Pump up the volumequote:
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muziek is niet aan geweest hoor. En maar 1 van de 4 was een surinamer
dan zegt ie "oh lekker, knoflook"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh had je knoflook te voorschijn moeten halen, zijn ze ook snel weg
Ik zeg doenquote:
Ik ben zo blij dat jij het ook hoordequote:
Puik plan, amicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik plan me gewoon in vanaf 0:00u, tenzij zich nu direct iemand anders meldt die een leuker plan heeft
was lachen gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht online als er lol gemaakt wordt
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Wat ik me nou afvraag is of die kont nou van pops is op der avatar of niet
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
ik vraag me dat ook af, heb een fap ban van een maand gekregen van popjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Kom je bij mij kijkenquote:
Jij hebt serena.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vraag me dat ook af, heb een fap ban van een maand gekregen van popje
Jullie doen er zo geheimzinnig over en jullie verdedigen dat kontje zo als er kont tegen gezegd wordt dat ik geneigd ben om te denken dat het wel die van sopje sopje isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik ben wel de enige (naast Popje zelf) die het weet
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja vannacht Snuf. bellen he, die is dan lam
Op skype zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht online als er lol gemaakt wordt
Ja doe ik nadat ik zn drank heb afgepaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch trucjes om surinamers weg te jagen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
k neem de sterke drank wel mee voor je.
het was episch en iedereen mocht meedoen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, live op de radio, net als de voorgaande nachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |