quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef suzi1 het volgende:
hebben ze hier echt een uur voor gekregen? (opmaken en omkleden)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Roguee het volgende:
Geer: Maar een uur hebben we, waarvoor dan?
Jo: ja voor make up!!
Nou geer, daar sta je dan het komende uur.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard: We hebben een uur. Waarvoor? Ik ben klaar.
Joanna: voor Make uhhup!
De stem heeft daar ook een geheime camera ingestopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
hahaa mo kan haar zender niet kwijt...doet ze hem in dr kruis
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Roguee het volgende:
Geer: Maar een uur hebben we, waarvoor dan?
Jo: ja voor make up!!
Nou geer, daar sta je dan het komende uur.
Het ging ruud puur om dat allereerste linkje, dat klopte niet meer, nu welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
dr uit halen dan ? die caps uit de OP ?
okidoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging ruud puur om dat allereerste linkje, dat klopte niet meer, nu wel
Niet aan de hand verder
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!quote:
quote:Het Droste-effect is een visueel effect, waarbij een afbeelding een verkleinde versie van zichzelf bevat. Voor de verkleinde afbeelding geldt weer hetzelfde, enzovoort. Dit proces van zelfverwijzing heet recursie. In theorie kan dit oneindig doorgaan. In de praktijk gaat de recursie slechts zover door, als de resolutie van de afbeelding mogelijk maakt
Echt he, 10 a 15 minuten, dan zit alles er op, foundation, poeder, de hele meuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
pf ben ook een vrouw maar al dat gemake-up![]()
kwartier ben ik klaar.
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGKquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!
Ik zit echt niet te wachten op caps die ik net al voor mijn kiezen heb gehad en teksten die ik net gelezen heb.
Zoals ik al zei: streamverslagen en updates ala.. maar als nu al de cos een samenvatting elke keer moet krijgen vraag ik me af hoelang nog voor we het Droste effect gaan krijgen![]()
En ja nu weet ik dat er een paar mensen gelijk vragen gaan stellen dus alstu:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
Zoals ik al zei: streamverslagen en updates ala.. maar als nu al de cos een samenvatting elke keer moet krijgen vraag ik me af hoelang nog voor we het Droste effect gaan krijgen![]()
[..]
nee nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Is er alcohol dat ze allemaal zo netjes gekleed zijn?
Ja toen wel, we zijn nu in 2011quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGK
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja toen wel, we zijn nu in 2011
Dikke Tjet voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ja johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk wel wat meer dan toen met carnaval dan
oke duidelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!
Ik zit echt niet te wachten op caps die ik net al voor mijn kiezen heb gehad en teksten die ik net gelezen heb.
[..]
ja echt.. de keren dat ik het las irriteerde ik me kapotquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGK
Mag ik bij U bestellen, 3 bier en een witte wijn graagquote:
Ik heb vorige week helemaal niets gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja johnet zo iets als vorige week lijkt me wel wat
Jaa dat heb ik toen moeten missen, maar nu zit ik er dus klaar voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja johnet zo iets als vorige week lijkt me wel wat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |