Mijn computer kan het niet aanquote:
Heb je het over mij?quote:
Nee, maar "bepaalde personen" is nogal vaag. Ik ben benieuwd over wie je het hebt.quote:
popcorn.gifquote:
bepaalde mensen ja, gewoon de mensen die terug van weggeweest zijn èn kliekjes zijn dan wel warenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, maar "bepaalde personen" is nogal vaag. Ik ben benieuwd over wie je het hebt.
quote:
Wat dacht men van BNAAN.gif?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou negerpopcorn.gif
MJquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou negerpopcorn.gif
Ik wist wel dat je hem zou waarderen.quote:
Koelkast.. Dit is uitdagen. Het was toch gezellig zei je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bepaalde mensen ja, gewoon de mensen die terug van weggeweest zijn èn kliekjes zijn dan wel waren![]()
Welkom terug trouwens, Ragboer. Je werd gemist. Vooral je ongezouten commentaar op "ons" als groep is het meest gemist, om maar te zwijgen over je constante positiviteit. Waar ben je al die tijd geweest man.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hem zou waarderen.
Ik daag niemand uit hoor. Ik meen het serieus, ik heb hem gemist. Niet altijd overal wat achter zoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Koelkast.. Dit is uitdagen. Het was toch gezellig zei je?
Maisionette... 2 verdiepingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoor aan de bel dat hij in een flat woont.
Taylor gooide 110 gemiddeld ofzquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn visite is irritant, ik wil ze weg hebben
volume opengooien op je pcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hierquote:
daar komen mijn buren juist op afquote:
Ik weet nog steeds of er nou sarcasme of ironie of iets dergelijks achter zit. Ik heb geen zin in ruzie en gezeik, dan ben ik zo weer weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik meen het, ik ben blij dat je er weer bent
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is hier al dagen geen ruzie, geen gezeik en alleen maar vrede.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds of er nou sarcasme of ironie of iets dergelijks achter zit. Ik heb geen zin in ruzie en gezeik, dan ben ik zo weer weg.
dacht het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja man, die neger moet naar huis
quote:
stuur em naar hups, is ze gelijk wakkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee echt, die suri die hier zit mag van mij naar huis
Hij is luidruchtig jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
stuur em naar hups, is ze gelijk wakker
Please don'tquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
stuur em naar hups, is ze gelijk wakker
Even voor de beeldvorming.quote:
Dan kunnen wij weer vunzenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja hoogste tijd dat ze naar huis gaan
Het feit dat jullie beiden achter de pc zitten is niet genoeg stille hint voor je visite?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kunnen wij weer vunzen
Gewoon niet meer bijvullen.
Altijd he, socios.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
Eggs wat ben je weer lekker bezig!
quote:
Pc's staan in de huiskamer hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat jullie beiden achter de pc zitten is niet genoeg stille hint voor je visite?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
Eggs wat ben je weer lekker bezig!
Dan nog. Als de gastheer en gastvrouw druk zijn achter hun pc dan ben ik zo weg hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pc's staan in de huiskamer heNee hints komen niet binnen geloof ik en ze praten nog steeds door mijn darts heen
Kom je drank brengen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ok dan kom ik langs, ik ben tenminste lief
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kunnen wij weer vunzen
Gewoon niet meer bijvullen.
Heb je je nieuwe koekenpan al geprobeert?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks Full Metal Jacket kijken![]()
![]()
naast eggs?quote:
Nee gelukkig nietquote:
Ja nu netquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe koekenpan al geprobeert?
Mijn aller tijden favo film ooitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks Full Metal Jacket kijken![]()
![]()
Ik word niet graag door de politie wakker gemaaktquote:
10 uur op veronicaquote:
Ze blijven gewoon hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog. Als de gastheer en gastvrouw druk zijn achter hun pc dan ben ik zo weg hoor.
luister naar mij, ik ben een surinamer. Gooi gewoon de volume open dan zie je zelf hoe snel ze weg zijn. Ze kunnen muziek dat Eggs draai niet waarderen, ze pissen er zelfs op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon hoorIk doe echt mijn best.
Ze gaaaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
luister naar mij, ik ben een surinamer. Gooi gewoon de volume open dan zie je zelf hoe snel ze weg zijn. Ze kunnen muziek dat Eggs draai niet waarderen, ze pissen er zelfs op.
Behalve ik, ik ontkracht veel vooroordelen & ook meisjes
Popje moet je aankijken en dan heel hard zeggen: Je voelt je nog ziek he? Ik zie het wel aan je. Het is ook een drukke dag geweest. Lekker vroeg naar bed zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon hoorIk doe echt mijn best.
idd kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Popje moet je aankijken en dan heel hard zeggen: Je voelt je nog ziek he? Ik zie het wel aan je. Het is ook een drukke dag geweest. Lekker vroeg naar bed zo.
En dan de visite aankijken en zeggen: Doei
Pump up the volumequote:
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muziek is niet aan geweest hoor. En maar 1 van de 4 was een surinamer
dan zegt ie "oh lekker, knoflook"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel weg
Ik zeg doenquote:
Ik ben zo blij dat jij het ook hoordequote:
Puik plan, amicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik plan me gewoon in vanaf 0:00u, tenzij zich nu direct iemand anders meldt die een leuker plan heeft
was lachen gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht online als er lol gemaakt wordt
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Wat ik me nou afvraag is of die kont nou van pops is op der avatar of niet
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
ik vraag me dat ook af, heb een fap ban van een maand gekregen van popjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Kom je bij mij kijkenquote:
Jij hebt serena.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vraag me dat ook af, heb een fap ban van een maand gekregen van popje
Jullie doen er zo geheimzinnig over en jullie verdedigen dat kontje zo als er kont tegen gezegd wordt dat ik geneigd ben om te denken dat het wel die van sopje sopje isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik ben wel de enige (naast Popje zelf) die het weet
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja vannacht Snuf. bellen he, die is dan lam
Op skype zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht online als er lol gemaakt wordt
Ja doe ik nadat ik zn drank heb afgepaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch trucjes om surinamers weg te jagen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
k neem de sterke drank wel mee voor je.
het was episch en iedereen mocht meedoen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, live op de radio, net als de voorgaande nachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |