abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 03:05:55 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94497554
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:42 schreef gamezz het volgende:
Hehe, ja dat klopt. Ik dacht eerst dat je echt zo kansloos was, maar dat valt dan weer mee.
En die boeken zijn inderdaad waardeloos, daar moet je het niet van hebben.

Maar ik ben weer weg uit dit topic, heb hier verder niets te zoeken. :)
maar in een boekje ergens staat als voorbeeld de vraag "kun je koken" tijdens de elkaar leren kennen fase
dat heb ik neit zelf bedacht.
dat klopt ook niet wil jij zeggen? werkt dat niet in nederland?
moet je alles wat je als pre-vrouwen-geamancipeerd doet lijken altijd krampachtig vermijden?
ik snap het taboe over vrouwenemancipatie negeren enzo wel, maar juist dat soort vragen laat toch ook weer zien dat je oke met alles bent ofzoiets.
als een meid vraagt van :"jij bent man, kan jij autos repareren" of een andere cliche vraag, dan is er toch ook niets aan de hand?

het lijkt wel netzoiets als dat rolstoelincident van larry david, in curb your enthusiasm.
als iemand in een rolstoel zit mag je daar niets over opmerken, en moet je altijd doen alsof je het niet ziet.....

en ook eerder in seizoen 4 dacht ik, dat gedoe met dat rolstoelen toilet

(ik ben dol op curb your enthusiasm....)
misschien moet ik wat minder op tv naar comedy's kijken en wat meer irl naar buiten gaan (Dat wist ik al van mezelf)

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-03-2011 03:13:25 ]
pi_94497654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
Ik dacht echt even dat dit een tekst uit Van Kooten en de Bie is :D
Wat zijn geestelijk voorbereiden :?
(hmm, die term ga ik onthouden :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 maart 2011 @ 03:23:27 #283
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94497679
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht echt even dat dit een tekst uit Van Kooten en de Bie is :D
Wat zijn geestelijk voorbereiden :?
(hmm, die term ga ik onthouden :P )
dat lanterfanteraars geestelijke toestand in een betere voorbereide toestand komt denk ik.

nog even over dat vrouw-onvriendelijk zijn enzo!
het is eigenlijk gewoon oneerlijk. ik zie al dat stel dat ik ooit een vriendin heb, en dat we samenwonen.
en dat ik dan bijv.5 X achter elkaar voor het avondeten heb gezorgt, en gekookt enzo.

en tsja, gelijkheid tussen vrouwen en mannen zou je denken, dus dan zou zij best ook eens voor het avondeten (qua de gelijkheid) kunnen zorgen.
en ik hoef die gelijkheid er ook niet perce in te rammen ofzo, maar als ik dan bijv ooit een keertje niet veel zin heb om te koken, en dan vraag aan haar van :"ga jij nu eens een keertje koken?"
dan zal ze me dus gaan verlaten.

en dat komt allemaal omdat het oneerlijk is!! dus
ik snap echt niets van dingen hoor! teringzooi het maakt me depresief.
altijd krampachtig dat soort onderwerpen vermijden dus? of hoe hoor je daar dan mee om te gaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-03-2011 03:28:45 ]
  woensdag 23 maart 2011 @ 03:38:39 #284
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94497761
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat lanterfanteraars geestelijke toestand in een betere voorbereide toestand komt denk ik.

nog even over dat vrouw-onvriendelijk zijn enzo!
het is eigenlijk gewoon oneerlijk. ik zie al dat stel dat ik ooit een vriendin heb, en dat we samenwonen.
en dat ik dan bijv.5 X achter elkaar voor het avondeten heb gezorgt, en gekookt enzo.

en tsja, gelijkheid tussen vrouwen en mannen zou je denken, dus dan zou zij best ook eens voor het avondeten (qua de gelijkheid) kunnen zorgen.
en ik hoef die gelijkheid er ook niet perce in te rammen ofzo, maar als ik dan bijv ooit een keertje niet veel zin heb om te koken, en dan vraag aan haar van :"ga jij nu eens een keertje koken?"
dan zal ze me dus gaan verlaten.

en dat komt allemaal omdat het oneerlijk is!! dus
ik snap echt niets van dingen hoor! teringzooi het maakt me depresief.
altijd krampachtig dat soort onderwerpen vermijden dus? of hoe hoor je daar dan mee om te gaan?
Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven. Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.
  woensdag 23 maart 2011 @ 03:53:39 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94497839
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven.
nou die zijn er dus wel, eerder noemde je me " mylifeisgrey heeft een totaal onvermogen voor sociale interactie met vrouwen" ofzoiets.
wat mist er dan bij mij! dat moet dan toch kennis van "Regels" en gebrek aan "Ervaring" zijn toch.
en wat leer je met ervaring.... juist hele ingewikkelde regels.

het is gewoon oneerlijk bijv met dat gedoe over vrouwenemancipatie. er is voor gelijkheid gestreden. er is niet voor totale "aan vrouwen mogen nooit meer bepaalde dingen worden gevraagd" gestreden maar voor gelijkheid.

als een chick mij mag vragen :" kan je goed koken?" dan hoor ik dat toch ook aan haar te kunnen vragen.

dat is nou zo oneerlijk aan alles

ik blijf gewoon bij me instelling, en ik vind misschin wel een meisje die normaal is, en daar een beetje normaal netzoals ik mee kan omgaan.
8k-meisje(een meisje waar ik dol op ben, maar ze heeft me tijdelijk verlaten wegens domme acties van mij en problemen in haar leven) was daar heel tof over trouwens. ik had het nog over iets met wasdrogers en dat ik een meisje aan het huilen had gemaakt ofzoiets.(lang verhaal) en zij begreep me helemaal.
en anders vermijdt ik dit soort dingen wel krampachtig voor de rest van me leven(ookal is het oneerlijk)

quote:
Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.
ja, dat is ook oneerlijk
een man die zegt :"ik heb me vorige vrouw perongeluk doodgeslagen omdat ik vrouwen sla en perongeluk iets te hard sloeg, maar ik zal het nooit meer doen" zal waarschijnlijk meer sjans met vrouwen hebben dan iemand die zegt :"ik praat niet zoveel met vrouwen, i kben ontmaagd door een hoer, en nog vele keren daarna. maar ik zal het nooit meer doen"

jhet is oneerlijk

onlogica als "een goede eerste stap tot succes is vrouwen zo hard mogelijk gaan slaan, om de "Bad guy" te kunnen zijn rond vrouwen" is misschien nog kloppend ook

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-03-2011 04:08:04 ]
pi_94498206
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
hu ? kan me herrineren dat je al een x uit ben geweest ne toen ben betast ?? en nu lees ik dat je al hebt getongd met een fransoos ?? wat is je probleem nou precies? kennelijk heb je wel vrienden (want je bent al een x uitgegaan meer dan een paar x zelfs) en je ligt goed bij de jongens kennelijk... of was dat iemand anders ? :P

Naja iig lig je mijlen voor op 99% van de mensen in dit topic.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:36:21 #287
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94502262
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 06:35 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

hu ? kan me herrineren dat je al een x uit ben geweest ne toen ben betast ?? en nu lees ik dat je al hebt getongd met een fransoos ?? wat is je probleem nou precies? kennelijk heb je wel vrienden (want je bent al een x uitgegaan meer dan een paar x zelfs) en je ligt goed bij de jongens kennelijk... of was dat iemand anders ? :P

Naja iig lig je mijlen voor op 99% van de mensen in dit topic.
Ik ben inderdaad 1 keer uitgegaan, met die verwegvriendin. Ik ken haar via internet, verder heb ik geen vrienden ( in mijn omgeving).
pi_94513401
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad 1 keer uitgegaan, met die verwegvriendin. Ik ken haar via internet, verder heb ik geen vrienden ( in mijn omgeving).
Ik wil je wel neuken! ^O^
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:51:55 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94513981
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en in wat voor context gaat dat?(noem je dat zo? context?)

-terwijl je een woedeaanval hebt
-terwijl je haar "Bedreigt"
-terwijl je een normaal, doch strak gezicht heb?
-ben je eventjes boos? en dan weer lief?
-is het als grapje een liefkozend tikje?

dat laatste ben ik wel bereid om uit te voeren
Kerel, hij zit je enorm te trollen. Mannen slaan geen vrouwen. Klaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:59:50 #290
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94514281
Daarom ging ik fel tegenin Pfenis Baron en die andere in de vorige topics. Sommige van de jongens hier geloven dat soort dingen echt. Straks krijgt 1 van hun een date en geeft hij haar een "lieve" klap voor de mond omdat hij denkt dat ze dat waardeert.

Mylifeisgrey, hou op met denken in term van "bad boys" en "nice guys". De wereld werkt niet zo simple. Of hier is een beter manier om het te bekijken:

De "bad boy" of stoere gast hoor je te zijn tegenover andere mannen, om hen te laten weten dat je hen niet over je heen laat lopen. Je hoort het meisje ook te laten zien dat je stevig in je schoenen staat. Maar dit ga je echt niet bereiken door haar af te kraken en zeker niet als je haar gaat slaan.

Maar op een date, of wanneer ze je vriendin is, hoor je een beetje als de "nice guy" te gedragen. Niet als een flikker die alles doet wat ze zegt, maar ze zal het wel waarderen als je haar goed behandeld en speciaal laat voelen, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94514536
Nou, ik ben benieuwd wat deze zomer in spee heeft :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:08:02 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94514607
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Daarom ging ik fel tegenin Pfenis Baron en die andere in de vorige topics.
Terecht ook. Dit is gewoon leedvermaak. Die gast zit te hopen dat hij dat soort dingen in het echt gaat proberen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94514693
quote:
Hou op met denken in term van "bad boys" en "nice guys". De wereld werkt niet zo simple. Of hier is een beter manier om het te bekijken:

De "bad boy" of stoere gast hoor je te zijn tegenover andere mannen, om hen te laten weten dat je hen niet over je heen laat lopen. Je hoort het meisje ook te laten zien dat je stevig in je schoenen staat. Maar dit ga je echt niet bereiken door haar af te kraken en zeker niet als je haar gaat slaan.

Maar op een date, of wanneer ze je vriendin is, hoor je een beetje als de "nice guy" te gedragen. Niet als een flikker die alles doet wat ze zegt, maar ze zal het wel waarderen als je haar goed behandeld en speciaal laat voelen, enz.
Nja, persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt (ik vind het persoonlijk fijner om lief te zijn), maar er valt wel wat over te zeggen natuurlijk.

Als je ziet hoeveel meisjes bij een jongen blijven die altijd een enorme eikel is, dan blijkt dat die "bad boy"-kant en het stevig in de schoenen staan misschien wel belangrijker is voor de aantrekkingskracht in een relatie dan een lieve kant.

(Hoewel ik niemand wil aanraden om zich als een eikel te gedragen, maar dat terzijde)
pi_94514732
ach ik ben sowieso veel te lief
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:21:00 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94515139
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef benzin het volgende:
Nja, persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt (ik vind het persoonlijk fijner om lief te zijn), maar er valt wel wat over te zeggen natuurlijk.

Als je ziet hoeveel meisjes bij een jongen blijven die altijd een enorme eikel is, dan blijkt dat die "bad boy"-kant en het stevig in de schoenen staan misschien wel belangrijker is voor de aantrekkingskracht in een relatie dan een lieve kant.

(Hoewel ik niemand wil aanraden om zich als een eikel te gedragen, maar dat terzijde)
Is die jongen een eikel naar haar toe, of vind jij die gozer een eikel gewoon omdat jij hem persoonlijk niet mag?

Want ik ken maar heel weinig vrouwen die echt continue bij kerels hangen die hun slecht behandelen, en die hebben meestal echt flinke issues.
pi_94515889
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Meisjes die bij een eikel blijven doen dat om dezelfde reden als dat jij structureel weigert iets aan je eigen situatie te veranderen. Comfort zone enzo. Heeft verder weinig meer met aantrekkingskracht te maken.
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:05:55 #297
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94516989
quote:
Daarom ging ik fel tegenin Pfenis Baron en die andere in de vorige topics. Sommige van de jongens hier geloven dat soort dingen echt. Straks krijgt 1 van hun een date en geeft hij haar een "lieve" klap voor de mond omdat hij denkt dat ze dat waardeert.

Mylifeisgrey, hou op met denken in term van "bad boys" en "nice guys". De wereld werkt niet zo simple. Of hier is een beter manier om het te bekijken:

Op zich eens. Ik denk dat het probleem ligt aan de definities van de woorden "bad boy" en "nice guy." Die worden namelijk verschillend gebruikt. Bad als in een lul zijn en haar mishandelen is niet goed, maar bad als in stoer en zelfverzekerd is zeker niet verkeerd. Dat doe je door op subtiele wijze te laten zien dat je in controle van jezelf bent (de leiding nemen, laten merken dat je niet meteen onder de indruk bent van haar omdat ze toevallig mooi is geboren.) Nice als in een watje zijn is niet goed, terwijl vrolijk en vriendelijk zijn natuurlijk wel goed is.

Alleen liegen veel watjes zichzelf voor dat ze meer respect hebben voor vrouwen dan de (zogenaamde) klootzakken, terwijl ze zelf te schijterig zijn om om op te komen voor wat ze willen (dat meisje neuken.) Daardoor zijn ze jaloers op de klootzakken die de vrouwen zogenaamd slecht behandelen, waardoor ze hun eigen watjesgedrag goed praten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Premium_Quality op 23-03-2011 17:28:04 ]
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:57:31 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94521434
Vrouwen houden gewoon van een beettje zakkerige types dat zie ik. Zij zullen dit alleen nooit toegeven of nieteens kunnen toegeven. Of zelfs bewust weten. Zij verwarren namelijk veelal arrogantie en lompigheid met zelfvertrouwen. En "zelfvertrouwen" klinkt natuurlijk beter als eigenschap waar je naar op zoek zou zijn als vrouw. Het valt allemaal samen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94521811
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Chuen het volgende:

Meisjes die bij een eikel blijven doen dat om dezelfde reden als dat jij structureel weigert iets aan je eigen situatie te veranderen. Comfort zone enzo. Heeft verder weinig meer met aantrekkingskracht te maken.
Die comfort zone sucks :)

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Premium_Quality het volgende:

Alleen liegen veel watjes zichzelf voor dat ze meer respect hebben voor vrouwen dan de (zogenaamde) klootzakken, terwijl ze zelf te schijterig zijn om om op te komen voor wat ze willen (dat meisje neuken.) Daardoor zijn ze jaloers op de klootzakken die de vrouwen zogenaamd slecht behandelen, waardoor ze hun eigen watjesgedrag goed praten.
Dus ik heb minder respect voor vrouwen dan de (zogenaamde) klootzakken? "dat meisje neuken" is niet altijd het belangrijkst.

Maar ik heb het niet over zogenaamd slecht behandelen, maar over echt slecht behandelen :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:09:54 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94522012
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Chuen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker. Van wat ik om mij heen heb gezien is dat die meiden vooral op gevoel afgaaan (een zak heeft dus wel aantrekkingskracht volgens mij) en pas jaren later zeggen van en nu is het klaar. En dan nog. En ik heb het over bepaalde zakken he niet iedereen kan zomaar lomp doen en ermee wegkomen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:23:49 #301
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94525873
ik ben ook echt heel trots wanneer ik reacties krijg van mannelijke vrienden op Facebook

dat vind ik heel bijzonder en speciaal ( is echt een geheim hoor). ik ben trots op almijn mannelijke facebookvrienden. nou, misschien wel op al mijn Facebook"vrienden". Best een aardig netwerk, zo lijkt het.

Heh bah. Dit is nu een Laatste Post. Wat een Onzinnige post. Ik schaam mij wederom diep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')