maar in een boekje ergens staat als voorbeeld de vraag "kun je koken" tijdens de elkaar leren kennen fasequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:42 schreef gamezz het volgende:
Hehe, ja dat klopt. Ik dacht eerst dat je echt zo kansloos was, maar dat valt dan weer mee.
En die boeken zijn inderdaad waardeloos, daar moet je het niet van hebben.
Maar ik ben weer weg uit dit topic, heb hier verder niets te zoeken.
Ik dacht echt even dat dit een tekst uit Van Kooten en de Bie isquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
dat lanterfanteraars geestelijke toestand in een betere voorbereide toestand komt denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat dit een tekst uit Van Kooten en de Bie is
Wat zijn geestelijk voorbereiden
(hmm, die term ga ik onthouden)
Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven. Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat lanterfanteraars geestelijke toestand in een betere voorbereide toestand komt denk ik.
nog even over dat vrouw-onvriendelijk zijn enzo!
het is eigenlijk gewoon oneerlijk. ik zie al dat stel dat ik ooit een vriendin heb, en dat we samenwonen.
en dat ik dan bijv.5 X achter elkaar voor het avondeten heb gezorgt, en gekookt enzo.
en tsja, gelijkheid tussen vrouwen en mannen zou je denken, dus dan zou zij best ook eens voor het avondeten (qua de gelijkheid) kunnen zorgen.
en ik hoef die gelijkheid er ook niet perce in te rammen ofzo, maar als ik dan bijv ooit een keertje niet veel zin heb om te koken, en dan vraag aan haar van :"ga jij nu eens een keertje koken?"
dan zal ze me dus gaan verlaten.
en dat komt allemaal omdat het oneerlijk is!! dus
ik snap echt niets van dingen hoor! teringzooi het maakt me depresief.
altijd krampachtig dat soort onderwerpen vermijden dus? of hoe hoor je daar dan mee om te gaan?
nou die zijn er dus wel, eerder noemde je me " mylifeisgrey heeft een totaal onvermogen voor sociale interactie met vrouwen" ofzoiets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven.
ja, dat is ook oneerlijkquote:Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.
hu ? kan me herrineren dat je al een x uit ben geweest ne toen ben betast ?? en nu lees ik dat je al hebt getongd met een fransoos ?? wat is je probleem nou precies? kennelijk heb je wel vrienden (want je bent al een x uitgegaan meer dan een paar x zelfs) en je ligt goed bij de jongens kennelijk... of was dat iemand anders ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Ik ben inderdaad 1 keer uitgegaan, met die verwegvriendin. Ik ken haar via internet, verder heb ik geen vrienden ( in mijn omgeving).quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
hu ? kan me herrineren dat je al een x uit ben geweest ne toen ben betast ?? en nu lees ik dat je al hebt getongd met een fransoos ?? wat is je probleem nou precies? kennelijk heb je wel vrienden (want je bent al een x uitgegaan meer dan een paar x zelfs) en je ligt goed bij de jongens kennelijk... of was dat iemand anders ?
Naja iig lig je mijlen voor op 99% van de mensen in dit topic.
Ik wil je wel neuken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad 1 keer uitgegaan, met die verwegvriendin. Ik ken haar via internet, verder heb ik geen vrienden ( in mijn omgeving).
Kerel, hij zit je enorm te trollen. Mannen slaan geen vrouwen. Klaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en in wat voor context gaat dat?(noem je dat zo? context?)
-terwijl je een woedeaanval hebt
-terwijl je haar "Bedreigt"
-terwijl je een normaal, doch strak gezicht heb?
-ben je eventjes boos? en dan weer lief?
-is het als grapje een liefkozend tikje?
dat laatste ben ik wel bereid om uit te voeren
Terecht ook. Dit is gewoon leedvermaak. Die gast zit te hopen dat hij dat soort dingen in het echt gaat proberen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Daarom ging ik fel tegenin Pfenis Baron en die andere in de vorige topics.
Nja, persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt (ik vind het persoonlijk fijner om lief te zijn), maar er valt wel wat over te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Hou op met denken in term van "bad boys" en "nice guys". De wereld werkt niet zo simple. Of hier is een beter manier om het te bekijken:
De "bad boy" of stoere gast hoor je te zijn tegenover andere mannen, om hen te laten weten dat je hen niet over je heen laat lopen. Je hoort het meisje ook te laten zien dat je stevig in je schoenen staat. Maar dit ga je echt niet bereiken door haar af te kraken en zeker niet als je haar gaat slaan.
Maar op een date, of wanneer ze je vriendin is, hoor je een beetje als de "nice guy" te gedragen. Niet als een flikker die alles doet wat ze zegt, maar ze zal het wel waarderen als je haar goed behandeld en speciaal laat voelen, enz.
Is die jongen een eikel naar haar toe, of vind jij die gozer een eikel gewoon omdat jij hem persoonlijk niet mag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef benzin het volgende:
Nja, persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt (ik vind het persoonlijk fijner om lief te zijn), maar er valt wel wat over te zeggen natuurlijk.
Als je ziet hoeveel meisjes bij een jongen blijven die altijd een enorme eikel is, dan blijkt dat die "bad boy"-kant en het stevig in de schoenen staan misschien wel belangrijker is voor de aantrekkingskracht in een relatie dan een lieve kant.
(Hoewel ik niemand wil aanraden om zich als een eikel te gedragen, maar dat terzijde)
Meisjes die bij een eikel blijven doen dat om dezelfde reden als dat jij structureel weigert iets aan je eigen situatie te veranderen. Comfort zone enzo. Heeft verder weinig meer met aantrekkingskracht te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt (ik vind het persoonlijk fijner om lief te zijn), maar er valt wel wat over te zeggen natuurlijk.
Als je ziet hoeveel meisjes bij een jongen blijven die altijd een enorme eikel is, dan blijkt dat die "bad boy"-kant en het stevig in de schoenen staan misschien wel belangrijker is voor de aantrekkingskracht in een relatie dan een lieve kant.
(Hoewel ik niemand wil aanraden om zich als een eikel te gedragen, maar dat terzijde)
Op zich eens. Ik denk dat het probleem ligt aan de definities van de woorden "bad boy" en "nice guy." Die worden namelijk verschillend gebruikt. Bad als in een lul zijn en haar mishandelen is niet goed, maar bad als in stoer en zelfverzekerd is zeker niet verkeerd. Dat doe je door op subtiele wijze te laten zien dat je in controle van jezelf bent (de leiding nemen, laten merken dat je niet meteen onder de indruk bent van haar omdat ze toevallig mooi is geboren.) Nice als in een watje zijn is niet goed, terwijl vrolijk en vriendelijk zijn natuurlijk wel goed is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Daarom ging ik fel tegenin Pfenis Baron en die andere in de vorige topics. Sommige van de jongens hier geloven dat soort dingen echt. Straks krijgt 1 van hun een date en geeft hij haar een "lieve" klap voor de mond omdat hij denkt dat ze dat waardeert.
Mylifeisgrey, hou op met denken in term van "bad boys" en "nice guys". De wereld werkt niet zo simple. Of hier is een beter manier om het te bekijken:
De "bad boy" of stoere gast hoor je te zijn tegenover andere mannen, om hen te laten weten dat je hen niet over je heen laat lopen. Je hoort het meisje ook te laten zien dat je stevig in je schoenen staat. Maar dit ga je echt niet bereiken door haar af te kraken en zeker niet als je haar gaat slaan.
Maar op een date, of wanneer ze je vriendin is, hoor je een beetje als de "nice guy" te gedragen. Niet als een flikker die alles doet wat ze zegt, maar ze zal het wel waarderen als je haar goed behandeld en speciaal laat voelen, enz.
Die comfort zone sucksquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Chuen het volgende:
Meisjes die bij een eikel blijven doen dat om dezelfde reden als dat jij structureel weigert iets aan je eigen situatie te veranderen. Comfort zone enzo. Heeft verder weinig meer met aantrekkingskracht te maken.
Dus ik heb minder respect voor vrouwen dan de (zogenaamde) klootzakken? "dat meisje neuken" is niet altijd het belangrijkst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Premium_Quality het volgende:
Alleen liegen veel watjes zichzelf voor dat ze meer respect hebben voor vrouwen dan de (zogenaamde) klootzakken, terwijl ze zelf te schijterig zijn om om op te komen voor wat ze willen (dat meisje neuken.) Daardoor zijn ze jaloers op de klootzakken die de vrouwen zogenaamd slecht behandelen, waardoor ze hun eigen watjesgedrag goed praten.
Hoe weet je dat zo zeker. Van wat ik om mij heen heb gezien is dat die meiden vooral op gevoel afgaaan (een zak heeft dus wel aantrekkingskracht volgens mij) en pas jaren later zeggen van en nu is het klaar. En dan nog. En ik heb het over bepaalde zakken he niet iedereen kan zomaar lomp doen en ermee wegkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Chuen het volgende:
[..]
Meisjes die bij een eikel blijven doen dat om dezelfde reden als dat jij structureel weigert iets aan je eigen situatie te veranderen. Comfort zone enzo. Heeft verder weinig meer met aantrekkingskracht te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |