Ik lees de eerste post niet eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja echt.. de keren dat ik het las irriteerde ik me kapot
Wat heeft het voor zin om de cos samen te vatten terwijl dat stukje energie ook in de SV of het updatetopic kan? DAAR zie ik pas de meerwaarde. Cossen samenvatten is echt onzin. Iemand die een dag niet heeft gezien gaat ook echt niet 12 samenvattingen van cossen doorlezen.
En dat dus! En ik denk dat de SST streamer 20% intelligenter is dan de gemiddelde DGK alzheimer die niet eens de vorige COS meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja toen wel, we zijn nu in 2011
Lekker belangrijk wat jij vindt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om de cos samen te vatten terwijl dat stukje energie ook in de SV of het updatetopic kan? DAAR zie ik pas de meerwaarde. Cossen samenvatten is echt onzin. Iemand die een dag niet heeft gezien gaat ook echt niet 12 samenvattingen van cossen doorlezen.
Die vent wordt echt met de dag leuker met zijn mooie opmerkingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
hahaha gerard geweldig, waar is rouge voor ? joanne: voor kleur op je wangen
hij: ow heb je toch al ?
![]()
Ik ben bang dat het niet zo wordt als vorige week ik denk dat ze zo misschien 3 flesje wijn en 10 biertjes krijgen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jaa dat heb ik toen moeten missen, maar nu zit ik er dus klaar voor.![]()
Kan dus eigenlijk alleen maar tegenvallen![]()
haha zo grappig net ook al, dat het wel heel precies werk is en dat ie eens stil moest staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
hahaha gerard geweldig, waar is rouge voor ? joanne: voor kleur op je wangen
hij: ow heb je toch al ?
![]()
Ja ik ben er ook bang voor, maarja toch niks beters te doen evenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo wordt als vorige week ik denk dat ze zo misschien 3 flesje wijn en 10 biertjes krijgen...
Als er iets anders in komt te staan dan nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat we al 635 keer dezelfde hebben gehad.
Eentje uit de zelfde reeksquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Wat ziet Joanna er weer geil uit zeg.
Al kan ik deze post 10 keer per dag maken.
Die kop van geer hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
Wat voor nut heeft rouge?
M: Om kleur op je wangen te geven
G: Maar dat zit er toch al op?
M: Nou moet je even stil zijn!
G: Ja, dit is precisiewerk![]()
[ afbeelding ]
Dat ondeugende hoofdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee kijk maik zn haar dan !!! dracula in tha house !!!!
Laura was met 2 minuten klaar volgens mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Roguee het volgende:
Joanna: Iedereen hier gaat FAKKING zwaar opgemaakt.
Daar valt ook niks meer aan te redden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura was met 2 minuten klaar volgens mij
je bent al snel tevreden merk ik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet? Ik zou er wel een trucje op kunnen hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Psies! Als dit loze OP-verneuken echt gaat doorzetten ga ik topic hunten als een Elmer Fuddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
Als er iets anders in komt te staan dan nog niet
En er nog leuker uitzien ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura was met 2 minuten klaar volgens mij
Jou bevalt het blijkbaar niet, Ik vond het leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
u mad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Als dit loze OP-verneuken echt gaat doorzetten ga ik topic hunten als een Elmer Fudden ik denk niet dat ik de enige ben.. alles om die verschrikkelijke cos-samenvatting eruit te halen! Pure verkutting van mijn bandbreedte en leesplezier. We zijn hier niet de stichting Alzheimer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |