Ze blijven gewoon hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog. Als de gastheer en gastvrouw druk zijn achter hun pc dan ben ik zo weg hoor.
luister naar mij, ik ben een surinamer. Gooi gewoon de volume open dan zie je zelf hoe snel ze weg zijn. Ze kunnen muziek dat Eggs draai niet waarderen, ze pissen er zelfs op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon hoorIk doe echt mijn best.
Ze gaaaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
luister naar mij, ik ben een surinamer. Gooi gewoon de volume open dan zie je zelf hoe snel ze weg zijn. Ze kunnen muziek dat Eggs draai niet waarderen, ze pissen er zelfs op.
Behalve ik, ik ontkracht veel vooroordelen & ook meisjes
Popje moet je aankijken en dan heel hard zeggen: Je voelt je nog ziek he? Ik zie het wel aan je. Het is ook een drukke dag geweest. Lekker vroeg naar bed zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon hoorIk doe echt mijn best.
idd kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Popje moet je aankijken en dan heel hard zeggen: Je voelt je nog ziek he? Ik zie het wel aan je. Het is ook een drukke dag geweest. Lekker vroeg naar bed zo.
En dan de visite aankijken en zeggen: Doei
Pump up the volumequote:
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muziek is niet aan geweest hoor. En maar 1 van de 4 was een surinamer
dan zegt ie "oh lekker, knoflook"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel weg
Ik zeg doenquote:
Ik ben zo blij dat jij het ook hoordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |