abonnement Unibet Coolblue
pi_94356209
2257: The US national security official adds: "It's too soon to predict what [Col Gaddafi] and his ground forces may do in response to today's strikes."2253: A US national security official reports that Libya's air defence systems have been "severely disabled", according to Reuters.

2253: A US national security official reports that Libya's air defence systems have been "severely disabled", according to Reuters.
pi_94356223
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef ruub-ster het volgende:

[..]

Scherp, ik heb geen idee hoe dat kan, zoveel tijdsverschil is er toch niet?
Evenaar!
pi_94356253
Update 0:00 Meer nieuws over de Amerikaanse raketaanvallen: de zojuist geciteerde Amerikaanse veiligheidsfunctionaris zegt dat het nog te vroeg is om te voorspellen wat Gaddafi en troepen zullen gaan doen in reactie op aanvallen van vandaag. (Reuters)
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:02:10 #129
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94356274
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Is 't een besloten draadje dan?
Ik zie nog steeds heel veel users posten die vanaf eind januari hebben gepost. Er zullen wel users zijn die even andere RL bezigheden hebben. Onzin om hier een discussie van te maken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 20 maart 2011 @ 00:02:22 #130
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_94356288
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Evenaar!
Wut!? :')
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_94356292
het is daar al lang geen licht meer
het is daar een uur later (toch)?
En de zon gaat ongeveer even laat onder als hier (of nou ja een uur eerder bedoel ik dus)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 20 maart 2011 @ 00:02:54 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94356316
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Is 't een besloten draadje dan?
Nee, maar het is de laatste tijd zo verbaggerd dat het voor velen kennelijk de moeite niet meer is.
pi_94356319
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef deleriouz het volgende:
Ik weet het, alles wat niet Arabisch is past niet in je Baathistische rijtje. :')
Nee. Beetje triest dat zo'n mocro berber een etnisch conflict ervan probeert te maken. Terwijl in Libie het volk, ongeacht etniciteit, tegen een dictator strijdt.
pi_94356320
Ik post ook pas net mee nu is er eindelijk actie *O*
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94356331
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
TS, dit kun je niet bijhouden. Je vroeg het een paar keer. Volgende topic of het topic erna. ;).
Bijhouden lukt idd niet, maar het lijstje wat er nu in staat is al een paar uur oud volgens mij.

Maargoed, mensen kunnen het zelf ook bijlezen dus een van de volgende TS'en moet het maar updaten als hij een duidelijk lijstje kan vinden.

OT: Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen, of het juist rustig wordt in Libië of dat het meer ellende wordt. Ik heb er een hard hoofd in dat het goed komt eigenlijk. :o
pi_94356337
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
het is daar al lang geen licht meer
het is daar een uur later (toch)?
En de zon gaat ongeveer even laat onder als hier (of nou ja een uur eerder bedoel ik dus)
Is van vanmiddag.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:03:31 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_94356344
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds heel veel users posten die vanaf eind januari hebben gepost. Er zullen wel users zijn die even andere RL bezigheden hebben. Onzin om hier een discussie van te maken.
Zeker, maar beetje uit de hoogte doen ten aanzien van nieuwe posters of ze zelfs wegjagen, dat vind ik wel erg ver gaan. Maar goed, ontopic weer.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_94356349
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
het is daar al lang geen licht meer
het is daar een uur later (toch)?
En de zon gaat ongeveer even laat onder als hier (of nou ja een uur eerder bedoel ik dus)
Er zal ongetwijfeld licht zijn, alleen geen zonlicht :)
  zondag 20 maart 2011 @ 00:03:48 #139
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94356359
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Bijhouden lukt idd niet, maar het lijstje wat er nu in staat is al een paar uur oud volgens mij.

Maargoed, mensen kunnen het zelf ook bijlezen dus een van de volgende TS'en moet het maar updaten als hij een duidelijk lijstje kan vinden.

OT: Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen, of het juist rustig wordt in Libië of dat het meer ellende wordt. Ik heb er een hard hoofd in dat het goed komt eigenlijk. :o
Dat lijstje is van vanmiddag, een uur of vier.
pi_94356371
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ik betwijfel of iemand er echt iets aan over houdt.

De VN neemt op dit moment gewoon zijn verantwoordelijkheid als waarvoor het is aangesteld in 1945. Kadaffi zal zeer snel zijn verdwenen en daarmee ook de moordpartijen op het volk.

De Verenigde Naties is opgericht om de vrede en veiligheid tussen verschillende landen te bespreken, niet binnenin één land. Het is zelfs verboden om te bemoeien met de interne aangelegenheden van de lidstaten, maar met wat ruime interpretatietechnieken hebben handige diplomaten dat zoals gewoonlijk recht geluld.
quote:
En met olie heeft dit allemaal bar weinig te maken (zoals sommige vervelende users op de frontpage steeds lopen te schreeuwen)
Verklaar dan maar eens waarom al die andere landen waar minderheden worden onderdrukt niet dezelfde reactie krijgen als Libië.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_94356388
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Nee. Beetje triest dat zo'n mocro berber een etnisch conflict ervan probeert te maken. Terwijl in Libie het volk, ongeacht etniciteit, tegen een dictator strijdt.
Ik ben 1) geen Mocro 2) geen Berber 3) een blonde Hollandse jongen die enige tijd in de MENA regio heeft gewerkt :)
pi_94356412
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef druide het volgende:
Verklaar dan maar eens waarom al die andere landen waar minderheden worden onderdrukt niet dezelfde reactie krijgen als Libië.
Zoals waar?
Gadaffi moordt zijn eigen volk uit, dat is wat anders dan in Israël / Palestina oid als je daar op doelt.
pi_94356419
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Jetfly het volgende:

Waar is die koerd?

GO TURKEY GO!
:D
Wijs besluit van Turkije.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:05:35 #144
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_94356456
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Zoals waar?
Gadaffi moordt zijn eigen volk uit, dat is wat anders dan in Israël / Palestina oid als je daar op doelt.
ik denkt meer dat hier word gedoelt op bachrein en jemen
Wat doe ik hier?
  zondag 20 maart 2011 @ 00:05:40 #145
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94356463
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Zoals waar?
Gadaffi moord zijn eigen volk uit, dat is wat anders dan in Israël / Palestina oid als je daar op doelt.
Wat dacht u van Côte d'Ivoire.
pi_94356468
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef druide het volgende:

[..]

De Verenigde Naties is opgericht om de vrede en veiligheid tussen verschillende landen te bespreken, niet binnen één land. Het is zelfs verboden om te bemoeien met de interne aangelegenheden van de lidstaten, maar net wat ruime interpretatietechnieken hebben handige diplomaten dat zoals gewoonlijk recht geluld.

[..]

Verklaar dan maar eens waarom al die andere landen waar minderheden worden onderdrukt niet dezelfde reactie krijgen als Libië.
Olie speelt een rol, maar burgeroorlogen zonder beelden bestaan niet. Er zijn wel resoluties voor ingrijpen in donker Afrika, maar dat is aan de orde van de dag en amper op het nieuws. En verder ga je gee kruisraketten afvuren op plaggenhuten met schietende negers.
pi_94356495
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef druide het volgende:

[..]

De Verenigde Naties is opgericht om de vrede en veiligheid tussen verschillende landen te bespreken, niet binnen één land. Het is zelfs verboden om te bemoeien met de interne aangelegenheden van de lidstaten, maar net wat ruime interpretatietechnieken hebben handige diplomaten dat zoals gewoonlijk recht geluld.

[..]

Verklaar dan maar eens waarom al die andere landen waar minderheden worden onderdrukt niet dezelfde reactie krijgen als Libië.
hier ben ik het wel een beetje mee eens geloof ik
Internationale politiek draait hoe dan ook om eigen belang
Als er niks te halen valt gaan andere landen ook niet 'gratis' helpen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94356535
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Fireblast het volgende:
Zoals waar?
Gadaffi moordt zijn eigen volk uit, dat is wat anders dan in Israël / Palestina oid als je daar op doelt.
Hij bedoeld waarschijnlijk de negerlanden in Afrika. Maar die zijn zo hopeloos verloren dat het de tijd en moeite niet waard is.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:06:52 #149
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94356537
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Bijhouden lukt idd niet, maar het lijstje wat er nu in staat is al een paar uur oud volgens mij.

Maargoed, mensen kunnen het zelf ook bijlezen dus een van de volgende TS'en moet het maar updaten als hij een duidelijk lijstje kan vinden.

OT: Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen, of het juist rustig wordt in Libië of dat het meer ellende wordt. Ik heb er een hard hoofd in dat het goed komt eigenlijk. :o
Dat je het wilt bijhouden siert je trouwens wel. Maar het is eik nog even niet te doen. Morgen wel. No worries.

Overigens deel ik je zorg m.b.t. Libië. Tijdens nu he. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst. Het gaat niet in een paar weken maar in jaren. Het begin is er en de hulp is gerechtvaardigd.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94356540
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat dacht u van Côte d'Ivoire.
http://nl.wikipedia.org/w(...)aad_Verenigde_Naties
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')