Ik doe vrijwel nooit mee aan skypesessies buiten de radio om. Dus als ik met een groep ga skypen (die groep 'ontstaat' ook meestal en is dus steeds anders) dan is het ook online te horen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het staat standaard wel op mijn computer maar ik heb het nog nooit aangekliktBuiten jullie heeft alleen mijn moeder skaip ':')
niet posten anders krijg ik een ban voor het verspreiden van Sharr.rarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei sharr?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest nog steeds denken aan de "hier komt king of maai kestel" van een paar dagen terug.
ik gebruik denk de volgende keer die standaard in me Laptop zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik stem dan ook voor dat we gaan sparen voor een goeie headset voor jou
Hoi Merelquote:
Dartsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, ik ga darts kijken![]()
En TC doodt de topics altijdDa's echt zo jammer altijd.
ik post hier ook en in TC.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo episch als
Sjeek det boeddie sjeek det ess!
Gewoon geen tc openen danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hooiquote:
Ik ging bijna huilenquote:
Hee, jij ook hierquote:
Koelkastquote:
Nieuwe UI?quote:
mijn shockwave plugin loopt vast jwz dus ik kan niet eens in tcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Open TC dan in een andere browser.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mijn shockwave plugin loopt vast jwz dus ik kan niet eens in tc
neeee te luiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Open TC dan in een andere browser.
Ja, mooi?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nieuwe UI?
Ik val de mensen hier nog niet zo lang lastigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee, jij ook hierOf is dat al langer zo maar dat ik dat gewoon niet meekreeg?
![]()
Linkje TC?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
Maar het is niet tof dat meteen de topics dood zijn dan
Jaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |