Dat is het altijd geweest. Daardoor ook niet echt een favoriet van me..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:27 schreef F.M.D. het volgende:
Ligt het aan mij of is het hardcourt van indian wells ontzettend langzaam?
Het zit er zo zoekend uit hoe hij speelt. Dat aanvallende spel ging hem goed af. Misschien ook conditioneel maar ik heb vooral het idee dat vastheid zijn probleem is, en, zoals TheGeneral zegt, dat hij bijvoorbeeld met zijn service minder domineert.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Vanaf de USOpen heeft hij geweldig goed gespeeld. Vooral zijn masterscup was geniaal.
Ik heb nu vooral het gevoel dat zijn conditie hem achterlaat….[...]
2x hard, 2x gravel, 1x gras.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:35 schreef Norrage het volgende:
Waarvan vooral weer vele keren op gravel geloof ik?
Dat is best slecht trouwensquote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef jojomen4 het volgende:
Damn, ik zie net dat Fed ook de dubbel finale heeft verloren. 2x op 1 dag op je broek krijgen, dan zal hem niet vaak zijn overkomen.
Zal mentaal wel een flinke klap voor hem zijn geweest.
Dolgopolov en Malisse ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is best slecht trouwenstegen Malisse en een of andere nobody toch?
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dolgopolov en Malisse ja.
Ach, 0-5 in finales, dat zegt net zo veel als dat Djokovic 6-1 in hardcourt MS tegen Nadal is, 6-0 sinds IW 2007.
Ik zou zeggen dat Nadal de favoriet heeft. Djokovic heef tal zoveel op rij gewonnen en ik kan me voorstellen dat hij mentaal moe is. Nadal heeft deze titel op dit moment bovendoen harder nodig dan Djokovic; die heeft immers de AO al gewonnen en Nadal heeft nog niks gewonnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog steeds zo jammer van die US open finale
En we vergeten ook de OS nog tegen Rafa. Maar ik denk dat Djoko desalniettemin errug favoriet is vanavond. Ik ga het iig kijken
Vette userIcon heb je.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Nadal de favoriet heeft. Djokovic heef tal zoveel op rij gewonnen en ik kan me voorstellen dat hij mentaal moe is. Nadal heeft deze titel op dit moment bovendoen harder nodig dan Djokovic; die heeft immers de AO al gewonnen en Nadal heeft nog niks gewonnen.
Dus zeg ik: si senooooooooooor.
Omdat je de titel harder nodig hebt ben je favoriet? Federer heeft dan wel heel veel titels als underdog gewonnen zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Nadal de favoriet heeft. Djokovic heef tal zoveel op rij gewonnen en ik kan me voorstellen dat hij mentaal moe is. Nadal heeft deze titel op dit moment bovendoen harder nodig dan Djokovic; die heeft immers de AO al gewonnen en Nadal heeft nog niks gewonnen.
Dus zeg ik: si senooooooooooor.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic duidelijk de nr. 1 op hardcourt dit jaar, met afstand
Omdat zijn motivatie misschien groter is en hij meer mentale energie over heeft en het twee enigszins gelijkwaardige spelers zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat je de titel harder nodig hebt ben je favoriet? Federer heeft dan wel heel veel titels als underdog gewonnen zeg.
Annoying Orange. Dit is mijn favoriete filmpje, met mijn held Marshmallow.quote:
Malisse en Dolgo hebben dezelfde kapperquote:
eigenlijk 10 keer zo leuk dan een singel, toch zit het stadion half zo volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |