Dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Lama443 het volgende:
[..]
het was episch en iedereen mocht meedoen!
het was echt fantastisch
tsk tsk, eerst zuigen krengquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doe ik nadat ik zn drank heb afgepakt
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behalve naatje omdat popjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Lama443 het volgende:
[..]
het was echt fantastisch
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsk, eerst zuigen kreng
Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts steekt peuk opIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik skijp ook niet mee, ik luisterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen skaip en ga het nu ook niet downloaden dus geen fun voor mij
kan je wel mee helpenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Maar het is echt leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Heb je DE shagstem nog niet gehoord?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit horen praten? Kan dat?
Het staat standaard wel op mijn computer maar ik heb het nog nooit aangekliktquote:
Nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je DE shagstem nog niet gehoord?
Uhm, sharr heeft een hele zacht, lieve stem. Wat vind je dan van je eigen stem?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je DE shagstem nog niet gehoord?
Ik stem dan ook voor dat we gaan sparen voor een goeie headset voor jouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Lama443 het volgende:
[..]
het was echt fantastisch
I know. Sharr heeft een zeer fijne stem. Maar geef toe in het begin stond ze bekend als de shagstemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, sharr heeft een hele zacht, lieve stem. Wat vind je dan van je eigen stem?
ik las sparren, dus gelijk gaan rekken en strekken om iemand in elkaar te slaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik stem dan ook voor dat we gaan sparen voor een goeie headset voor jou
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ik las sparren, dus gelijk gaan rekken en strekken om iemand in elkaar te slaan
Ik moest nog steeds denken aan de "hier komt king of maai kestel" van een paar dagen terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Sharr heeft een zeer fijne stem. Maar geef toe in het begin stond ze bekend als de shagstem![]()
En mijn stem mag wel wat minder op radio onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |