze zitten niet in een inrichting maar in een gesloten opvang klein nuance verschil.
Waarom zitten ze daar? In Afrika is het vaak onrustig, zoals in guine en siera leone, de ouders zijn vaak vermoord en zij zijn hier door mensenhandelaren heen gesmokkeld, in de prostitutie gezet of andere gruwelijke dingen zijn met ze uitgespookt.
Waarom zitten ze dan in een gesloten opvang? om ze te bschermen, ze zijn vaak ontsnapt uit de handen van hun ontvoerders, smokkelaars etc, ze worden hier beschermd tegen dit soort mensen.
Overigens is dit een vraag en aanbod topic, het is niet de bedoeling om hier op allerlei onzin in te gaan.
Als je wat aan kleding of iets dergelijks hebt pm me dan, mogen ook tijdschriften zijn die praktisch waardeloos zijn, maar leuk voor de meiden.
Ik heb geen zin om hier alleen maar op gezeik in te gaan.
oke, ik kijk wel even wat ik kan doen....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:20 schreef RavioliPunch het volgende:
Het is andersom: Wij geven iets als jij ons hebt overtuigt, anders is de risico dat wij iets geven en dan niets krijgen van jou.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Absoluut, als de locaties onderling al geen telefoonnummers aan elkaar mogen geven zomaar maar alleen via de manager, waarom zou ik dan openlijk op een forum als Fok allemaal geheime info gaan geven?
nee dat zal best, maar waarschijnlijk had jij ook nog 2 ouders die voor je zorgden en veel voor je kochten, 2 ouders die niet voor je ogen zijn neergeknald, waarschijnlijk ben jij niet maandelang mishandeld en uitgebuit in de prostitutie, als we dan toch gaan vergelijken...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg geen 15 euro zakgeld per week...
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Ik begrijp je kritische vragen en heb ze naar behoren proberen te antwoorden, maar het leek/lijkt er meer op dat je bij voorbaat dit topic al bij voorbaat wilde verbaggeren, zinloos verbaggeren.
maar aangezien je het beargumenteert waarom je het niet vertrouwdt kan ik me voorstellen dat je kritisch bent.
Wat dan wel weer jammer is dat je alleen de intentie hebt om eventuele profiteurs te ontmaskeren en waarschijnlijk helemaal niet de intentie hebt om iets te geven.
Ik wil jou wel bewijs leveren dat het goed terecht komt en dat mijn verhaal klopt, maar dat doe ik alleen als het de moeite waard is, als jij niets wilt geven waarom zou ik jou dn proberen te overtuigen?
Bij dergelijke organisaties heb je altijd minimaal 1 publiek (contact)adres waar mensen giften etc. heen kunnen sturen of vragen kunnen stellenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Absoluut, als de locaties onderling al geen telefoonnummers aan elkaar mogen geven zomaar maar alleen via de manager, waarom zou ik dan openlijk op een forum als Fok allemaal geheime info gaan geven?
Je kan het ook overdrijven met je hele aarde overtuigen, maar jij wilt dus niets geven? ik hoef alleen de mensen te overtuigen die wel wat willen geven, en de mensen die niets willen geven hebben er totaal niets mee te maken, dat staat ook in het wetboekquote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorJij stelt een vraag op het internet (dus feitelijk vraag je het aan iedere aardbewoner met toegang tot het internet) Dus aan jou de taak om de gehele online-aarde te overtuigen van het waarheidsgehalte.
Als je het Wetboek een beetje kent zou je weten dat het ieders plicht is misstanden hoe klein ook tegen te gaan..
dat gaan we uitzoeken....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Bij dergelijke organisaties heb je altijd minimaal 1 publiek (contact)adres waar mensen giften etc. heen kunnen sturen of vragen kunnen stellen
Je begon zelf over hoeveel geld ze krijgen en wat ze daar voor moeten kopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
nee dat zal best, maar waarschijnlijk had jij ook nog 2 ouders die voor je zorgden en veel voor je kochten, 2 ouders die niet voor je ogen zijn neergeknald, waarschijnlijk ben jij niet maandelang mishandeld en uitgebuit in de prostitutie, als we dan toch gaan vergelijken...
Ik ben een omstander en zie het gebeurenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven met je hele aarde overtuigen, maar jij wilt dus niets geven? ik hoef alleen de mensen te overtuigen die wel wat willen geven, en de mensen die niets willen geven hebben er totaal niets mee te maken, dat staat ook in het wetboek
je bent een relnichtquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ik ben een omstander en zie het gebeuren
Je werkt er maar weet niet hoe je hoofdkantoor te werk gaatquote:
gesloten opvang...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef OpperTokkie het volgende:
Bovendien.. 93,- zak en kleedgeld per maand is echt een hoop geld voor iemand in een gesloten inrichting
Jij hoort hier niet vriend...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Je werkt er maar weet niet hoe je hoofdkantoor te werk gaat
+ 200,- kleedgeld per half jaar is gemiddeld zelfs 98,- per maandquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
gesloten opvang...
4x15 euro = 60 euro
waarom stel je deze vraag niet in mijn pm als je dat wilt weten?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef Karina het volgende:
Hoe heet de organisatie waarvoor je dit doet eigenlijk? Ik bedoel, de naam van het goede doel?
Iedereen hier wil het weten. Loop er nu niet omheen; Zeg het nu.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
waarom stel je deze vraag niet in mijn pm als je dat wilt weten?
Omdat iedereen hier het misschien wil weten?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
waarom stel je deze vraag niet in mijn pm als je dat wilt weten?
Jij hoort hier nietquote:
als je wist wat ze hier voor allemaal moeten kopen dan is dat zeer weinig, overigens zitten ze daar maar 3 maanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
+ 200,- kleedgeld per half jaar is gemiddeld zelfs 98,- per maanden 1180,- per jaar
mensen die trollen zijn zeker wel zeer geliefdquote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Jij hoort hier nietOplichters hebben we niet nodig op Fok
ja, ik vraag om tweedehands meisjeskleding, oude tijdschriften en dvdtjes in het frans, als ik dat ga verkopen word ik heel rijk, en dat spul kun je ook wel goed verkopen op marktplaats, echt daar word je gruwelijk rijk van......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Karina het volgende:
Als ik een collectant op straat zie, dan heeft diegene ook een legitimatiebewijs met daarop de naam van het goede doel, zodat je weet aan WIE je je geld geeft.
Waarom krijgen ze dan 200,- per half jaar als ze er maar max 3 maanden zitten? Je spreekt jezelf keer op keer tegen.. Bovendien kun je de naam van de organisatie gewoon noemen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
als je wist wat ze hier voor allemaal moeten kopen dan is dat zeer weinig, overigens zitten ze daar maar 3 maanden.
Maar zoals ik al zei,
Jij hoort hier niet vriend...
denk je nu echt dat ze na 3 maanden uitgezet worden?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan 200,- per half jaar als ze er maar max 3 maanden zitten?
Een collectant vraagt ook niet om 100 euro. En wat oppertokkie zegt: als je inzamelt moet je de naam van het goede doel noemen (en ik denk dat je zelfs een vergunning ervoor nodig hebt).quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
ja, ik vraag om tweedehands meisjeskleding, oude tijdschriften en dvdtjes in het frans, als ik dat ga verkopen word ik heel rijk, en dat spul kun je ook wel goed verkopen op marktplaats, echt daar word je gruwelijk rijk van......![]()
Jepsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collectant vraagt ook niet om 100 euro. En wat oppertokkie zegt: als je inzamelt moet je de naam van het goede doel noemen (en ik denk dat je zelfs een vergunning ervoor nodig hebt).
denk je dat ik na al dit gebagger hier van mensen nog de organisatie ga noemen? als er een beetje normale leuke positieve reacties binnen kwamen dan zorgde ik er voor dat er een contactpersoon zou zijn en dat het te controleren is dat de spullen op de goede plek komen.quote:
denk je dat het goede handel is? dvdtjes? vooral die tweedehands tijdschriften, daar loop je snel mee binnen, dat wordt een vette vakantie op hawai, hawai here i come!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collectant vraagt ook niet om 100 euro. En wat oppertokkie zegt: als je inzamelt moet je de naam van het goede doel noemen (en ik denk dat je zelfs een vergunning ervoor nodig hebt).
zielig ben je als je niets wilt geven en in het onzintopic thuishoort en hier gaat posten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Jij bent zo grappig. Zie je nu waarom je zulke reacties krijgt? Zielig persoontje man. Dan moet je met de feiten op tafel komen, ga je 'doei' zeggen. Doei, inderdaad
Ik heb al gezegd dat ik wat over heb, maar niet als ik geen goede informatie kreeg, hoe kan ik je dan in godsnaam geloven?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
zielig ben je als je niets wilt geven en in het onzintopic thuishoort en hier gaat posten.
Noem de naam dan van het goede doel? Waarom zou iemand iets willen geven als je dat niet wilt noemen?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
denk je dat het goede handel is? dvdtjes? vooral die tweedehands tijdschriften, daar loop je snel mee binnen, dat wordt een vette vakantie op hawai, hawai here i come!
The fuck dat geef ik misschien per jaar aan kleding uit. Die afrikanen zouden geld aan mij moeten doneren!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef dreckosuarus het volgende:
Deze meiden krijgen eenmalig 200 euro voor kleding waar ze iets van 6 maanden mee moeten doen, ze krijgen 15 euro weekgeld waar ze shampoo en dergelijk voor moeten halen.
oke, maar zoiets regel ik liever privé, zoals sommige mensen de intenties van andere mensen niet vertrouwen vertrouw ik sommige mensen hier op FOK niet en aangezien de repuatie van sommige mensen en topics en de algehle site hier heb ik het goed recht om die vioorzcihtigheid te hebben zodat de naam van de organisatie niet misbruikt wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik wat over heb, maar niet als ik geen goede informatie kreeg, hoe kan ik je dan in godsnaam geloven?
geert wilders stemmers druipen ook al langzaam binnen, het wordt echt een feest in dit topic..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
The fuck dat geef ik misschien per jaar aan kleding uit. Die afrikanen zouden geld aan mij moeten doneren!
Het is serieus. Ik ga toch niet doneren aan mensen die meer uitgeven dan ik?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
geert wilders stemmers druipen ook al langzaam binnen, het wordt echt een feest in dit topic..
Stuur me dan maar een PM met nodige gegevens.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
oke, maar zoiets regel ik liever privé, zoals sommige mensen de intenties van andere mensen niet vertrouwen vertrouw ik sommige mensen hier op FOK niet en aangezien de repuatie van sommige mensen en topics en de algehle site hier heb ik het goed recht om die vioorzcihtigheid te hebben zodat de naam van de organisatie niet misbruikt wordt.
Als je een beetje een gezond verstand hebt dan kun je dat wel nagaan als je het topic een beetje doorleest.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem de naam dan van het goede doel? Waarom zou iemand iets willen geven als je dat niet wilt noemen?
ze komen ook met niks binnen he? vaak ook geen schoenen wel slippers. schoenen, winterjas, alles hebben ze nodig..........quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Het is serieus. Ik ga toch niet doneren aan mensen die meer uitgeven dan ik?
De reacties ontstaan juist door het feit dat je de naam niet wilt noemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Als je een beetje een gezond verstand hebt dan kun je dat wel nagaan als je het topic een beetje doorleest.
ik wil geen hulp, ik vraag voor die meisjes hulp, ik doe niet moeilijk aangezien het overduidelijk is dat die spullen niet voor mij besteld zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
wil je hulp, ga je nog zo moeilijk doen..
krijg dan maar de touwtyfus.
Iedereen met een beetje "gezond verstand" weet dat jij gewoon een adres door kunt geven waar de giften heen kunnen.. Kijk maar eens op de website van je werkgever.. En is de organisatie echt zo geheim dat ze zelfs geen openbare website hebben, dan heb je zekers te weten een hand out gekregen waarin staat hoe je met giften om moet gaanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Als je een beetje een gezond verstand hebt dan kun je dat wel nagaan als je het topic een beetje doorleest.
kan me niks schelenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De reacties ontstaan juist door het feit dat je de naam niet wilt noemen.
jij bent de oorzaak waarom die afrikaanse meiden nu geen extra kleding en dergelijke krijgen, jij bent met de eerste baggerreacties gekomen en hebt het flink doorgezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje "gezond verstand" weet dat jij gewoon een adres door kunt geven waar de giften heen kunnen.. Kijk maar eens op de website van je werkgever.. En is de organisatie echt zo geheim dat ze zelfs geen openbare website hebben, dan heb je zekers te weten een hand out gekregen waarin staat hoe je met giften om moet gaan
Bijstandsmoeder die de touwtjes aan elkaar probeert te knopen over de rug van Afrikaanse wantoestanden gespot. Met je geheime organisatiequote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
jij bent de oorzaak waarom die afrikaanse meiden nu geen extra kleding en dergelijke krijgen, jij bent met de eerste baggerreacties gekomen en hebt het flink doorgezet.
ik hoop echt dat je trots op je zelf bent vriend
aldus een intellectuele geert wilders stemmer...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Bijstandsmoeder die de touwtjes aan elkaar probeert te knopen over de rug van Afrikaanse wantoestanden gespot. Met je geheime organisatie![]()
Bestaan die?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
aldus een intellectuele geert wilders stemmer...
Je doet het zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
jij bent de oorzaak waarom die afrikaanse meiden nu geen extra kleding en dergelijke krijgen, jij bent met de eerste baggerreacties gekomen en hebt het flink doorgezet.
Je maakt mij niet wijs dat je zelf iets zou doneren aan een organisatie die niet eens een naam/website wil noemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
achteraf niet meer aangezien het mij duidelijk is dat niemand wat wil geven en dat als ik de website noem of iets dergelijks daar alleen maar misbruik van wordt gemaakt. Dan is de volgende stap de organisatie onderuit halen en alles wat daarbij hoort, nee daar bedank ik feestelijk voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je zelf iets zou doneren aan een organisatie die niet eens een naam/website wil noemen.
Oppertokkie zal nu wel een ongelofelijk schuldgevoel krijgen
niet zo respectloos over hun praten he? zijn fantastische meiden, hebben veel respect en ze zijn heel sterk na alles wat ze hebben moeten doorstaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef longinus het volgende:
Oftewel ze zijn als hoeren gebruikt geweest, en nu willen ze gekleed en opgemaakt worden als hoeren ?
Ik denk dat die meiden hele ander hulp nodig hebben, je zal het goed bedoelen maar ze zijn afgezonderd en kunnen beter hun geld gebruiken voor praktische dingen.
15 euro zakgeld is best veel, kan je een hoop voor doen als je geen merk artikelen koopt, maar gewoon funktioneel spul.
Jij bent diegene die respectloos jegens deze zieltjes is. Over hun rug probeer je mp3 spelers en kleding voor jezelf te bemachtigen. Zo zien wij jou op dit forum.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
niet zo respectloos over hun praten he? zijn fantastische meiden, hebben veel respect en ze zijn heel sterk na alles wat ze hebben moeten doorstaan.
Nogmaals: als je in de OP meteen de naam van de organisatie en website had genoemd had je serieuze reacties kunnen verwachten, nu niet nee, want nu is het maar raden waar de spullen naartoe gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:26 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
achteraf niet meer aangezien het mij duidelijk is dat niemand wat wil geven en dat als ik de website noem of iets dergelijks daar alleen maar misbruik van wordt gemaakt. Dan is de volgende stap de organisatie onderuit halen en alles wat daarbij hoort, nee daar bedank ik feestelijk voor.
Want dit topic op de FOKS! was cruciaal voor de giften?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |