Als een waardig man ten onder gaan heh..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat zijn lijfwacht uit vrouwen bestond!
Ben benieuw of die hem met hun leven gaan beschermen -is het fout als ik die gedachte best sexy vind?!- .
Overigens niet slecht om een hoop vrouwen om je heen te hebben wanneer je beseft dat het erop zit voor je
Zich overgeven zal ie niet doen. de gekste dingen verzint ie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hij heeft geen kans meer straks. Zelfs geen schijn van een kans. Als ie door 5 landen door de lucht gebombardeerd wordt. Die kan hij niet stoppen. Helaas zal meneer Khadaffi letterlijk vergif op in moeten nemen.
Done.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Nibb-it het volgende:
TS kun je dan dit bij de vorige delen toevoegen?
[ code verwijderd ]
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Klopt het nieuws vanuit Iran? Ahmedinejad wilt dat de VN/NAVO troepen uit Libie vertrekken.. zo niet gaat Iran ook meedoen (aan de zijde van Libie).. Kan iemand dit bevestigen?
Klinkt meer als een Amerikaans gerucht als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Klopt het nieuws vanuit Iran? Ahmedinejad wilt dat de VN/NAVO troepen uit Libie vertrekken.. zo niet gaat Iran ook meedoen (aan de zijde van Libie).. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Omfg hou op met dit soort dingen zonder bron of logische gedachte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Inderdaad.. laten we het hopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt meer als een Amerikaans gerucht als ik dat zo lees
Merci.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Done.
Ik vraag me nu echt af hoe het gaat met Ghadaffi en zijn mensen en hoe para die nu zijn.
Al Jazeera zal wel Deense toestellen bedoelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef horned_reaper het volgende:
Al Jazeera meldt dat Nederlandse gevechtsvliegtuigen geland zijn op een Italiaanse militaire basis. Er is nog geen verdere bevestiging van dit nieuws.
Absoluut nergens iets van terug te vinden op internet, dus het lijkt me sterkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Dit is alle waardigheid voorbij. Hij zal niet levend vertrekken, vrees ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Als een waardig man ten onder gaan heh..
Iran heeft een scheithekel aan Gaddafi, achterlijke. wederom:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Het ministerie van Defensie ontkent dat er Nederlandse vliegtuigen zijn geland op een militaire basis in Italië. Er wordt nog altijd gewacht op een verzoek van de NAVO.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al Jazeera zal wel Deense toestellen bedoelen.
Ik doelde het op de reactie als met vrouwen om je heen dood gaan =)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is alle waardigheid voorbij. Hij zal niet levend vertrekken, vrees ik.
Ja, dat was idd. jammer. Geen tijd meer volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom vroeg Twan niet aan die luchtmachtcommandant of het verhaal klopte van AJE over de NL'se gevechtsvliegtuigen die in Italië waren geland?
Zou wel vooraf afgesproken zijn dat het mag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, dat was idd. jammer. Geen tijd meer volgens mij.
Ik zit hier meer voor de updates dus kwam weer even bijlezen. Dacht dat je het anders bedoelde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Ik doelde het op de reactie als met vrouwen om je heen dood gaan =)
Zou kunnen, staat ook geen live bij. Er zijn al zoveel statements voorbij gekomen ;p. Deze heb ik in ieder geval niet gezien.quote:
Z'n woorden kwamen me bekend voorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou kunnen, staat ook geen live bij.
Je weet het niet bij zulke figuren maar buiten een vliegreis naar Venuzuela of Nicaragua is er maar 1 andere optie voor 'm vrees ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is alle waardigheid voorbij. Hij zal niet levend vertrekken, vrees ik.
Kijk geen tv..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik dacht dat wat je net zag redelijk "live" is.
Dat is alleen de Amerikaanse operatie. Dat omvat de Franse en Britse missie niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Nibb-it het volgende:
TT wijziging naar Operation Odyssey Dawn?
Bij de invasie van Irak stond er ook per ongeluk een hoge militair bij de persconferentie van de Verenigde Staten. Doet me een beetje denken aan deze verwarring.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LWD-Godius het volgende:
US, Canadian, Dutch and Spanish head to Italy bases for enforcement of Libya no-fly zone
Ik denk dat ze Denemarken met Nederland verwarren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |