doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij mag straks een half uur speciaal voor de streamers wat
BackstreetBoys-dansjes doen...
huule huule huule!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Als Mo en Alex niet winnen slaat Mo Alex volgens mij helemaal inelkaar als hij een foutje heeft gemaakt...
Het is net een opgave bij een IQ test.quote:
Toffe smiley!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vind dit de leukste opdracht tot nu toe [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vind dit de leukste opdracht tot nu toe [ afbeelding ]
Bij mij ging logica vroeger wat anders, maar dat zal wel aan mijn opvoeding liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net een opgave bij een IQ test.
Alle mooie mannen vallen op mooie vrouwen
Mannen die op mooie vrouwen vallen zijn inhoudsloos
Sommige mannen hebben inhoud.
Trek de juiste conclusie!
gaan we nou syllogismen zitten uitwerken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij ging logica vroeger wat anders, maar dat zal wel aan mijn opvoeding liggen.
een beetje lijm erop en in de glasbak tyfen kan ook, glittert ook mooi..quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
Je CAPSLOCK-toets hangt af en toe!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
DUS ALLEEN DE NAMEN VERDER GEEN COMMENTAAR OF WAT DAN OOK.............![]()
Om de drie dagen maak ik dan een lijst van de populairste bewoner......................
dus wie staat er om de drie dagen op 1...en wie op 2.....etc etc.
ZET JE LIJSTJE NEER DAN GA IK TURVEN WIE DE POPULAIRSTE BEWONERS IS OP FOK
haha glasbakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
een beetje lijm erop en in de glasbak tyfen kan ook, glittert ook mooi..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
hahaha geen mooi pakkie voor stervio?
Een tutu?
hahaha hadden ze die humor maar bij de regie he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
Een tutu?
Een galgenstrop om zichzelf op te hangenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Een tutu?
Wat gaat er fout dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op is OK, maar er gaat nu een kleinigheidje fout. Vriendelijk verzoek aan de modjes of BBQ
Absoluut een mooi stel. Zoals ze in de zon zaten de miljonair en de verveelde blondine.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef Flow3r het volgende:
toch zijn Geer en Jo een mooi stel samen, iemand zei hier al; de miljonair met de barbie
Kan ik mooi even naar Ik vertrek kijken.quote:
wat moet ik wijzigen ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaat er fout dan?
Of heeft TS het al gewijzigd?
Aaf en Maik trouwens ook; 2 bodybuildersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Absoluut een mooi stel. Zoals ze in de zon zaten de miljonair en de verveelde blondine.
Hij heeft zich zo staan profileren tijdens het dansen. Was het idd maar zo'n feest dat ze zoiets op zouden pikken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha hadden ze die humor maar bij de regie he?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Niki.P het volgende:
Zei Laura nou net dat ze zou drinken!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Niki.P het volgende:
heus??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Niki.P het volgende:
Geen idee, ik dacht dat hij zei dat er iets fout ging met de OP, maar ik zie het ook nietquote:
alleen maik deed een schriftelijke cursusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aaf en Maik trouwens ook; 2 bodybuilders
ja dat zou ik echt leuk vinden, iedereen keurig in danskledij en die dansnicht in zn roze tutu en flatjes er zo bij....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft zich zo staan profileren tijdens het dansen. Was het idd maar zo'n feest dat ze zoiets op zouden pikken.
Omdat het een inconsequente snol is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef itsme het volgende:
waarom heeft Gerard een blinddoek om en zit Philip gewoon naar Joanne te kijken?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zou ik echt leuk vinden, iedereen keurig in danskledij en die dansnicht in zn roze tutu en flatjes er zo bij....
maik weet alleen zn bovenarmen te trainen...de rest weet ie nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen maik deed een schriftelijke cursus
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Omdat het een inconsequente snol is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is deze voor Geer mocht hij ooit terug lezen.
Ik weet dat ik hem een groot plezier daarmee doe.
Als dat gebeurt neem ik Ik vertrek wel op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zou ik echt leuk vinden, iedereen keurig in danskledij en die dansnicht in zn roze tutu en flatjes er zo bij....
Dit doet me aan een andere reality show denken. geen idee meer welke.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Verwacht nou maar niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is deze voor Geer mocht hij ooit terug lezen.
Ik weet dat ik hem een groot plezier daarmee doe.
Het topje wel, ik vind dat de rok haar wat flets maakt.quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Roguee het volgende:
Big Brother UK?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit doet me aan een andere reality show denken. geen idee meer welke.
Daar was ook een jonge meid die er voor probeerde te zorgen dat een man werd beschouwd als een vieze ouwe man. dat lukte haar niet gelukkig.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Servio heeft een gordijn van het plafond getrokken.
Moet kunnen meidquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het topje wel, ik vind dat de rok haar wat flets maakt.
Wijvenpraat![]()
anders even vragen in het feedback topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
o the boooooooooooz moet nog een E achterik kan dat niet aanpassen denk ik ? *leek is*
Ze gaan kijken of de bewoners een degelijke opvoeding hebben gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Papiergeld het volgende:
Terug van weg geweest
Vanwaar de fancy dresses? Hebben ze een verkleedkist gevonden?
Mee eens, staat haar nog goed ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Laura's jurk is de enige die ook al maar een beetje mooi is..
Vind de kleur haar niet staan to be honest. Die zwarte jurk van Sharon vond ik mooi. O nu heeft zij een rode aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Laura's jurk is de enige die ook al maar een beetje mooi is..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Look at me...I am an attention whore
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Look at me...I am an attention whore
Ikke niet. Had ze die zwarte jurk gewoon aan moeten trekken. Of was die ook te klein?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
o balen voor sjerron pff voel met haar mee
en philip staat er gewoon naar te staren alsof ze een show geeftquote:
geloof het welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ikke niet. Had ze die zwarte jurk gewoon aan moeten trekken. Of was die ook te klein?
Lol zou hem goed staan ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef knagsje het volgende:
Moet Flip de ouwe duitser nu ook een helm op?
Aafke en Moquote:
Idd, al 5 weken niet! Tijd om ze aan te pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef itsme het volgende:
De stem wordt boos en nu begrijp ik wel waarom.
Ze luisteren echt totaal niet.
Nee hij bedoelde dat linkje 'vervolg van...'.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef mootie het volgende:
Greys, ik denk dat Ruud bedoelt dat zijn gedeelte van de OP, de caps etc. niet in de 'vaste' OP horen. Die hoorde gewoon bij zijn COS.
die stond er automatisch bij in, vond het mooi, even een recap waar het over gingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat linkje 'vervolg van...'.
Is nu aangepast.
Maar dat gaat geheid elke keer fout natuurlijk
The boy is mine!quote:
Drukke tijden ahead!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat linkje 'vervolg van...'.
Is nu aangepast.
Maar dat gaat geheid elke keer fout natuurlijk
helaas welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef suzi1 het volgende:
hebben ze hier echt een uur voor gekregen? (opmaken en omkleden)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef suzi1 het volgende:
hebben ze hier echt een uur voor gekregen? (opmaken en omkleden)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Roguee het volgende:
Geer: Maar een uur hebben we, waarvoor dan?
Jo: ja voor make up!!
Nou geer, daar sta je dan het komende uur.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard: We hebben een uur. Waarvoor? Ik ben klaar.
Joanna: voor Make uhhup!
De stem heeft daar ook een geheime camera ingestopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
hahaa mo kan haar zender niet kwijt...doet ze hem in dr kruis
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Roguee het volgende:
Geer: Maar een uur hebben we, waarvoor dan?
Jo: ja voor make up!!
Nou geer, daar sta je dan het komende uur.
Het ging ruud puur om dat allereerste linkje, dat klopte niet meer, nu welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
dr uit halen dan ? die caps uit de OP ?
okidoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging ruud puur om dat allereerste linkje, dat klopte niet meer, nu wel
Niet aan de hand verder
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!quote:
quote:Het Droste-effect is een visueel effect, waarbij een afbeelding een verkleinde versie van zichzelf bevat. Voor de verkleinde afbeelding geldt weer hetzelfde, enzovoort. Dit proces van zelfverwijzing heet recursie. In theorie kan dit oneindig doorgaan. In de praktijk gaat de recursie slechts zover door, als de resolutie van de afbeelding mogelijk maakt
Echt he, 10 a 15 minuten, dan zit alles er op, foundation, poeder, de hele meuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
pf ben ook een vrouw maar al dat gemake-up![]()
kwartier ben ik klaar.
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGKquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!
Ik zit echt niet te wachten op caps die ik net al voor mijn kiezen heb gehad en teksten die ik net gelezen heb.
Zoals ik al zei: streamverslagen en updates ala.. maar als nu al de cos een samenvatting elke keer moet krijgen vraag ik me af hoelang nog voor we het Droste effect gaan krijgen![]()
En ja nu weet ik dat er een paar mensen gelijk vragen gaan stellen dus alstu:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
Zoals ik al zei: streamverslagen en updates ala.. maar als nu al de cos een samenvatting elke keer moet krijgen vraag ik me af hoelang nog voor we het Droste effect gaan krijgen![]()
[..]
nee nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Is er alcohol dat ze allemaal zo netjes gekleed zijn?
Ja toen wel, we zijn nu in 2011quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGK
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja toen wel, we zijn nu in 2011
Dikke Tjet voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ja johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk wel wat meer dan toen met carnaval dan
oke duidelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens onzinnig om de vorige COS te gaan recappen. Er staat een keurige link in naar alle vorige cossen, heeft iemand ook hard aan gewerkt!
Ik zit echt niet te wachten op caps die ik net al voor mijn kiezen heb gehad en teksten die ik net gelezen heb.
[..]
ja echt.. de keren dat ik het las irriteerde ik me kapotquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkte als een tierelier bij de Cossen van DGK
Mag ik bij U bestellen, 3 bier en een witte wijn graagquote:
Ik heb vorige week helemaal niets gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja johnet zo iets als vorige week lijkt me wel wat
Jaa dat heb ik toen moeten missen, maar nu zit ik er dus klaar voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja johnet zo iets als vorige week lijkt me wel wat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik lees de eerste post niet eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja echt.. de keren dat ik het las irriteerde ik me kapot
Wat heeft het voor zin om de cos samen te vatten terwijl dat stukje energie ook in de SV of het updatetopic kan? DAAR zie ik pas de meerwaarde. Cossen samenvatten is echt onzin. Iemand die een dag niet heeft gezien gaat ook echt niet 12 samenvattingen van cossen doorlezen.
En dat dus! En ik denk dat de SST streamer 20% intelligenter is dan de gemiddelde DGK alzheimer die niet eens de vorige COS meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om de cos samen te vatten terwijl dat stukje energie ook in de SV of het updatetopic kan? DAAR zie ik pas de meerwaarde. Cossen samenvatten is echt onzin. Iemand die een dag niet heeft gezien gaat ook echt niet 12 samenvattingen van cossen doorlezen.
Die vent wordt echt met de dag leuker met zijn mooie opmerkingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
hahaha gerard geweldig, waar is rouge voor ? joanne: voor kleur op je wangen
hij: ow heb je toch al ?
![]()
Ik ben bang dat het niet zo wordt als vorige week ik denk dat ze zo misschien 3 flesje wijn en 10 biertjes krijgen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jaa dat heb ik toen moeten missen, maar nu zit ik er dus klaar voor.![]()
Kan dus eigenlijk alleen maar tegenvallen![]()
haha zo grappig net ook al, dat het wel heel precies werk is en dat ie eens stil moest staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
hahaha gerard geweldig, waar is rouge voor ? joanne: voor kleur op je wangen
hij: ow heb je toch al ?
![]()
Ja ik ben er ook bang voor, maarja toch niks beters te doen evenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo wordt als vorige week ik denk dat ze zo misschien 3 flesje wijn en 10 biertjes krijgen...
Als er iets anders in komt te staan dan nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat we al 635 keer dezelfde hebben gehad.
Eentje uit de zelfde reeksquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Wat ziet Joanna er weer geil uit zeg.
Al kan ik deze post 10 keer per dag maken.
Die kop van geer hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
Wat voor nut heeft rouge?
M: Om kleur op je wangen te geven
G: Maar dat zit er toch al op?
M: Nou moet je even stil zijn!
G: Ja, dit is precisiewerk![]()
[ afbeelding ]
Dat ondeugende hoofdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee kijk maik zn haar dan !!! dracula in tha house !!!!
Laura was met 2 minuten klaar volgens mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Roguee het volgende:
Joanna: Iedereen hier gaat FAKKING zwaar opgemaakt.
Daar valt ook niks meer aan te redden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura was met 2 minuten klaar volgens mij
je bent al snel tevreden merk ik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet? Ik zou er wel een trucje op kunnen hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Psies! Als dit loze OP-verneuken echt gaat doorzetten ga ik topic hunten als een Elmer Fuddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
Als er iets anders in komt te staan dan nog niet
En er nog leuker uitzien ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura was met 2 minuten klaar volgens mij
Jou bevalt het blijkbaar niet, Ik vond het leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
u mad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Als dit loze OP-verneuken echt gaat doorzetten ga ik topic hunten als een Elmer Fudden ik denk niet dat ik de enige ben.. alles om die verschrikkelijke cos-samenvatting eruit te halen! Pure verkutting van mijn bandbreedte en leesplezier. We zijn hier niet de stichting Alzheimer!
Jamaar.. jij vind ook mijn ranzige grappen op twitter leuk dus jij hebt sowieso geen smaakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jou bevalt het blijkbaar niet, Ik vond het leuk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Stability het volgende:
oh oh oh die maik.....ik kan die kop eg niet zien, wat is die man vreselijk eng !
nu helemaal met dat glibberkapsel brrrrrrrrr
Meeeeeeeeeeeeuhquote:
hij heeft nog een scheiding in zn haar ook !!!!!quote:
Hij dacht vast dan lijk ik wat intelligenter ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft nog een scheiding in zn haar ook !!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon TE erg !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij dacht vast dan lijk ik wat intelligenter ofzo
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik zie een Galabal aankomen, maar wel een boeiende.....
Ben benieuwd of de boeien vandaag nog afgaan, of is er al bekend wanneer ze losgaan?
Geer helpt wel een handjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop toch zo als Joanna over die dansvloer zwiert ze met haar hak in der jurk blijft hangen en zo onderuit gaat, is dat gemeen van mijja dat is gemeen maar echt mooie tv beelden leveren het wel weer op
dragqueen make-upquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom paars op de ogen van Mo pffff had dan bruin gekozen past bij haar jurk
....En een gbroken pols......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop toch zo als Joanna over die dansvloer zwiert ze met haar hak in der jurk blijft hangen en zo onderuit gaat, is dat gemeen van mijja dat is gemeen maar echt mooie tv beelden leveren het wel weer op
hahahaha ja !!!!!!! hem staat die achterover look welquote:
Als ik eens op een ranzige grap van jou instemmend reageer, en het op een ander punt niet met je eens ben heb ik geen smaak???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar.. jij vind ook mijn ranzige grappen op twitter leuk dus jij hebt sowieso geen smaak
De jurken zijn te kort om in te blijven hangen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt wel.quote:
Nope en hij houdt angstvallig laura in de gaten.quote:
Plat naar achteren plakken lijkt verplicht....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
Is dit verplicht ofzo, haar strak naar achter?
blijkbaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
Is dit verplicht ofzo, haar strak naar achter?
Zeemeerminquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Kan alleen niet zo goed plaatsen wat voor Jurk Joanna draagt.. is dat van een matroos of Annie?
OMG ik gier hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
De jurken zijn te kort om in te blijven hangen.
ik ben niet boosquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeuh![]()
![]()
Stemmetje gaat nu toch wel een keer boos worden? Hoor hem nu vaker praten dan mezelf.. da's niet best!
blauwkapje kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Kan alleen niet zo goed plaatsen wat voor Jurk Joanna draagt.. is dat van een matroos of Annie?
Sailormoon natuurlijk waar zit je met je gedachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
Minuut of 5 gok ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef itsme het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze nog? kan ik nog even lezen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |