Volgens mij kun jij beter een wiki-entry maken over Idols en de serieuze zaken overlaten aan mensen met een beetje opleiding, intellect en kennis.quote:
Damn, lichtgeraakt ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter een wiki-entry maken over Idols en de serieuze zaken overlaten aan mensen met een beetje opleiding, intellect en kennis.
De meeste mensen die hier vanaf het begin postten komen niet meer idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
pff. door al die bullshit die er constant geroepen wordt kijk ik ook nauwelijks meer in deze thread.. een geintje is leuk maar ... too much... : (
Oh ok, ik dacht dat je bedoelde dat vrouwen niets te zoeken hadden in het leger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk je nu daadwerkelijk dat zij ook maar enigszins in staat zijn om ook maar een vorm van verdediging te creëren. Dat zijn levende schilden.
Ok, +1quote:
Die het wél vrijwillig deden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt troostmeisjes met moffenhoeren!?
Omdat de VN in 1945 is opgericht met het doel om dergelijke zaken als wat er nu gaande is in Libië te voorkomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Besjah het volgende:
[..]
Waarom zou de VN zich met Libie bemoeien?
Jappen waren de Moffen van Azië. En troostmeisjes werden gedwongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt troostmeisjes met moffenhoeren!?
Nee, maar ik heb geen geduld voor 14-jarige vmbo'ers die onzin blijven roepen over zaken die ze duidelijk volledig boven de pet gaan.quote:
Zonder ingrijpen was het land zowat weer onder controle.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Vergis je niet in die man, hij is 42 jaar aan de macht in een zeer moelijk land.
Hij is zo slim als een woestijvos.
Zijn taal is compleet over the top, maar gek is hij zeker niet.
Ik maak 1/2 grappen en gelijk ben ik een troll.. Ik heb al hele tijd serieus mee zitten discussieren, dus sjjtt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat de VN in 1945 is opgericht met het doel om dergelijke zaken als wat er nu gaande is in Libië te voorkomen.
Of terwijl, ze doen gewoon hun werk.
(en nu ophoepelen, vervelende troll)
als mensen naar je op kijken kun je niet krankzinnig zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef aerdt het volgende:
[..]
Idi Amin wordt in Uganda nog door veel mensen gezien -met name in het Noorden- als een leider die opkwam voor de gewone man. Veel van de ziekenhuizen en scholen die er nu staan zijn door hem gemaakt.
Het westen mag hem zien als een brute dictator, in Uganda is dat toch een stuk minder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Staal het volgende:
Ga die meisjes en dat gelul er over even gezellig posten in B&H. Ik weet dat het zaterdagavond is maar dit wel erg sneu.
Ik heb duidelijk wel inzicht in deze zaak, ik loop al hele tijd mee te discussieren in vorige topics, en nu ik een grapje maak ben ik een gelijk een 14-jarige vmbo'er?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen geduld voor 14-jarige vmbo'ers die onzin blijven roepen over zaken die ze duidelijk volledig boven de pet gaan.
Ehh, ik ben in Oeganda geweest.. en heb daar 0 mensen positief over 'm horen praten.... En heel veel mensen bijzonder negatief... Misschien dat zijn stamgenoten 'm een toffe peer vonden, maar goed.. die vaarden er zelf wel bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef aerdt het volgende:
[..]
Idi Amin wordt in Uganda nog door veel mensen gezien -met name in het Noorden- als een leider die opkwam voor de gewone man. Veel van de ziekenhuizen en scholen die er nu staan zijn door hem gemaakt.
Het westen mag hem zien als een brute dictator, in Uganda is dat toch een stuk minder.
In de afgelopen paar uur 7x vragen of dit het begin betekent van WW3 is niet serieus mee discussiëren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Besjah het volgende:
[..]
Ik maak 1/2 grappen en gelijk ben ik een troll.. Ik heb al hele tijd serieus mee zitten discussieren, dus sjjtt.
De lijn tussen gek en geniaal is dun. Gadaffi is beide. Irrationeel zogenaamd, maar hij weet wel wat ie doet. En als het mislukt is ie bereid 180 graden te draaien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder ingrijpen was het land zowat weer onder controle.
Zoiets kan je volkomen krankzinnig maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als mensen naar je op kijken kun je niet krankzinnig zijn?
Ik heb 2x gezegd of er bronnen waren over dat van Iran van die Ahmedijan, en dan nu deze grappen. Tjeeez..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Knuxie het volgende:
[..]
In de afgelopen paar uur 7x vragen of dit het begin betekent van WW3 is niet serieus mee discussiëren.
Ik weet het echt niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zucht, denk jij werkelijk dat Iran en Noord-Korea met Libie samen willen gaan werken.
Ik weet het echt niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zucht, denk jij werkelijk dat Iran en Noord-Korea met Libie samen willen gaan werken.
Hij roept op om alle arabische landen zich toe te voegen aan Libiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat boeit het nou en wat versta je onde samenwerken. Gaddafi is nog nooit in Teheran geweest. Zulke goede vrienden zijn het niet.
I hoop dat je gelijk hebt!quote:
Ok, my bad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Besjah het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wel inzicht in deze zaak, ik loop al hele tijd mee te discussieren in vorige topics, en nu ik een grapje maak ben ik een gelijk een 14-jarige vmbo'er?
Juist. En moffenhoeren niet. Wel een verschil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jappen waren de Moffen van Azië. En troostmeisjes werden gedwongen.
En ik heb er 2 jaar gewerkt en werk er nu weer. Anyway, laten we maar weer on-topic gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ehh, ik ben in Oeganda geweest.. en heb daar 0 mensen positief over 'm horen praten.... En heel veel mensen bijzonder negatief... Misschien dat zijn stamgenoten 'm een toffe peer vonden, maar goed.. die vaarden er zelf wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |