abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94356548
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Zoals waar?
Gadaffi moordt zijn eigen volk uit, dat is wat anders dan in Israël / Palestina oid als je daar op doelt.
zoals zo veel afrikaanse landen!
Gadaffi is heus niet de enige die misdaden tegen zijn eigen volk begaat
Veel van die afrikaanse leiders doen dat, en die gebruiken daar vaak nog wapens voor die uit het westen komen ook
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94356552
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hier ben ik het wel een beetje mee eens geloof ik
Internationale politiek draait hoe dan ook om eigen belang
Als er niks te halen valt gaan andere landen ook niet 'gratis' helpen
Tot op zekere hoogte klopt dat denk ik wel ja, maar ik geloof niet dat Frankrijk e.d. nu enkel en alleen helpen om straks het olie-contract te krijgen.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat je het wilt bijhouden siert je trouwens wel. Maar het is eik nog even niet te doen. Morgen wel. No worries.
Dankje. :)
  zondag 20 maart 2011 @ 00:07:25 #153
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94356574
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeker, maar beetje uit de hoogte doen ten aanzien van nieuwe posters of ze zelfs wegjagen, dat vind ik wel erg ver gaan. Maar goed, ontopic weer.
Dit heb ik nergens gedaan. Even voor de duidelijkheid.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94356615
Zijn we weer. :)
  zondag 20 maart 2011 @ 00:08:22 #155
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94356622
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte klopt dat denk ik wel ja, maar ik geloof niet dat Frankrijk e.d. nu enkel en alleen helpen om straks het olie-contract te krijgen.

[..]

Als je de AJE Liveblog in de gaten houdt wordt alles vanzelf duidelijk. (d/dt?)
pi_94356647
(hoe) hebben de opstandelingen eigenlijk gereageerd op de interventie van de geallieerden? Zijn daar (twitter) berichten van geweest?
  zondag 20 maart 2011 @ 00:09:17 #157
42366 Staal
pi_94356673
Update 0:00 Meer nieuws over de Amerikaanse raketaanvallen: de zojuist geciteerde Amerikaanse veiligheidsfunctionaris zegt dat het nog te vroeg is om te voorspellen wat Gaddafi en troepen zullen gaan doen in reactie op aanvallen van vandaag. (Reuters)
Un certain jeune homme
  zondag 20 maart 2011 @ 00:09:19 #158
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94356674
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hier ben ik het wel een beetje mee eens geloof ik
Internationale politiek draait hoe dan ook om eigen belang
Als er niks te halen valt gaan andere landen ook niet 'gratis' helpen
Daarnaast is Bahrein als 'bondgenoot' een must voor de strategische positie van de EU en VS daar. Als die revolutie doorgaat, wordt het de achtertuin van Iran, en komt Saudi-Arabië in gevaar.

Kijk, als ik de baas was, deden we allemaal niet zo moeilijk. Helaas is dat niet het geval.
pi_94356677
quote:

[..]

[..]

vanuit frankrijk zal het vast niet alleen om olie gaan maar er spelen zo veel belangen mee
denk ook aan aanzien en contacten e.d.
Ze doen dit echt niet voor mohammed modaal in Libië hoor maar vooral voor zich zelf
Hoe en wat is me niet helemaal duidelijk :') maar dat komt gewoon omdat ik er altijd net niet genoeg van snap :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94356691
Oh trouwens dit is de coalitie:
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94356692
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:08 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Als je de AJE Liveblog in de gaten houdt wordt alles vanzelf duidelijk. (d/dt?)
Dat geloof ik graag maar het is onmogelijk om dan alsnog alle landen er uit te filteren; als ik dit schema wil vervangen dan moet er wel een min of meer volledige voor terugkomen, dus ik laat deze nog maar even staan.

Dank voor de tip overigens.
pi_94356710
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zoals zo veel afrikaanse landen!
Gadaffi is heus niet de enige die misdaden tegen zijn eigen volk begaat
Veel van die afrikaanse leiders doen dat, en die gebruiken daar vaak nog wapens voor die uit het westen komen ook
Je kan denken aan de genocide in Rwanda waar niet werd ingegrepen, Darfur, onderdrukking monikken Myanmar, Saddam die na golfoorlog 1 de shiieten en koerden afslachtte, de Taliban in Afghanistan toen het nog vriendjes was met Amerika, etc etc. Er zijn idd genoeg voorbeelden.
pi_94356714
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef druide het volgende:

[..]

De Verenigde Naties is opgericht om de vrede en veiligheid tussen verschillende landen te bespreken, niet binnenin één land. Het is zelfs verboden om te bemoeien met de interne aangelegenheden van de lidstaten, maar met wat ruime interpretatietechnieken hebben handige diplomaten dat zoals gewoonlijk recht geluld.

Valt wel mee toch. Als ik het me goed herinner is Hoofdstuk 7 redelijk expliciet over de mogelijk om in te grijpen in conflicten en bedreigingen van de vrede.
pi_94356722
quote:

[..]

Het ligt ook in de achtertuin van de EU. Kans op vluchtelingen, we zien het voor onze neus gebeuren dat compleet aan flarde geschoten lichamen in de ziekenhuizen liggen. De mensen zijn actief op Westerse mediakanalen. Er is sympathie en associate met/voor de mensen in de Arabische wereld. Met donker Afrika hebben wij amper een band, ja als je een negerkindje met en traan in het ene oog ziet en een vlieg in het andere.

Giro 666 werkt ook niet voor Libië, want al die huismoeders zien zo'n schreeuwende hakbar rebel en die is nie aaibaar.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:22 #165
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94356730
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag maar het is onmogelijk om dan alsnog alle landen er uit te filteren; als ik dit schema wil vervangen dan moet er wel een min of meer volledige voor terugkomen, dus ik laat deze nog maar even staan.

Dank voor de tip overigens.
Ik hou het wel in de gaten, heb die lijst erin gezet dus moet 'm ook een beetje onderhouden dan.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:35 #166
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94356743
#
2307: The Libyan government has demanded an urgent meeting of the UN Security Council, the AFP news agency reports.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94356755
quote:
4s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Temlin het volgende:
Oh trouwens dit is de coalitie:
[ afbeelding ]
Deze is al vierhonderdeenentwintigduizend maal gepost.
pi_94356773
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef yavanna het volgende:
#
2307: The Libyan government has demanded an urgent meeting of the UN Security Council, the AFP news agency reports.
:D
  zondag 20 maart 2011 @ 00:11:14 #169
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_94356777
Volgens NOS heeft de piloot van de neergehaalde rebellenjet het niet overleefd. Eerdere berichten zeiden van wel.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_94356797
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Deze is al vierhonderdeenentwintigduizend maal gepost.
maar hij blijft grappig :D
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94356802
The UN terror council strikes again, aldus ome Mo.
pi_94356805
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik hou het wel in de gaten, heb die lijst erin gezet dus moet 'm ook een beetje onderhouden dan.
Prima, goed bezig.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Het ligt ook in de achtertuin van de EU. Kans op vluchtelingen, we zien het voor onze neus gebeuren dat compleet aan flarde geschoten lichamen in de ziekenhuizen liggen. De mensen zijn actief op Westerse mediakanalen. Er is sympathie en associate met/voor de mensen in de Arabische wereld. Met donker Afrika hebben wij amper een band, ja als je een negerkindje met en traan in het ene oog ziet en een vlieg in het andere.

Giro 666 werkt ook niet voor Libië, want al die huismoeders zien zo'n schreeuwende hakbar rebel en die is nie aaibaar.
Mja, zolang de mensheid egoïstisch is blijf je dat helaas houden. Zolang we hier maar droog zitten en een biertje kunnen pakken als we dat willen.
pi_94356807
Ok ik heb de hele middag gewerkt en kom net thuis.

Alles bijlezen is een beetje veel van het goeie.

Begrijp ik het goed dat eerst een paar franse jets wat tanks aan flarden hebben geschoten en dat in het begin van de avond dik 100 kruisraketten op strategische doelen geflikkerd zijn en dat die persvoorlichter van Irak inmiddels in UAE woont met zijn gezin?

Vat ik het zo goed samen wat ik allemaal gemist heb of mis ik nog belangrijke info? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:12:03 #174
42366 Staal
pi_94356818
quote:
#
Ik ga maar weer wat verder schilderen en volgen. Grmbl. Lange nacht voor de rijke westerling.
Un certain jeune homme
pi_94356824
quote:
#
Wtf. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')