Jamaar.. jij vind ook mijn ranzige grappen op twitter leuk dus jij hebt sowieso geen smaakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jou bevalt het blijkbaar niet, Ik vond het leuk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Stability het volgende:
oh oh oh die maik.....ik kan die kop eg niet zien, wat is die man vreselijk eng !
nu helemaal met dat glibberkapsel brrrrrrrrr
Meeeeeeeeeeeeuhquote:
hij heeft nog een scheiding in zn haar ook !!!!!quote:
Hij dacht vast dan lijk ik wat intelligenter ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft nog een scheiding in zn haar ook !!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
Wat voor nut heeft rouge?
M: Om kleur op je wangen te geven
G: Maar dat zit er toch al op?
M: Nou moet je even stil zijn!
G: Ja, dit is precisiewerk![]()
[ afbeelding ]
gewoon TE erg !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij dacht vast dan lijk ik wat intelligenter ofzo
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik zie een Galabal aankomen, maar wel een boeiende.....
Ben benieuwd of de boeien vandaag nog afgaan, of is er al bekend wanneer ze losgaan?
Geer helpt wel een handjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop toch zo als Joanna over die dansvloer zwiert ze met haar hak in der jurk blijft hangen en zo onderuit gaat, is dat gemeen van mijja dat is gemeen maar echt mooie tv beelden leveren het wel weer op
dragqueen make-upquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom paars op de ogen van Mo pffff had dan bruin gekozen past bij haar jurk
....En een gbroken pols......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop toch zo als Joanna over die dansvloer zwiert ze met haar hak in der jurk blijft hangen en zo onderuit gaat, is dat gemeen van mijja dat is gemeen maar echt mooie tv beelden leveren het wel weer op
hahahaha ja !!!!!!! hem staat die achterover look welquote:
Als ik eens op een ranzige grap van jou instemmend reageer, en het op een ander punt niet met je eens ben heb ik geen smaak???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar.. jij vind ook mijn ranzige grappen op twitter leuk dus jij hebt sowieso geen smaak
De jurken zijn te kort om in te blijven hangen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt wel.quote:
Nope en hij houdt angstvallig laura in de gaten.quote:
Plat naar achteren plakken lijkt verplicht....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
Is dit verplicht ofzo, haar strak naar achter?
blijkbaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
Is dit verplicht ofzo, haar strak naar achter?
Zeemeerminquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Kan alleen niet zo goed plaatsen wat voor Jurk Joanna draagt.. is dat van een matroos of Annie?
OMG ik gier hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
De jurken zijn te kort om in te blijven hangen.
ik ben niet boosquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeuh![]()
![]()
Stemmetje gaat nu toch wel een keer boos worden? Hoor hem nu vaker praten dan mezelf.. da's niet best!
blauwkapje kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Kan alleen niet zo goed plaatsen wat voor Jurk Joanna draagt.. is dat van een matroos of Annie?
Sailormoon natuurlijk waar zit je met je gedachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Minuut of 5 gok ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef itsme het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze nog? kan ik nog even lezen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |